The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
HEP! neitoseni. Ihan sama asia on kyseessä.

En tiedä mitä opiskelet, eikä se asia mulle kuulu.

Mut osa olevaa/tulevaa ammattitaitoasi on just erottaa ne tapaukset, mitkä menee meikkaamalla ja mitkä vaatii hitsipilliä, eiks je?

Jos olisin opettajasi, niin antaisin sinulle ekstrakympin ihan oikeasta asenteesta hommaan. Todennäköisesti tulet semmoisen saamaankin.
Eipä se salaisuus ole mitä alaa opiskelen. Metallin pintakäsittelijä, mutta tuttavallisemmin automaalari musta on tulossa.
Ja juu, kuuluuhan se tietenkin erottaa mitä voi pakkeloida ja mitä pitää oikeasti paikata, mutta asiakkaan toiveitahan me vaan noudatetaan niillä resursseilla mitä on. Ja koska meidän puolella ei oo lupaa hitsata (liikaa paloherkkiä aineita) niin eipä me parempaan pystytäkään.

Siinä autossa oli muuten peräkoukkukin niin ruosteen raiskaama että ruuvimeisseli meni tökkäämällä läpi, hän aikoi tehdä siihen itse uuden. On kuulemma uusi koukkukin jo valmiina. Tossa vaiheessa tuli lopullinen naamapalmu :headwall:
 
Eipä se salaisuus ole mitä alaa opiskelen. Metallin pintakäsittelijä, mutta tuttavallisemmin automaalari musta on tulossa.
Ja juu, kuuluuhan se tietenkin erottaa mitä voi pakkeloida ja mitä pitää oikeasti paikata, mutta asiakkaan toiveitahan me vaan noudatetaan niillä resursseilla mitä on. Ja koska meidän puolella ei oo lupaa hitsata (liikaa paloherkkiä aineita) niin eipä me parempaan pystytäkään.

Siinä autossa oli muuten peräkoukkukin niin ruosteen raiskaama että ruuvimeisseli meni tökkäämällä läpi, hän aikoi tehdä siihen itse uuden. On kuulemma uusi koukkukin jo valmiina. Tossa vaiheessa tuli lopullinen naamapalmu :headwall:
Ei mulle tartte kertoa, vaikka ei salaisuus olisikaan.

Sinä olet jo ammattitaitosi osoittanut. Ihan vaan erottamalla touhut, joissa ei ole järkeä.

Oppilaitoksestasi mä olisin huolissani. Siis jos sinne otetaan oppilastyöksi vastaan ihan mitä vaan.
 
  • Tykkää
Reactions: ruutiukko
Sangria
Äläpä leiki MissKovista, se ei o sun juttu sitten lainkaan.

En minäkään leiki kovista. Milloin kulmakippolassa aikuiset känniset äijät päättävät mättää toisiaan kuonoon, niin siinähän mättävät. Henkilökuntaakin kiinnostaa vain, jos siitä tulee siivoamista.

Jos tuonne jostain syystä eksyisi vaikkapa se nelivuotias, niin kyseessä olisi hänelle
hyvin turvallinen paikka, hurjasta ja rähjäisestä olemuksestaan huolimatta.

Tos vuosi sitten sinne eksyi yks, joka tykkäs kauheesti laittaa pillereitä nuorten tyttöjen ja poikien laseihin. Erehtyi jäämään siitä kiinni.

Sit sattui kännipäissään kompastumaan ja lyömään päänsä lattiaan. Molemmin puolin, mut noinkin voi känniselle käydä.

Ei ole ton jälkeen näkynyt, mikä ei ole ihme, koska kukapa sitä naamaansa kehtaisi näyttää, jos ei edes jalat kanna.
Luuletko sinä että mä tosissaa lähtisin isotteleen tai jotain järkkäisin tuon sekopään pään menoksi.
 
kahvikirahvi
Ei mulle tartte kertoa, vaikka ei salaisuus olisikaan.

Sinä olet jo ammattitaitosi osoittanut. Ihan vaan erottamalla touhut, joissa ei ole järkeä.

Oppilaitoksestasi mä olisin huolissani. Siis jos sinne otetaan oppilastyöksi vastaan ihan mitä vaan.
Ei se ihan noin mene. Tää jätkä pyysi kunnostamaan kohdat A B ja C, jotka näytti opettajalle joka otti auton vastaan, ja opettaja määräs meille homman tehtäväksi. Siinä tehdessä sitten niitä ruostepaikkoja löyty melkein Ö:hön asti, ja opettajakin ehti jo tokasta ettei sille liikaa vaivaa kannata nähdä kun ei se siitä paremmaksi muutu. Ja entistä vähemmän käski nähdä vaivaa kun kuuli että myyntiä varten asiakas sen sinne toi laitettavaksi. Että vika ei ole opettajan eikä oppilaitoksen, vaan tän asiakkaan.

Lisäys, eikä sen opettajan tehtävä ole syynätä sentilleen auton kuntoa joka sinne tuodaan, vaan kuunnella mitä asiakas toivoo autolle tehtävän. Me toteutetaan sen verran mitä pystytään. Tietenkin asiakkaille kerrotaan mikäli tilanne on huono, ainakin on sitten tietoinen että ei mekään ihmeitä tehdä.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
kahvikirahvi
Kauhee kun alkaa väsyttämään. Mut vielä odottais pyykit kaappiin laittoa, ja varmaan vois vielä pakkailla himpun verran jotta huomenna ei olis niin kauhee kiire.

Ei muuta kun hyvät yöt kaikille :wave:
 
IhanaValo
Huomenta!

Just muistin että kuopuksen hoitoaikalista on tekemättä :headwall: No, kyllä ne tietää että kuopus on väh.sen klo 8-12 minkä eskari kestää..pitää varmaan koittaa katella onko erikoispäiviä..
 
IhanaValo
Miun jalat on kipeet!! |O Pörräsin sitten tän päivän "vapaa-aikani" keskustassa, veljeä näin pikaisesti, mummooni törmäsin ja hänen kans käytiin kaupassa ja äitikin vielä oli siellä ja sen kans käytiin kirppiksellä. Jee, muistin silti sielläkin apteekissa kävästä (siksi siis tänään ees keskustaan menin)

Nyt sit ruuanlaittoon ja siivoilemaan :headwall:

Päiväunet kuulostais paremmalta...
 
The Cure - Friday I'm In Love - YouTube


Perjantaaaaaiiiiiii :D! Viikonloppu edessä, jeah baby!

Nyt ne piät pois peräpukamista ja muutenkin arkiset murehukset edes toviksi hitoksiin - kun ei se märehtiminen kuitenkaan mitään auta. Kääk, miten yltiönegatiiviseksi tää palsta onkaan muuttunut lyhyen ajan sisällä :/ - vaikka loppukesän viimeisiä hetkiä vietetään niin ei se suinkaan elämisen hautajaisia tarkoita, c'mon hei!

Huomista on aivan turha yrittää etukäteen tiirailla, keskitytäänpäs olennaiseen eli siihen että - asiat on, haloo!, hyvin ja mallillaan :). (ja niin viittaan tuohon menoon ja meininkiin "isommalla puolella". Voi räkä ja roiskis vaan...)

Meitsi kerää rohkeutta tarttua uuteen ompelusprojektiin. Nyt kun löysin niin näpsäkät kaavat ja jopa selkokieliset teko- ohjeetkin, niin :p...ainoa missä mä voin vikaan mennä on sitten se, että sössin kankaitten leikkaamiset jotenkin hiuksen hienosti. Taito se on kuulkaas sekin :D
 
Mä oon tainnu nukkua joko liikaa tai liian vähän.
Haukotuttaa kiitettävästi vaikka eilen simahdin jo 8 maissa - kiitos selkää varten määrättyjen lääkkeiden, ne vie multa tajun aika kiitettävästi ja eilen oli selkä siinä mallissa et valitsi kuitenkin lääkkeen oton.
Aamulla ei kyllä ollu vaikea nousta kun kello soi 6.15, kumma juttu :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä