kahvikirahvi
Älä ruutimies välitä.
Naiset ny vaan ei o tyytyväisiä jos ne ei saa motkottaa miehille säännöllisin väliajoin. Toi aika kyl yleensä kattaa koko miehen valveillaoloajan.
Älä ruutimies välitä.
Naiset ny vaan ei o tyytyväisiä jos ne ei saa motkottaa miehille säännöllisin väliajoin. Toi aika kyl yleensä kattaa koko miehen valveillaoloajan.
aina oon sanonu että parempi tussun alla kuin taivasalla
Ja hyvin oot vissiin sen pitäny, sua ajatellen olin tulossa tätä linkittämään mutta sattu toi asiamiehen kommentti melko osuvaan saumaan..aina oon sanonu että parempi tussun alla kuin taivasalla
Tossa. Ole hyvä.Kuka olis ystävällinen sielu ja tois mulle jäätelöä? Tekis ihan sikana mieli.
Awwwwww :heart: Tänks.Tossa. Ole hyvä.
no aika hyvin oon sen muutaman alla pysynyJa hyvin oot vissiin sen pitäny, ...
Kyl toi on ihan helppo uskoa. Sä osaat ne kaks sanaa, jotka pitää naarasotuksen tyytyväisenä.no aika hyvin oon sen muutaman alla pysyny
vaikka sitä ei tuolla isommalla puolen uskota
ai tän? "kyllä kultaseni"Kyl toi on ihan helppo uskoa. Sä osaat ne kaks sanaa, jotka pitää naarasotuksen tyytyväisenä.
Olet viisas.ai tän? "kyllä kultaseni"
oon siis aina saanu sanoa viimesen sanan
Sepä se saakeli onki ku valvottaa mua ja ite nukkuu Eri asia ois jos molemmat valvois.Valvooko joku kanssani?
Palstan ammattivalvoja, eli sarjakuvista tykkäävä nainen saattaa valvoakin, mut hänellä on ny kotikutoinen valvottaja paikalla eikä ehdi leikkimään mun kanssani.
Ei ton ny pitäis yllätyksenä tulla?Öitä kyöpelit :flower:
Mää oon joutunu omassa kodissani sohva-asukiksi, ku korisee niin tuo vieras...
No sit vaikka niin, mut on tos ny jotain pielessä. Ymmärtääkseni kumminki olet pitkään odottanu kaveria paikalle ja ny se sit on saapunu kenties pariksi viikoksi ja valvottaa sinua... itte nukkumalla. Jotenkin olettais, et tos tilanteessa valvotaan kimpassa kauan ja hartaasti.Kyllä tämä muuten on melko hiljainen ja hyvätapainen mutta sitten nukkuessa kostautuu. Ja oon itekki semmonen sukanvaristaja että siihen nyt ainaki olis turha puuttua
Öitä metelissä ja oikein mukavata mökkireissua.No me ollaan enempi iltapäiväihmisiä, niin jää unta sit yölle :xmas:
Mutta nyt pitää koittaa nukkumaan, huomenna lähetään reissaamaan kavereitten mökille :wave: