The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhanaValo
Hitsi muuten, tuossa neuloessa/virkatessa menis joku mp3-kirja..vai mitä ne on..
Ku en telkkaa osaa samalla kattoa ja musiikin (saatika miehen pelijorinoiden) kuuntelu on aikas tylsää...
 
Vietiin sitte lapsia ahdisteleva naapuri poliisiautolla pois. koitti ottaa yhtä neljä vuotiasta mukaansa. Kiva kiva kun tuo tyyppi taas pääsee huomen vapaaksi. Poliisi ei voi tehä muuta kun tämä ihminen ei ole tehnyt vielä muuta tänään. Aikaisemmin kyllä uhannu puukolla lapsia ja uhannu hakea haulikon. Mä pelkään oikeasti lasten puolesta. Adressia kerätään että saisi häädön..
Tai sit kutsut mut kylään.

Kahvia kiitos, mut pullasta en piittaa.

Enkä tarkoita mitään väkivaltaa, pois se minusta oitis. Mut voisin käydä sanomassa, et olen just muuttanut näille kulmille ja olen hirveen kiinnostunut just sun näköisistä äijistä... Hei! Mihin sä nyt karkaat?

Jos vielä näkyy kulmilla, niin sit kutsut minut uudestaan kahville. Tilkka maitoa kahvin sekaan, jookos?
 
Sangria
Tai sit kutsut mut kylään.

Kahvia kiitos, mut pullasta en piittaa.

Enkä tarkoita mitään väkivaltaa, pois se minusta oitis. Mut voisin käydä sanomassa, et olen just muuttanut näille kulmille ja olen hirveen kiinnostunut just sun näköisistä äijistä... Hei! Mihin sä nyt karkaat?

Jos vielä näkyy kulmilla, niin sit kutsut minut uudestaan kahville. Tilkka maitoa kahvin sekaan, jookos?
pidetään tää mielessä :D
 
Käytiin tuossa kävelyllä viel lähi"kortteleita" vaan ei näkyny. Paska, oisivat ees tuon huonomman pyörän vieneet..
Noi fillarivarkaudet on hirveen vanha juttu, jolle ny vaan ei voi mitään. Valitettavasti.

Aikanaan yhden kaverin fillarivarastoon murtauduttiin. Sieltä lähti ainoastaan samana päivänä ostettu fillari. Pariinkymmeneen vuoteen kyseinen sisäpihavarasto ei ollu varkaita kiinnostanut.
 
IhanaValo
Noi fillarivarkaudet on hirveen vanha juttu, jolle ny vaan ei voi mitään. Valitettavasti.

Aikanaan yhden kaverin fillarivarastoon murtauduttiin. Sieltä lähti ainoastaan samana päivänä ostettu fillari. Pariinkymmeneen vuoteen kyseinen sisäpihavarasto ei ollu varkaita kiinnostanut.
Joo no miehen sisaruksilta (teini-ikäisiä) on pyörät lähteny parikin kertaa mut mietin vaan että eihän tuolla meijän tytön pyörällä pysty ees aikuinen ajamaan ku se on lasten kokoa. Mutta no, onneks on toinen jolla pääsee vielä eteenpäin vaikka se vähän huonokuntoinen onkin.
 
kahvikirahvi
Hei vasta oli lehdessä juttua kun poliisit oli testannu erilaisia pyörän lukkoja, ja ne U.n malliset lukot ei kuulemma murru ollenkaan. Muitten lukkojen poikki napsauttamiseen ei menny kun sekunteja. Ihan bilteman parinkympin U-lukkokin kuulemma kestää :)
 
Sangria
Ilo on yksinomaan minun puolellani.

En ole kranttu kahvilaatujen suhteen, et mikä tahansa kaupassa myytävä merkki käy, kunhan kahvi on vahvaa. Pullasta en tosiaan piittaa, mut suolaiset pöydän antimet saattaa maistua.
Saattaa olla et kutsun sut sitte heti huomen kahville, ja varaudu et joudut kahvittelemaan täällä useamman kertaa viikossa :Dvaraan suolaista sitte ku itekkin siitä tykkään kahvin kanssa :p
 
kahvikirahvi
Olet ihan oikeutettu suuttumukseesi. Anna palaa.

Mitvit oppilaitoskaan siitä kostuu, jos oppilastöinä tehdään jotain ihan päin persettä? Mitä sä opit siitä, jos teet koulussa hommia päin persettä?

Mä kerran nuoruudessani erehdyin ostamaan auton, joka oli juuri katsastettu. Pari viikkoa kaupan jälkeen paljastui, et pohja kaipaa paria neliötä peltiä, sekä paikat joihin sen voi hitsata kiinni.

Mä soitin leiman antaneelle katsastusasemalle ja kysyin, et jos teillä on tarvetta leimata autoja näkemättä niitä, niin mä tuun teille töihin, laittakaa mulle papereita tulemaan postissa. Kyl mä osaan leimoja lyödä vaik neuvostobyrokratian tarpeisiin.
Siis mehän korjataan naarmuja, joissain tapauksissa pieniä lommoja ja maalataan. Eli saadaan auto näyttämään nätiltä, me ei korjata niitä peltejä jos ne on rei'illä tai solmussa, se on korikorjaajien hommaa.
 
Vietiin sitte lapsia ahdisteleva naapuri poliisiautolla pois. koitti ottaa yhtä neljä vuotiasta mukaansa. Kiva kiva kun tuo tyyppi taas pääsee huomen vapaaksi. Poliisi ei voi tehä muuta kun tämä ihminen ei ole tehnyt vielä muuta tänään. Aikaisemmin kyllä uhannu puukolla lapsia ja uhannu hakea haulikon. Mä pelkään oikeasti lasten puolesta. Adressia kerätään että saisi häädön..
:O....jaa, että siellä olis sitten tiedossa semmonen kilipailu puukkohippasten merkeissä tiedossa :kieh:....kaiken maailman nuljakkeita sitä sikiääkin |O...otsalohkolobotomia takaisin tommosille...

Ihan hirveetähän tommosen kanssa on olla ja elää kun tietää että tuolla jossain se lumpustelee....
 
Sangria
:O....jaa, että siellä olis sitten tiedossa semmonen kilipailu puukkohippasten merkeissä tiedossa :kieh:....kaiken maailman nuljakkeita sitä sikiääkin |O...otsalohkolobotomia takaisin tommosille...

Ihan hirveetähän tommosen kanssa on olla ja elää kun tietää että tuolla jossain se lumpustelee....
Ihan sairas tyyppi kyseessä, ehän mä uskalla päästää lapsia pihalle enää. Mistä sitä tietää jos oikeasti tekee jotain :O
 
Siis mehän korjataan naarmuja, joissain tapauksissa pieniä lommoja ja maalataan. Eli saadaan auto näyttämään nätiltä, me ei korjata niitä peltejä jos ne on rei'illä tai solmussa, se on korikorjaajien hommaa.
HEP! neitoseni. Ihan sama asia on kyseessä.

En tiedä mitä opiskelet, eikä se asia mulle kuulu.

Mut osa olevaa/tulevaa ammattitaitoasi on just erottaa ne tapaukset, mitkä menee meikkaamalla ja mitkä vaatii hitsipilliä, eiks je?

Jos olisin opettajasi, niin antaisin sinulle ekstrakympin ihan oikeasta asenteesta hommaan. Todennäköisesti tulet semmoisen saamaankin.
 
Ihan sairas tyyppi kyseessä, ehän mä uskalla päästää lapsia pihalle enää. Mistä sitä tietää jos oikeasti tekee jotain :O
Sepä se. Mutta toisaalta taas mistä sitä tietää mimmonen elli se naapurin martta- tätikin on? Kun ei se "erikoislaatuisuus" näy - pentele! - päällepäin... Aivan älytön tilanne kyllä, kun kerran tommosta on tehnyt aikaisemminkin eikä ihmistä saada ruotuun...

Hyi sentäs, tulipas inhottava olo itellekin ihan sun/teijen puolesta :(.
 
Sangria
Sepä se. Mutta toisaalta taas mistä sitä tietää mimmonen elli se naapurin martta- tätikin on? Kun ei se "erikoislaatuisuus" näy - pentele! - päällepäin... Aivan älytön tilanne kyllä, kun kerran tommosta on tehnyt aikaisemminkin eikä ihmistä saada ruotuun...

Hyi sentäs, tulipas inhottava olo itellekin ihan sun/teijen puolesta :(.
Tuo tyyppi on häiriköiny jo kauan mutta nyt vasta alkanu paljastua se että kuin paljon. Just kuulin että käy öisin kurkkimassa toisten ikkunoista sisään. Rivarissa ku asutaan ni helposti pääsee kyylään :mad: oksettava ihminen..
 
Tuo tyyppi on häiriköiny jo kauan mutta nyt vasta alkanu paljastua se että kuin paljon. Just kuulin että käy öisin kurkkimassa toisten ikkunoista sisään. Rivarissa ku asutaan ni helposti pääsee kyylään :mad: oksettava ihminen..
...no jopas jotakin, onpa kerrassaan "ihanaa yhteisöllisyyttä"...karmeeta ja puistattavaa. Eipä paljoa innostais poistua omastaan ulos. Mutta toisaalta - ei kyllä innostais jäädä kotiinsa vangiksikaan.
 
Toivotaan et riittää, muuten joutuu ottaa kovemmat otteet käyttöön.
Äläpä leiki MissKovista, se ei o sun juttu sitten lainkaan.

En minäkään leiki kovista. Milloin kulmakippolassa aikuiset känniset äijät päättävät mättää toisiaan kuonoon, niin siinähän mättävät. Henkilökuntaakin kiinnostaa vain, jos siitä tulee siivoamista.

Jos tuonne jostain syystä eksyisi vaikkapa se nelivuotias, niin kyseessä olisi hänelle
hyvin turvallinen paikka, hurjasta ja rähjäisestä olemuksestaan huolimatta.

Tos vuosi sitten sinne eksyi yks, joka tykkäs kauheesti laittaa pillereitä nuorten tyttöjen ja poikien laseihin. Erehtyi jäämään siitä kiinni.

Sit sattui kännipäissään kompastumaan ja lyömään päänsä lattiaan. Molemmin puolin, mut noinkin voi känniselle käydä.

Ei ole ton jälkeen näkynyt, mikä ei ole ihme, koska kukapa sitä naamaansa kehtaisi näyttää, jos ei edes jalat kanna.
 
...jaa...sepä olikin sitten piikanen visiitti täälläkin :wave:...

Törölöröt vaan kaikille, tää lähtee erotuomaroimaan ja vetämään iltawillisulkeiset troikallensa.
Mukavaa torstai- iltaa kaikille :).
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä