Mie tiiän sen verran, että vanha kunnon "ihan niinkuin olisin nähnyt siut ennen, käytkö usein täällä?" ei todellakaan toimi...ainakaan minuun.Määkään en kyl osaa mitään iskurepliikkejä.
en minäkää, eikä muakaan kukaan oo kyl tainnu koskaan yrittää heittämällä jonkun ikivanhan replan.Määkään en kyl osaa mitään iskurepliikkejä.
Mä olen ollu ukkomies suurimman osan elämääni. Tuohon lasten äitiin kun ehti tottua, niin vaikeeks menis totuttautua johonkin toiseen.mä en enää edes muista että mitä iskemishommissa kuuluu sanoa
oon ollu ukkomies pikkupojasta lähtien
Sitä voi vaikka kysyä mennäänkö mun luo. :xmas:Mä olen kaavoihini kangistunut. Mulla on vain yksi iskulausekin:
"Anteeksi, tuoksuuko tämä nenäliina mielestäsi kloroformilta?"
No, mennäänkö sun luo?Sitä voi vaikka kysyä mennäänkö mun luo. :xmas:
Mennään vaan.No, mennäänkö sun luo?
Pahaa pelkään, että siveyteni on suuressa vaarassa.Mennään vaan.
Pahaa pelkään, että siveyteni on suuressa vaarassa.
Mutta tuostapa putkahti mieleeni, että jos noin simppeli iskulausekin saattaa toimia, niin sit noit iskulauseita kandeis printata vaik pari tusinaa paperille. Sit vaan tavatessaan ojentais paperin daamille ja sanois, että "valitse sinä." Se olis kätevää.
Ahaa. Tolla idealla siis saa naarasotuksen ainoastaan viheltämään.
No jaa, posket lommolleen jossain vaiheessa..Ahaa. Tolla idealla siis saa naarasotuksen ainoastaan viheltämään.
Hmmmm...
Tarkoitus kun olis saada naarasotus nauramaan, siis muuallakin kuin sängyssä, joten ideaa tarvinnee vielä jatkokehitellä.
naisilla se taitaa tosiaan olla just noin helppoaMun ei pahemmin ole tarvinnut mitään repliikkejä sanoa. Ollut vain oma itseni. Jotkut ovat vaan tykästyneet minuun.
Kai mä sitten olen niin ihana.naisilla se taitaa tosiaan olla just noin helppoa
No mutta sähän olet!Kai mä sitten olen niin ihana.
tottakai sä olet :heart:Kai mä sitten olen niin ihana.
Ny kun saatiin ammattilainen paikalle, niin lähdenkin tältä istumalta kulmakuppilaan testaamaan miten iskurepliikit tepsivät henkilökuntaan.Kiva kun tietää jo nyt et aamulla uikuttaa kun pitäis päästä sängystä ylös.
Noita iskureploja tuli jonkun verran kuultua kun työkseen baareissa luuhas, mut aina ne valmiiks treenatut tökkäs pahiten, ne ei edes imarrellu kun tuli monelta niin harjotellusti.
Mä voin tulla tänään.taidankin koittaa näitä jos tulee tarve...
Tulisik mun viereen nukkumaan, kun mun oma unilelu on hävinnyt jonnekkin? (tän olen kuullut joskus jossain mut eri versiona)
Haluuks nähä miten mun pörrö on aamulla (siis hiukset) ? (tää ihan mun oma keksimä)
Et viittis tulla mun paikalliseen? :xmas:Ny kun saatiin ammattilainen paikalle, niin lähdenkin tältä istumalta kulmakuppilaan testaamaan miten iskurepliikit tepsivät henkilökuntaan.
Uskoisin, että palaan pian takaisin. Jos kippolassa ei o shakkikaveria. Mut siinäkin tapauksessa palaan melko pian. Mut jos ny tuopin ottais.
rupesit oikeen heittelee iskureploi enemmänkin...Et viittis tulla mun paikalliseen? :xmas:
Pitää sanoa suoraan eikä kierrellä.rupesit oikeen heittelee iskureploi enmmänkin...
musta ei oo kyllä apua siihen mut viekkuun mahtuu.Mä voin tulla tänään.