The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
mä en enää edes muista että mitä iskemishommissa kuuluu sanoa

oon ollu ukkomies pikkupojasta lähtien
Mä olen ollu ukkomies suurimman osan elämääni. Tuohon lasten äitiin kun ehti tottua, niin vaikeeks menis totuttautua johonkin toiseen.

Mut kyl mä nuoruudestani muistan kiltimmänkin iskulauseen.

"Tahdotko tietää millaista aamukahvia keitän?"


Mut kaltaiseni keski- ikäiset kaljamahat kärsitään lääketieteen tutkimuksen rahoitusjakaumasta. Tällä vuosituhannella on investoitu useampi miljardi sinisten pillereiden kehitystyöhön, muta ainoastaan hilkkuja Alzheimerin tutkimukseen.

Tosta seuraa se, et äijänrähjät kulkee pippeli pystyssä, mutta eivät muista mihin sitä pitäis käyttää.
 
Kiva kun tietää jo nyt et aamulla uikuttaa kun pitäis päästä sängystä ylös.

Noita iskureploja tuli jonkun verran kuultua kun työkseen baareissa luuhas, mut aina ne valmiiks treenatut tökkäs pahiten, ne ei edes imarrellu kun tuli monelta niin harjotellusti.
 
nyt kun mietin niin muistan kaks tilannetta joissa olen ite menny iskemään,exälle menin heittää kommenttii sen paidasta ja nyt sinkkuna pyysin yhtä miestä pelastamaan mut toiselta mieheltä(oikeesti,en keksiny sitä ahdistelijaa) ja se pelasti,sen jälkeen se on "pelastanut " mut muutaman kerran mutta taitaa olla nykysin jo pois markkinoilta sekin,en tiedä mutta näin veikkaan.

voishan se olla kokemus sekin kun joku tulis heittää jotain noloa replaa:D
 
taidankin koittaa näitä jos tulee tarve...

Tulisik mun viereen nukkumaan, kun mun oma unilelu on hävinnyt jonnekkin? (tän olen kuullut joskus jossain mut eri versiona)
Haluuks nähä miten mun pörrö on aamulla (siis hiukset:D) ? (tää ihan mun oma keksimä)
 
Kiva kun tietää jo nyt et aamulla uikuttaa kun pitäis päästä sängystä ylös.

Noita iskureploja tuli jonkun verran kuultua kun työkseen baareissa luuhas, mut aina ne valmiiks treenatut tökkäs pahiten, ne ei edes imarrellu kun tuli monelta niin harjotellusti.
Ny kun saatiin ammattilainen paikalle, niin lähdenkin tältä istumalta kulmakuppilaan testaamaan miten iskurepliikit tepsivät henkilökuntaan.

Uskoisin, että palaan pian takaisin. Jos kippolassa ei o shakkikaveria. Mut siinäkin tapauksessa palaan melko pian. Mut jos ny tuopin ottais.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä