The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
[QUOTE="mörö";28919392]*Istuu sun saunamakkaran päälle.*

pssstt

Nuotio sammuu, makkara jäätyy. Makkaralla voi hakata naulan seinään.[/QUOTE]

Wau. Tuli mörkö paikalle joka ei pelkää mua.

Istu vaan kiukaalle, oma on takapuolesi.

En tarpeettomasti viitti hakata ainuttakaan naulaa seinään, ja jos tarttee, niin vastara toimii paremmin kuin jäätynyt makkara.

Koitahan mörötellä osaavammin, vai eiks siel mörkökoulussa kummempaa opeteta kuin sanomaan "böö". ?
 
Ja kappas, ei se mörön karkottaminen ton vaikeampaa ole.

Jos kämpälleni joskus yrittäisivät, niin se olis minusta kovin kätevää, koska silloin ei erikseen tarttis lähteä hakemaan mitään iltapalaa.

Ei se paistettu mörkö ny mitään hyvää ole, mut kyllähän tuokin hiukopalaksi käy.
 
IhanaValo
Huomenta!

Voi teitä kukkujia..miulle oli iso saavutus herätä "omin avuin" jo vaille 5. Se on aina ongelmana näinä aamuina kun mies on jo lähteny töihin ja yksin pitäis muistaa kaikki omat ja lasten tavarat mukaan (tai no, lapsia lähtee mukaan vaan 1 ja toinen jää kotiin oottamaan koulukyytiä) ja muistuttaa kaikesta tärkeestä tuolle kotiinjäävälle, että varmasti ehtis kyytiinsä.

Ja sit iltapäivästä alan jossain vaiheessa nukahtelee istualleni..

Että oikeen mukavaa torstaipäivää kaikille!!
 
kahvikirahvi
Huomenta!

Voi teitä kukkujia..miulle oli iso saavutus herätä "omin avuin" jo vaille 5. Se on aina ongelmana näinä aamuina kun mies on jo lähteny töihin ja yksin pitäis muistaa kaikki omat ja lasten tavarat mukaan (tai no, lapsia lähtee mukaan vaan 1 ja toinen jää kotiin oottamaan koulukyytiä) ja muistuttaa kaikesta tärkeestä tuolle kotiinjäävälle, että varmasti ehtis kyytiinsä.

Ja sit iltapäivästä alan jossain vaiheessa nukahtelee istualleni..

Että oikeen mukavaa torstaipäivää kaikille!!
Aamuja vain! Miten ihmeessä sun jo noin aikasten tarttee nousta? :O
Mä herään kuudelta niin ehdin hörppiä rauhassa aamukaffet ja valmistella jälkeläisen tarhapäivään, ja ennen seittämää lähetään kävelemään kohti tarhaa, ja tarhalta bussimatkaan koululle menee reilu puolisen tuntia.
 
IhanaValo
Aamuja vain! Miten ihmeessä sun jo noin aikasten tarttee nousta? :O
Mä herään kuudelta niin ehdin hörppiä rauhassa aamukaffet ja valmistella jälkeläisen tarhapäivään, ja ennen seittämää lähetään kävelemään kohti tarhaa, ja tarhalta bussimatkaan koululle menee reilu puolisen tuntia.
No kun oon niin hidas itekin ja noi lapset on vissiin perineet senkin..
Aikaa menee ihmetellessä, juodessa kahvia ja sittenpä vaan höösään ees takas.
Normaalisti herätys on kuuden maissa, tänään heräilin ennen 5 mut yritin toki nukahtaa vielä ja nousin siinä puol 6 aikoihin kun en saanu enää unta.
 
IhanaValo
Ihana...miun pikkuveli soitti kun se oli tullut kaupunkiin pariks päiväks ja kysyi missä tuol keskustassa on ruokakauppa :LOL:
Tyyppi täyttää kohta 25v. Tosin ei niin kovin hirveesti oo keskustassa liikkunu, mutta kiva että muisti siskoaan..tässähän tuntee ittensä tarpeelliseks, ties vaikka raukka olis kuollu nälkään muuten :LOL:


No joo..pitäs jatkaa siivousta, tuossa lastenhuonetta alottelin mut sitten tuli kuuma ja jumituin koneelle..tuhma minä..
 
kahvikirahvi
Äh, tuun epätoivoiseksi tän pakkaamisen kanssa. Keksisin monta muuta asiaa mitä tekisin mielummin :D
Ajattelin pitää kahvitauon, hakea kaupasta pari laatikkoa lisää, ja pakata sitte loput. Telkkari on onneks hyvä lapsenvahti, ei oo pp kokoajan jaloissa (ts purkamassa mun pakkauksia).
 
Äh, tuun epätoivoiseksi tän pakkaamisen kanssa. Keksisin monta muuta asiaa mitä tekisin mielummin :D
Ajattelin pitää kahvitauon, hakea kaupasta pari laatikkoa lisää, ja pakata sitte loput. Telkkari on onneks hyvä lapsenvahti, ei oo pp kokoajan jaloissa (ts purkamassa mun pakkauksia).
Mee bändiin.

Sit tiedät mitä on pakata, kantaa, pystyttää, purkaa, roudata ja ajaa yksiöllinen kamaa joka kerta kun olet homman lupautunut hoitamaan.
 
kahvikirahvi
Mee bändiin.

Sit tiedät mitä on pakata, kantaa, pystyttää, purkaa, roudata ja ajaa yksiöllinen kamaa joka kerta kun olet homman lupautunut hoitamaan.
En usko et yhdelläkään bändillä on niin paljon kampetta ja pikkukrääsää kun mulla.
Mutta bändistä tuli mieleen, että mä teen ihmiskunnalle suuren palveluksen kun en laula ja pysyn kaukana soittimista.
 
kahvikirahvi
En mä uskoa vastaan osaa tai edes viitti kinastella.
Hyvä, en mäkään viitsis. Ei mulla kyllä oikeasti ole hajuakaan minkä verran bändeillä on roinaa olemassa ja mukana, mutta tää oma tavaran paljouskin tässä muuttaessa ärsyttää sen verran, että en halua edes kuvitella muiden kamppeita.

Mutta nyt kun mietin, niin Madonnalla saattaa kyllä keikoilla olla paljon kampetta, kerta se vaatii kuulemma kullatun wc-istuimenkin mukaan kiertueille.
 
IhanaValo
Kuopuksen pyörä on hävinny :( Oli kuulemma kavereineen käyny kattoo viereisenkin pihan mutta eivät ollu löytäneet.
Se voi olla hyvinkin tytöltä unohtunut jonnekin tai sit joku on vieny..mut kuka viittis pölliä lasten pyörää?
 
kahvikirahvi
Hei vähänkö muuten suututtaa!! Meillä on koululla asiakastyönä yks volkkari, ja omistajan toive oli että ruosteet pois/piiloon ja maalit päälle. Se on niin pahoin ruostunu että ei siitä enää kalua tuu, mätä paska suoraan sanottuna. No, eilen selvis että se on sama hemmo mikä kävi keväälläkin paikkauttamassa läpiruostunutta autoa, ja se kehtas mulle vielä ylpeillä että se ostaa halvalla ruostuneita autoja, "korjauttaa" ne ammattikoululla ja myy hyvällä hinnalla eteenpäin. Siis vittu mikä jätkä! Tosi kivaa olla auton ostaja, ja huomata korkeintaan muutaman kuuakuden päästä että siistinä pitämä ja ostama auto onkin läpiruostunu, ja paikat peitetty kitillä. Meillä ei saa tehdä hitsaushommia, niin ei oo oikein mahdollisuutta tehdä parempia korjauksia :|
Meinaa kuulemma tuoda vielä kolmannenkin auton maalattavaks, mutta sanoin suoraan että en enää yhteenkään sen omistamaan autoon suostu koskemaan koska toi sen toiminta on niin kusipäistä. Ei kehdannu tervehtiä mua tänään kun kävi autoaan kuikuilemassa. Kusipää.

Lisäys, sanoin sille ensin ettei sille oo paljoa tehtävissä, eikä meidän hommista pitkäaikaista apua oo niin se tuumas vaan että "ihan sama, myyntiä varten hän sen haluaa siistiä." Sitten sanoin suoraan mielipiteeni.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
kahvikirahvi
hyvä kirahvi, jos se sutki vielä näyttää naamaansa niin potkaise munille
Siellä oli yks erityisen ikävä ruostekohta jossa oli jo sormen mentävä reikä, ja opettaja alko selittämään mitä sille tehdään, mutta kun kerroin tän jätkän suunnitelmista niin opekin tuumas että siinä tapauksessa siihen ei kosketakaan. Hyvä. Täytyy huomenna ottaa puheeks että se uhkas sen kolmannenkin ruostekasan sinne tuoda...
 
Hei vähänkö muuten suututtaa!!
Olet ihan oikeutettu suuttumukseesi. Anna palaa.

Mitvit oppilaitoskaan siitä kostuu, jos oppilastöinä tehdään jotain ihan päin persettä? Mitä sä opit siitä, jos teet koulussa hommia päin persettä?

Mä kerran nuoruudessani erehdyin ostamaan auton, joka oli juuri katsastettu. Pari viikkoa kaupan jälkeen paljastui, et pohja kaipaa paria neliötä peltiä, sekä paikat joihin sen voi hitsata kiinni.

Mä soitin leiman antaneelle katsastusasemalle ja kysyin, et jos teillä on tarvetta leimata autoja näkemättä niitä, niin mä tuun teille töihin, laittakaa mulle papereita tulemaan postissa. Kyl mä osaan leimoja lyödä vaik neuvostobyrokratian tarpeisiin.
 
Sangria
Vietiin sitte lapsia ahdisteleva naapuri poliisiautolla pois. koitti ottaa yhtä neljä vuotiasta mukaansa. Kiva kiva kun tuo tyyppi taas pääsee huomen vapaaksi. Poliisi ei voi tehä muuta kun tämä ihminen ei ole tehnyt vielä muuta tänään. Aikaisemmin kyllä uhannu puukolla lapsia ja uhannu hakea haulikon. Mä pelkään oikeasti lasten puolesta. Adressia kerätään että saisi häädön..
 
IhanaValo
Vietiin sitte lapsia ahdisteleva naapuri poliisiautolla pois. koitti ottaa yhtä neljä vuotiasta mukaansa. Kiva kiva kun tuo tyyppi taas pääsee huomen vapaaksi. Poliisi ei voi tehä muuta kun tämä ihminen ei ole tehnyt vielä muuta tänään. Aikaisemmin kyllä uhannu puukolla lapsia ja uhannu hakea haulikon. Mä pelkään oikeasti lasten puolesta. Adressia kerätään että saisi häädön..
: / Saunan taakse tommoset...
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä