Jos sait hapet haukattua, niin sit sinun on aika käydä nukkumaan.Ok, ajattelinkin että vois käydä happea haukkaamassa..
*Istuu sun saunamakkaran päälle.*Fiksut möröt pelkää mua. Tollot möröt ei, mut se on niiden oma vika.
Aamuja vain! Miten ihmeessä sun jo noin aikasten tarttee nousta? :OHuomenta!
Voi teitä kukkujia..miulle oli iso saavutus herätä "omin avuin" jo vaille 5. Se on aina ongelmana näinä aamuina kun mies on jo lähteny töihin ja yksin pitäis muistaa kaikki omat ja lasten tavarat mukaan (tai no, lapsia lähtee mukaan vaan 1 ja toinen jää kotiin oottamaan koulukyytiä) ja muistuttaa kaikesta tärkeestä tuolle kotiinjäävälle, että varmasti ehtis kyytiinsä.
Ja sit iltapäivästä alan jossain vaiheessa nukahtelee istualleni..
Että oikeen mukavaa torstaipäivää kaikille!!
No kun oon niin hidas itekin ja noi lapset on vissiin perineet senkin..Aamuja vain! Miten ihmeessä sun jo noin aikasten tarttee nousta? :O
Mä herään kuudelta niin ehdin hörppiä rauhassa aamukaffet ja valmistella jälkeläisen tarhapäivään, ja ennen seittämää lähetään kävelemään kohti tarhaa, ja tarhalta bussimatkaan koululle menee reilu puolisen tuntia.
Mee bändiin.Äh, tuun epätoivoiseksi tän pakkaamisen kanssa. Keksisin monta muuta asiaa mitä tekisin mielummin
Ajattelin pitää kahvitauon, hakea kaupasta pari laatikkoa lisää, ja pakata sitte loput. Telkkari on onneks hyvä lapsenvahti, ei oo pp kokoajan jaloissa (ts purkamassa mun pakkauksia).
En usko et yhdelläkään bändillä on niin paljon kampetta ja pikkukrääsää kun mulla.Mee bändiin.
Sit tiedät mitä on pakata, kantaa, pystyttää, purkaa, roudata ja ajaa yksiöllinen kamaa joka kerta kun olet homman lupautunut hoitamaan.
En mä uskoa vastaan osaa tai edes viitti kinastella.En usko ...
Hyvä, en mäkään viitsis. Ei mulla kyllä oikeasti ole hajuakaan minkä verran bändeillä on roinaa olemassa ja mukana, mutta tää oma tavaran paljouskin tässä muuttaessa ärsyttää sen verran, että en halua edes kuvitella muiden kamppeita.En mä uskoa vastaan osaa tai edes viitti kinastella.
No voi harmi. Kyllä jotkut vaan viitsii. Mun pojalta on varastettu pyörä. : /Kuopuksen pyörä on hävinny Oli kuulemma kavereineen käyny kattoo viereisenkin pihan mutta eivät ollu löytäneet.
Se voi olla hyvinkin tytöltä unohtunut jonnekin tai sit joku on vieny..mut kuka viittis pölliä lasten pyörää?
Siellä oli yks erityisen ikävä ruostekohta jossa oli jo sormen mentävä reikä, ja opettaja alko selittämään mitä sille tehdään, mutta kun kerroin tän jätkän suunnitelmista niin opekin tuumas että siinä tapauksessa siihen ei kosketakaan. Hyvä. Täytyy huomenna ottaa puheeks että se uhkas sen kolmannenkin ruostekasan sinne tuoda...hyvä kirahvi, jos se sutki vielä näyttää naamaansa niin potkaise munille
Olet ihan oikeutettu suuttumukseesi. Anna palaa.Hei vähänkö muuten suututtaa!!
Käytiin tuossa kävelyllä viel lähi"kortteleita" vaan ei näkyny. Paska, oisivat ees tuon huonomman pyörän vieneet..No voi harmi. Kyllä jotkut vaan viitsii. Mun pojalta on varastettu pyörä. : /
: / Saunan taakse tommoset...Vietiin sitte lapsia ahdisteleva naapuri poliisiautolla pois. koitti ottaa yhtä neljä vuotiasta mukaansa. Kiva kiva kun tuo tyyppi taas pääsee huomen vapaaksi. Poliisi ei voi tehä muuta kun tämä ihminen ei ole tehnyt vielä muuta tänään. Aikaisemmin kyllä uhannu puukolla lapsia ja uhannu hakea haulikon. Mä pelkään oikeasti lasten puolesta. Adressia kerätään että saisi häädön..