The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
ai perskuta, tommonen puruversio olis varmaan ollut kätsympi

olisit neuvonu aikanaan :stick:
Kyllä se aika näppärältä vaikutti, kun se palaa iteksiin sen 12h (jos saa sen kunnolla syttymään) eikä tartte juurikaan valvoa. Onko sulla muuten lämpömittari siinä kaapissa? Sellanenkin on ihan kätsy, näyttää kaapin sisälämpötilan ja hälyttää jos se nousee liian korkeaksi.

Sää voit myydä omas jollekin joka ei tätä puruversiotietoa ole saanut käsiinsä, ja ostaa purullisen version.
 
Kivutko taas? :hug:
Täälläkään ei mikään paras meininki oo, joten nukkumaan kai täytyy mennä. Yöllä saa olla ajatuksilta rauhassa.

Paitsi mää, kun näen aina painajaisia tai muuten vaan ahdistavia unia.
:kiss:

Nepä juuri. Kuume nousee. Ja mähän painun huomenna salille reilu kahen viikon tauon jäläkeen. Saamarinmoinen vitutus, ku ei ole päässy.
 
Kyllä se aika näppärältä vaikutti, kun se palaa iteksiin sen 12h (jos saa sen kunnolla syttymään) eikä tartte juurikaan valvoa. Onko sulla muuten lämpömittari siinä kaapissa? Sellanenkin on ihan kätsy, näyttää kaapin sisälämpötilan ja hälyttää jos se nousee liian korkeaksi.

Sää voit myydä omas jollekin joka ei tätä puruversiotietoa ole saanut käsiinsä, ja ostaa purullisen version.
kiekkoversiota pitää päivystää jatkuvalla syötöllä :$

mistä tommosen puruversion sais?
 
kahvikirahvi
Moi. Mä meen kohta katsomaan naapurista kämppää, ja huomenna meen katsomaan toista kämppää. Mulle sattu onnekas tilanne kun tajusin laittaa eri vuokrafirmoihin hakemusta, tarjottiin kahdesta paikasta ja sain näytöt samalle viikolle, eli käytännössä mulla on valinnanvapaus kumman haluan :cool:

Paistaa se näköjään risukasaankin!
 
Moi. Mä meen kohta katsomaan naapurista kämppää, ja huomenna meen katsomaan toista kämppää. Mulle sattu onnekas tilanne kun tajusin laittaa eri vuokrafirmoihin hakemusta, tarjottiin kahdesta paikasta ja sain näytöt samalle viikolle, eli käytännössä mulla on valinnanvapaus kumman haluan :cool:

Paistaa se näköjään risukasaankin!
ei muutako kiittimet kyynäspäitä myöten ristiin että tärppäis
 
IhanaValo
:hug: Mitä juonia se pikkuvalo oli keksiny?
Kaverin kutsui meille, leikkivät ja jättivät kaikki lelut levälleen vaikka pyysin että raivaisivat. Ois pitäny varmaan päällä istua ja vahtia että oikeesti raivaavat...:kieh:
No, karkasivat siis pihalle ja jonkin ajan kuluttua aloin ikkunoista kattelee että missä menee, ei näy..huutelen partsilta, ei vastausta..huudeltiin pihallakin esikon kans ja pyörittiin pihan taloja ympäri, ei vastausta.

Lopulta sitten löydettiin tyttö toisen kaverinsa luota. Yleensä nää ilmottaa/kysyy lupaa saako jonnekin kaverille mennä mut ei nyt..
En tiiä ymmärsikö tuo vaikka selitin miks en oo ihan tyytyväinen tuohon toimintaan..
 
Kaverin kutsui meille, leikkivät ja jättivät kaikki lelut levälleen vaikka pyysin että raivaisivat. Ois pitäny varmaan päällä istua ja vahtia että oikeesti raivaavat...:kieh:
No, karkasivat siis pihalle ja jonkin ajan kuluttua aloin ikkunoista kattelee että missä menee, ei näy..huutelen partsilta, ei vastausta..huudeltiin pihallakin esikon kans ja pyörittiin pihan taloja ympäri, ei vastausta.

Lopulta sitten löydettiin tyttö toisen kaverinsa luota. Yleensä nää ilmottaa/kysyy lupaa saako jonnekin kaverille mennä mut ei nyt..
En tiiä ymmärsikö tuo vaikka selitin miks en oo ihan tyytyväinen tuohon toimintaan..
Klassinen livistys. Kait ne alkaa vasta tietyssä iässä tajuumaan että miksi noin ei saa tehdä, ja mulla ainakin meni aika kauan ennenku oli ihan iskostunu päähän. Jos koskaan :snotty: Mutta ei noin pieni varmaan ilkeyttään sitä tee vaan pikemminkin älyämättömyyttään. Jos se yhtään lohduttaa :hug:

muoks. Ihana tuo viimenen lause "...en oo ihan tyytyväinen tuohon toimintaan." Lievästi sanottuna. :LOL:
 
Viimeksi muokattu:
Kaverin kutsui meille, leikkivät ja jättivät kaikki lelut levälleen vaikka pyysin että raivaisivat. Ois pitäny varmaan päällä istua ja vahtia että oikeesti raivaavat...:kieh:
No, karkasivat siis pihalle ja jonkin ajan kuluttua aloin ikkunoista kattelee että missä menee, ei näy..huutelen partsilta, ei vastausta..huudeltiin pihallakin esikon kans ja pyörittiin pihan taloja ympäri, ei vastausta.

Lopulta sitten löydettiin tyttö toisen kaverinsa luota. Yleensä nää ilmottaa/kysyy lupaa saako jonnekin kaverille mennä mut ei nyt..
En tiiä ymmärsikö tuo vaikka selitin miks en oo ihan tyytyväinen tuohon toimintaan..
Oletan, että pikkuvalo on poikatapaus? Ainakin silloin äiti olkoon tyytyväinen, koska tuo on ihan normaalia.

Meil oli kavereiden kans jo leikkikoulussa, siis suurinpiirtein viisvuotiaina tapana kisata siitä kuka ehtii karata tarhasta kauimmas ennenko tarhan tädit saa kiinni. Ja sit oli kans tapana kisata kuka kiipeää tikkaita korkeimmalle, ennenko tarhatäti roikkuu lahkeessa. Parhaat ehti katolle. Ja sit ihanhirvee määrä asioita joist verenpaineensa kannalta on parempi, et äiti ei tule koskaan tietämään.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä