Nylkyttääkö teiän miehet teitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vitutuskäyrä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei nylkytä mutta joskus tekee (kotona, ei kylässä tai kaupassa) niin että laittaa käden mun haaroväliin ja pitää sitä siinä. Ja vaikka mä yritän liikkua pois niin pitää sitä siinä väkisin.. ihan kummallinen ja hitusen ärsyttävä.

työnnä sormi niin syvälle ukon hanuriin niin eiköhän lopeta.. tepsii mun ukkoon kun välillä innostuu liikaa :) siis housut on jalassa. mut voihan se saaha siitäkin kiksejä kun toi nylkyttäminen on noin pahaks päässynnä..

nylkyttää. Ja mä nylkytän joskus harvemmin sitä. Meillä yleensä harrastetaan tuota vaan kotona. Jos ihmisten ilmoilla niin sitten jossain hyllyvälikössä tai hississä, siis katseilta piilossa.... mut en mä pistä pahakseni, se vaan on yks tapa kertoa että panettaa ja vähän kiusotella toista.

Joskus joo, sillä on sellanen oma tapa. Ensin kaks kertaa nylks nylks ja sitten yhden kerran kovemmin NYLKS jolloin lantio jää minuun kiinni.

Todella kiihottavaa, olen valmis antamaan sille heti vaikka siinä hedelmätiskillä.

NOT!

Kotona toki, ei julkisilla paikoilla.

Ja mikäs onkaan sen ihanampaa kuin että oma kulta lähestyy takaapäin, kietoo hellästi kätensä ympärillesi, suutelee niskaasi, puraisee korvanlehteä, kuiskaa korvaan ja painautuu lantiotasi vasten... Nylkytystähän se nimenomaan on, vähän romanttisemmin toteutettuna vain.

Alkuperäinen kirjoittaja Ksantippa S.:

Ja mikäs onkaan sen ihanampaa kuin että oma kulta lähestyy takaapäin, kietoo hellästi kätensä ympärillesi, suutelee niskaasi, puraisee korvanlehteä, kuiskaa korvaan ja painautuu lantiotasi vasten... Nylkytystähän se nimenomaan on, vähän romanttisemmin toteutettuna vain.

No toi on ok, mut jääkö miehelläsi sit heiluriliike ees taas käyntiin. Nylkyttämisellä ei tarkjoitettu et lantio painautuu vaan ihan sellasta kunnon rynkytystö

Alkuperäinen kirjoittaja ohsu:
Alkuperäinen kirjoittaja Ksantippa S.:

No toi on ok, mut jääkö miehelläsi sit heiluriliike ees taas käyntiin. Nylkyttämisellä ei tarkjoitettu et lantio painautuu vaan ihan sellasta kunnon rynkytystö

Puhun mieluummin yleisellä tasolla, kiitos. Uskoisin, että naisille kyllä kelpaa vallan hyvin se juuri se heiluriliike, kun sen tekee vain oikea ihminen ja oikealla tavalla. Nylkytyksestä olemme kuitenkin kaikki lähtöisin, eläköön nylkytys!

Kuolen nauruun kun luen tätä. Tästä vois olla linkki tuonne meidän ketjuun, jotka kärsimme pihtaavista ukoista. Vähän samankaltainen ongelma, paitsi käänteinen..

Oma lapsenikin oli saanut siskoltansa kun oli nylkyttänyt kovaa suihkun jälkeen. Eihän se oikein ole että omaa siskoansa nylkyttää mutta sai ensimmäistä kertaa. Ovat sitä vissiinkin joskin muutenkin tehnyt.

Yhteistyössä