YLI 35v. KUUMEILIJAT vol 10

On PINKKU!:heart:

Tervetuloa MINTTUMARI!=)

ON: tääl on peittoa heiluteltu ahkerasti sillä nyt on ovispäivät tääl niinku..maanantaina siis follikkeli-uä ja jännittää et mitä siel näkyy jos näkyy:popcorn: sillo ma on kp 13 ja womanlogin mukaan mulla sillo otollisin päivä=)
 
  • Tykkää
Reactions: *Pinkku*
miltsu76,onnea ultraan!
Toivottavasti siellä näkyy mitä pitääkin...kyllä on jännää =)

Sen ovislaskurin mukaan,jota oon käyttänyt,mulla olisi tästä päivästä alkaen hedelmällisyyttä ilmassa...mulla on tuolla just pissit purkissa...täytyy käydä yks ovisliuska kastelemassa saman tien...

*muoks*..jep,jep,kyllä se viivanen vahvistuu...taitaa kyllä parhaimmat päivät mennä alkuviikkoon...vähä huono juttu kun mies lähtee taas töihin eli voipi olla iltasella aika naatti...että kutittele siinä sitten :LOL:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: miltsu76
Mulle sano lekuri klinikalla siin ensikäynnillä että siittiöt voi elää kohdussa vaikka viikon, eli jos otollisin aika viikon alussa teillä niin tänään ja huomenna peitto heilumaan!=) niin ne on siel valmiina odottamassa kun munasolu irtoaa:)
 
  • Tykkää
Reactions: *Pinkku*
miltsu76,no minähän olen täällä jo surffaillut eri sivustoilla lueskelemassa siittiöiden eliniästä kun torstai-iltana puuhailtiin :LOL:..tosin se oli vasta kp7 mutta viime kierrossa ovis oli jo kp12...
Että ihan täpinöissäni täällä jo olen...täytyy kyllä mies kellistää tuossa iltasella :heart:..tai ainakin yrittää...ovistikut olen pitänyt visusti piilossa ettei tulisi mitään suorituspaineita...;)
 
  • Tykkää
Reactions: Zuza ja miltsu76
Tästä ryhmästä se aikanaan lähti... Tyttö syntyi loppuun asti haudottuna 42+0 ke 21.8.13 mitoin 3695g ja 52cm, py 34cm. Yhdeksän kk toivomista ja toinen samanlainen odotusta. Raskaus oli fyysisesti helppo, ei mitään "iästä johtuvia" vaivoja ja vauva täysin terve!

Onnea matkaan kaikille! Ties vaikka vielä nähtäisiin Pippurihännän paluu tälle puolelle...

PH ja Möyrikki 4vrk
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pippurihäntä;28902584:
Tästä ryhmästä se aikanaan lähti... Tyttö syntyi loppuun asti haudottuna 42+0 ke 21.8.13 mitoin 3695g ja 52cm, py 34cm. Yhdeksän kk toivomista ja toinen samanlainen odotusta. Raskaus oli fyysisesti helppo, ei mitään "iästä johtuvia" vaivoja ja vauva täysin terve!

Onnea matkaan kaikille! Ties vaikka vielä nähtäisiin Pippurihännän paluu tälle puolelle...

PH ja Möyrikki 4vrk
Tuhannesti ONNEA PIPPURI!:heart::heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Pippurihäntä
Paljon Onnea Pippurihäntä [/B!!!

No niin, viikko oviksesta selvitty ja piinaviikolla lähdetään käyntiin. Sain jostain voimaa vkl ja olin hyvin seesteinen enkä tunnustellut "kiinnitysoloja" tms. Ja yritän jatkaa samalla kaavalla myös ensi viikon. Ja jos tuntemuksia ei tule niin tätiä odottelen sit rauhallisin mielin saapuvaksi ;)

Joo, noilla siittiöillä on sitkeyttä elää ihan useampikin vuorokausi tuolla kätköissä odottelemassa. Ainakin 5 vrk on ihn normaalia vielä. 7 pv onkin aika mahtava aika !! Eli siinähän sitten on reilusti aikaa jos ei tärppipäivillä ehdi/pääse hommailemaan !!!
Mukavaa tuleva viikkoa kaikille eri kierronvaiheisiin ;)
 
Voihan perjantai kirjoitin pitkän jutun, mutta se vain katosi. Koko viikko on ahkerasti pupuiltu. Mutta tänä aamuna koitti hetki, jota en ole koskaan ennen tavannut. Illalla puuhastelun jälkeen ja siippojen sisällä pidon (koko yönä en noussut sängystä ylös), oli aika mennä aamu pesulle. Aamu tarpeiden jälkeen pyyhkiessä paperiin tuli verta. Tämä veri ei ollut kirkasta, eikä sitä ollut paljon. Sen jälkeen alkoi kauhea menkkajomotus. Koko päivän tätä on jatkunut, mutta nyt iltaa kohden hieman asettunut. Joten kysymys kuuluukin: Voisiko tätä olla nyt se oikea päivä ovulaatiolle, vaiko onko tämä joh kiinnittymistä. Kun alku viikosta valkkari kyllä oli hyvin möykkymäistä. Viikonloppua kohden sen koostumus on muuttunut, ja jopa miltei loppunut.

Plussauksia ;)
 
Maanantai 26.8.2013




KUUMEILIJAT

Nimimerkki.......ikä ................kp ..................yk ..........toiveissa

Tentsa...............35..............25/25-33.............4..................1. yht
Alien_1..............37..............20/28..................?.................2
Zuza....................35...........21/29..................1.................4
Miia3+2................37...........xx/xx..................?.................6
*Pinkku*..............38...........11/26-28 ..............8.................1
Carolina30+..........36...........25/27................3v..........5/8/1.yht.
miltsu76...............37...........13/26-28.............10................2
tinttu76................37...........6/32-36.............9................1
Emppis.................37...........7/25-29........... 7................1
Ollakovai...?..........39...........22/26-28..............6................3
Worf....................35.............32/28..............8...............1-2
Unelmatar............35.............25/26-27..........5.................2
Hymypallo............36...........37/25-28..................................3
Minttumaari*........36............6/28-31................................1-3







DPO





RKTT




YRITYKSEN MYÖHEMMIN ALOITTAVAT

Chokomom



Kadonneet:
Syystuuli74...........38..........??/28-30..........1v6kk (24)......2
Elena75................37.............. ??/28..................21................3
Sihkis...................38............??/26-30.................8.................1

:wave:TAUSTALLA:wave:

SuloinenSalaisuus
ÄitiViidelle
Tiituliini
Pikkumartta
Hopsan
K
Sirpa75



:heart:PLUSSANNEET:heart:

2013
heinäkuu......Milk@ yk8, Selina76 yk 6, Suski28 yk 1
kesäkuu.......Blitzenrex, Pikkusukka yk7
toukokuu......ei plussia
huhtikuu.......PiipaKaa TJOT, Kolibrinkukka yk 5
maaliskuu.....ei plussia
helmikuu......Apatus yk 2, fenixlintu yv 1, PottuSäkki(PuskaJussi) yk 12(1v2kk), Äiskä3, Ms. Monepenny yk 2
tammikuu....Sohvi35 yk 1, Alissia yk 4, Kaktus-76 yv 1.5

2012
joulukuu......Pippurihäntä yk 6
marraskuu...Samettihortensia yk 2, Vuorikristalli yk 2
lokakuu.......Mustikkasuu y k3
syyskuu......Scarleth (3.IVF)
elokuu........Jaahas yk 9
heinäkuu.....Whiskey Peat yv 1, Dominique yk 16 (OI 1), Pepinka yk 4, Leenuliinukka yk 2
toukokuu ....Ronja76 yk 17 (1.IVF)
huhtikuu......ei plussia
maaliskuu....Melanie75 yk 3, Elmaleena yk 4
helmikuu.... Killi12 yk 3, Erika76 yk 4
tammikuu... ei plussia



:heart:SYNTYNEET:heart:

Pippurihäntä........21.8.2013, tyttö
Whiskey Peat.......12.4.2013 tyttö
jaahas................2.5.2013 tyttö
Dominique...........6.3.2013 poika
Ronja76..............24.1.2013 tyttö
Melanie75............2.12.2012 tyttö
Killi12..................10.10.2012 tyttö
äiskä-73..............20.8.2012 tyttö
Keskeneräinen......30.6.2012 poika
Barbamama.........12.6.2012 tyttö
Siobhan42.............6.8.2011 tyttö
Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö



Edellinen ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1901061-yli-35-v-kuumeilijat-vol-9-a/




dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)

 
Viimeksi muokattu:
38 vuotta on *Pinkku* erittäin hyvä ikä tulla äidiksi :heart:!

Valtavan paljon onnea Pippurihäntä!

Uniikki75 Kiinnittyminen on kai n. viikko ovulaatiosta, mutta oviksen aikaankin voi tulla vähän verta. (Jostain muistaisin lukeneeni, että verinen vuoto silloin merkitsisi sitä, että nainen olisi erittäin hedelmällinen, eli peukut pystyyn :) ).
 
Onnea Pippurihäntä!

Täällä taas kehitellään kaikenlaisia oireita, jotka kyllä menevät ihan pms:n piikkiin -eli alavatsaa alkoi la jomottaa ja turvottaa, tissit turvoksissa ja olevinaan haistan jotain hajuja tosi vahvana, mutta onhan tää nähty ja koettu niin monta kertaa, että lopputulos on jo ihan selvä eli perjantaina se kutsumaton vieras taas pölähtää paikalle:(

Mites Zuza, joko siellä on tuntemuksia?

Ai niin, mulle voi iäksi päivittää 39 eli elohopea-kerhossa tässä kohta ollaan
 
  • Tykkää
Reactions: Zuza
Voi pojat !!
Mie niin lupasin olla tunnustelematta oloja, mutta kun niitä oloja pukkaa päälle vaikkei tahtoisi mitään tietääkään !!!!!
Eli selkää repinyt, rintoja nipistellyt (ei kipeät) ja masua nippaillut ja äsken kaiken kruunasi hyvin limainen punertavan- rusehtava vuoto pyyhittäessä.
Heti tuli mieleeni tuo kiinnittymisvuoto, nythän oviksesta olis noin viikko..
Kerpele, tuntunut monta päivää siltä, että menkat alkaa, vaikka viikkohan niihin vielä reilusti on.
Apuva, piinojen piina jos tää koko viikon meinaa olla tämmöistä.. Eilen jo mietiskelin, että pitääkö tän kropan vielä rääkätä naista kaikilla tuntemuksilla, OLIS HILJAA..
Viime kuussa ei ollut mtn tuntemuksia, muttei kyllä pupuiltukaan kun ukko oli hommissa.
ISO HUOKAUS..
 
  • Tykkää
Reactions: *Pinkku* ja Emppis
Täälläpä tullut tekstiä... Kivaa!

Ensinnäkin tervetuloa mukaan Minttumaari*! :wave:

Paljon onnea pikku prinsessasta Pippurihäntä! Ihana kuulla näitä hienoja lopputuloksia :).

*Pinkku*: Sovitaan niin, että 38 on erittäin hyvä ikä tulla äidiksi. Tulen samaan kerhoon parin viikon päästä :)

Piinailijoille isot tsempitykset. Täällä peukut ja varpaat pystyssä teidän puolesta! Nyt sitten syyskuusta (elokuun loppukin käy) suuri plussakuu!

ON: Täällä alan kaivelemaan ovistikkuja kaapin perukoilta, josko loppuviikosta aloittaisi testailun. Niin yk:si saa päivittää 7. Ollakovai...? kyseli siitä, että onko huonoa oloa oviksen tietämillä, mulla ei mielestäni ole ollut, enemmän nippailupuolella täällä on menty. Tuli tossa viimekierron lopulla tilattua hedelmällisyystesti (vaikka keväällä on takana se keskenmeno, joten helmöittyminen todistettu). Oon ihan varma, et vaihdevuoden luuhaa jo nurkan takana ja että turhaan tässä mitään haaveillaan. Kuitenkaan en sitä testiä tässä kierrossa uskaltanutkaan tehdä... Jos tästä kierrosta ei tärppää, niin täytynee sekin tehdä... Onko teillä kokemusta moisesta testistä? Onko kenelläkään käynyt edes mielessä tehdä sellaista? Oonko mä jo jotenkin epätoivoinen??? :headwall: Välillä kyllä ajatukset käy niin pohjamudissa... Anteeksi tämä vuodatus... Ehkä tämä tästä. Kiitos ja kuulemiin.
 
Mulla varmaankin lh-huippu huomenna...tän päivän viivanen oli jo paljon vahvempi kuin eilinen haamu...
Eilisaamuiset puuhastelut meni vähä mettään kun miehen poika (aamuvirkku) sohvalta meille huuteli mukavia kun ois ollu hyvä "vauvantekotilaisuus"...eli meni enempi reisille :LOL: ..tavallaan suututti mut toisaalta nauratti...

Eli pukkas paineet nyt tälle tai huomiselle päivälle..tuskin ne torstai-iltaiset vintiöt enää elossa on *huokaus*...ei tietenkään mahdotonta mutta toiveajattelua,luulisin :rolleyes:
 
Todella paljon onnea Pippurihännälle! Voi kun pääsisin itsekin (mieluiten pariinkin kertaan) laittamaan tänne yhtä ihania uutisia!

Mun mielestä 36 voisi olla oikein sopiva ikä tulla äidiksi, mutta 38 sopisi oikein hyvin sitten toiseksi kerraksi.

Sitä vaan hiukan ihmettelen (sorry jos tyhmiä kyselen) että miksi pitää tehdä hedelmällisyystesti, jos on ovulaatioita?

Mulla on nyt kp 6, ja epäilys viime kuun kemiallisesta on vaan vahvistunut. En siis testannut, mutta väsymys ja pahoinvointi loppui menkkoihin. Nyt olen sitten käyttänyt aikaani syksyn matkustusaikataulua viilaten. Mulla on reissuduuni, eli matkustan työkseni 3 vko kuukaudessa. Ja nyt sitten koitan ajoittaa noita kotiviikkoja ovulaatioiden tahtiin. Tässä kuussa näyttää siltä, että myöhästyn, mutta koko loppuvuodelle olen nyt koittanut kellottaa paltsut kroppani mukaan.

Hitsi, jos joku duunissa tajuaisi :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Zuza
No niin nyt on follikkeli-uä käyty. Kaikki vaikutta näiltä osin normaalilta, verikokeet ja miehen simppatestikin:D. Nyt on viel yks verikoe loppukierrosta ja munatorvien aukiolotutkimus(auts) ja samalla kerralla käymme läpi tulokset ja miten siitä eteenpäin..

Jännitin tämän päivästä ihan sikana, en tajua miksi, ei edes sattunu:p. Mulla oli aamulla ihan menkkamainen olo vatsassa ja jotenki turvonnu olo, kp 13 on tänää..ja ovistesti ei antanu hymynaamaa joten ovis kai ollu jo:ashamed: mut on hyödynnetty eli saas nähdä miten meitin käy..

Tsemiä muille kaikkeen!=)
 
  • Tykkää
Reactions: Zuza
Pippurihäntä onnittelut! kiva lukea vauvauutisia, se antaa aina toivoa itsellekin! nautihan täysin siemauksin vauva-arjesta <3

Uniikki sullahan vaikuttaa nyt varsin hyvältä jos tuo veren tulo olikin extra hedelmällisyyden merkki. Entä milloin olet yleensä bongannut oviksen?
Mulla itellä ei ole ikinä tullut kiinnittymisvuotoa tai siis silloin kun odotin esikoista eikä keskenmenneessäkään.

PinkkuToivottavasti onnistut tänään ja/tai huomenna kellistyksissä? Mä itse pidän myös tikut mieheltä salassa, se varmasti ahdistuis jos tietäis. Musta tuntu, että sitä jo ahdisti se kun kerroin, että hyvin yleispiirteisesti että olen tällaisella palstalla….

Miltsu Näkyikö siinä follikkeliuäs:ssä että munasolu oli irronut, vai saitko itse katsoa näyttöä?

Emppis en ole kuullutkaan hedelmällisyystesteistä. Mistä tilasit ja mitä sellaiset maksoi? Kuulostaa mielenkiintoiselta....

Minttumari terveluloa ryhmään! olen itsekin vielä aika tuore osallistuja. :)

ON Aiemmin jo kerroinkin, että olen ihan varma että tässä kierrossa ei tärpännyt ja huomenna pitäis tätin tulla kylään.
Mutta miten ilkee on kroppa….sain viime viikolla ihme menkkamaisen alaselkäkivun, nenä on ollut tukossa ja vatsa kovalla. Ja arvatkaa vaan, kun ne kirjoittaa googleen, niin mitä tulee hakutuloksena. Oikein kiukuttaa, kun miks oma kroppa tekee tällaista kiusaa….valeraskaana varmaan ihan piruuttaan.
Olen vielä viime viikolla järjestänyt tälle viikonlopulle kavereiden kanssa oikein kosteat bileet, jotta olis sitten muuta ajateltavaa ja odotettavaaa kun taas on ollut turha kierto. Mut tottakai olen sitten kuulostellut noita kaikkia oireita ja taas mennyt ihan hirveesti aikaa netissä asioiden googlaamiseen. Eilen tein jo testinkin ja negaahan se odotetusti näytti. Ja tänä aamuna on kaikki oireetkin jo kadonnut. Hitto, miten tätä jaksaa….
 
Pippurihäntä onnittelut! kiva lukea vauvauutisia, se antaa aina toivoa itsellekin! nautihan täysin siemauksin vauva-arjesta <3

Uniikki sullahan vaikuttaa nyt varsin hyvältä jos tuo veren tulo olikin extra hedelmällisyyden merkki. Entä milloin olet yleensä bongannut oviksen?
Mulla itellä ei ole ikinä tullut kiinnittymisvuotoa tai siis silloin kun odotin esikoista eikä keskenmenneessäkään.

PinkkuToivottavasti onnistut tänään ja/tai huomenna kellistyksissä? Mä itse pidän myös tikut mieheltä salassa, se varmasti ahdistuis jos tietäis. Musta tuntu, että sitä jo ahdisti se kun kerroin, että hyvin yleispiirteisesti että olen tällaisella palstalla….

Miltsu Näkyikö siinä follikkeliuäs:ssä että munasolu oli irronut, vai saitko itse katsoa näyttöä?

Emppis en ole kuullutkaan hedelmällisyystesteistä. Mistä tilasit ja mitä sellaiset maksoi? Kuulostaa mielenkiintoiselta....

Minttumari terveluloa ryhmään! olen itsekin vielä aika tuore osallistuja. :)

ON Aiemmin jo kerroinkin, että olen ihan varma että tässä kierrossa ei tärpännyt ja huomenna pitäis tätin tulla kylään.
Mutta miten ilkee on kroppa….sain viime viikolla ihme menkkamaisen alaselkäkivun, nenä on ollut tukossa ja vatsa kovalla. Ja arvatkaa vaan, kun ne kirjoittaa googleen, niin mitä tulee hakutuloksena. Oikein kiukuttaa, kun miks oma kroppa tekee tällaista kiusaa….valeraskaana varmaan ihan piruuttaan.
Olen vielä viime viikolla järjestänyt tälle viikonlopulle kavereiden kanssa oikein kosteat bileet, jotta olis sitten muuta ajateltavaa ja odotettavaaa kun taas on ollut turha kierto. Mut tottakai olen sitten kuulostellut noita kaikkia oireita ja taas mennyt ihan hirveesti aikaa netissä asioiden googlaamiseen. Eilen tein jo testinkin ja negaahan se odotetusti näytti. Ja tänä aamuna on kaikki oireetkin jo kadonnut. Hitto, miten tätä jaksaa….
Jotain lekuri mumisi että 1.8mm folli vasemmassa munasarjassa..en tajunnu sit kysyy et irtooko se vai mitä..ku mielestäni mulla olis jo pitäny tän kuun folli irrota ku kp jo 13..mut ehkä pitää peittoa heilutella tänään varuiks:p
en itse nähny ruutuu..
 
Unelmatar,kovin tuttuja nuo "miten tätä jaksaa"-tunteet...mutta ihmeesti sitä vaan aina tsemppaa...menkkojen jälkeen tärppipäivien odotusta tikuilla tai ilman,sit puuhastelua hyvällä tai vähän huonommalla onnella (uusille tiedoksi et meillä ollut suorituspaineita tässä yrittämisessä) ja sitten piinailua..joka tähän mennessä on päättynyt tädin tuloon ja hirveään pettymykseen...mutta itkun kautta uuteen yritykseen toiveita pursuten =)

Sitä oon ihmetellyt et miten selviän siitä pettymyksestä niinkin nopeasti...kai tässä muuten niin tunnepitoisessa touhussa järki astuu kuvaan siinä vaiheessa kun peli on -jälleen kerran-menetetty ja sitä tajuaa että sitä joko on raskaana tai ei..itkulla se ei muutu,uutta yritystä vaan!

Mutta s-tanan pahaltahan se aina tuntuu,sitä käy lyhyessä ajassa melkoisen tunneskaalan läpi,turhautumista,pelkoa,itsensä syyttämistä...

Puuhiin vaan miltsu76,kovasti tsemppiä ;)

Mitenköhän nopeasti se lh-huippu voi mennä ohitse?

Tikuttelin eilen puolilta päivin,sain jo melko vahvan viivan ja kun illalla kokeilin uudestaan (malttamaton+tikkuja paljon :LOL:) niin viiva oli paljon haaleampi...

Että olisiko se huippu tosiaan mennyt bongaamatta ohi?

No,kokeilen tänään kumminkin vielä tuossa puolilta päivin...

Ai niin,semmoinen huono uutinen tähän väliin et mut irtisanottiin töistä...palkanmaksuvaikeuksia....
Ei maailma siihen kaadu mut nyt mulla on aikaa (liikaa) pyöritellä tätä raskautumista mielessäni..aaarrgh!
 
Pinkku, voi räkä, mikä työnanatajasi teki, mutta hienoa, että otat asian noin. Itse kun tein pitkään pätkätöitä ja opiskelin, niin vieläkin, vaikka on ollut jo vuosia vakivirka mulla on aina olemassa suunnitelma b, c ja d. Ja nykyäänhän saa tosiaan olla vaikka kuinka vakiduuni, niin silti voi loppua työt.

Mullakin kävi viimeksi niin, että aamulla testiviiva oikein hyppäsi silmille ts koskaan ole ollut niin vahva ja iltapäivällä se oli jo huomattavasti haalistunut. Se on jäänyt itselle vähän epäselväksi, että koska pitäisi oikeaoppisesti harrastaa seksiä raskautuakseen -kun saa testiin sen vahvan viivan vaiko vasta seuraavana päivänä?

Eilen oli taas alavatsa niin kipeä ja turvotusta siihen malliin, että sanoin miehelle, että keräilepä voimia, parin viikon päästä sua taas viedään -mies huokaisi ja kysyi, että kauanko tää rääkki jatkuu:D
 

Yhteistyössä