en tiiä kyseisistä vehkeistä yhtään mitään joten en tunnista. etkö sää mopedimiehenä ite tunnista vai oliko tää vaan kysymys tunnistaako muut?en tunnista enkä ymmärrä yhtikäs mitään noista.tunnistatteko ikä mopeeti on tuolla sorsanpyyntiä harrastavalla poijjanmulukulla noissa tulissa?
no minusta se näytästi Tunturi Tigeriltäen tiiä kyseisistä vehkeistä yhtään mitään joten en tunnista. etkö sää mopedimiehenä ite tunnista vai oliko tää vaan kysymys tunnistaako muut?en tunnista enkä ymmärrä yhtikäs mitään noista.
okei,selevä ..mä mitään tiedä...no minusta se näytästi Tunturi Tigeriltä
Sanoo hän...ne ryökäleet on salakavalia...
Joku on leikkinyt roolileikkejä....Sanoo hän...
taisit kattoo vähän väärällä silmällä eka...eipä se mopo ollukkaan tiikeri, olipas Helkama AX
näin pääsi käymään, toi AX tuli markkinoille 10v mun mopoiän jälkeentaisit kattoo vähän väärällä silmällä eka...
en ihan vielä malta tulla...joko lähet mun kans nukuksimaankkumaan...
...se yksin mitään lämpene...en ihan vielä malta tulla
kömmin sitten valmiiksi lämmitettyyn petiin
no lämpenee se pikkusen mutta kieltämättä ei läheskään tarpeeksi :heart:...se yksin mitään lämpene...
Mää voin tulla kaveriksi lämmittämään Tarttis itekin mennä nukkumatouhuihin, mut ainakin eka suihkuun ja aamulla kattoon sitä toista kämppää ennen kouluun lähtöä....se yksin mitään lämpene...
joo tuu vaan kun toi ruutis oli tylsimys ja jätti naisen pulaan...Mää voin tulla kaveriksi lämmittämään Tarttis itekin mennä, ainakin eka suihkuun ja aamulla kattoon sitä toista kämppää ennen kouluun lähtöä.
:ashamed:joo tuu vaan kun toi ruutis oli tylsimys ja jätti naisen pulaan...
Eiköhän me tyttövoiminkin pärjätä, vaikka mää en pane pahakseni vaikka se ruutis sieltä perstä kömpisikin viereen nukkumaan.joo tuu vaan kun toi ruutis oli tylsimys ja jätti naisen pulaan...
pärjätäänhän me tietty. no en määkää pane.....Eiköhän me tyttövoiminkin pärjätä, vaikka mää en pane pahakseni vaikka se ruutis sieltä perstä kömpisikin viereen nukkumaan.
:ashamed:
:ashamed:
Mie tulen kans jos vaan mahtuuEiköhän me tyttövoiminkin pärjätä, vaikka mää en pane pahakseni vaikka se ruutis sieltä perstä kömpisikin viereen nukkumaan.