The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Öitä kyöpelit :flower:

Mää oon joutunu omassa kodissani sohva-asukiksi, ku korisee niin tuo vieras...
Ei ton ny pitäis yllätyksenä tulla?

Urosotus on lemmikkinä kieltämättä hankala.

Ensimmäitteks urosotusten ominaisuus on haju. En tarkoita huonoa hygieniaa, mut urosten ominaisuus on haju, siin mis naarailla se on tuoksu.
Toisekseen just ääni. Jos urosotus ei itte pidä ääntä, paitti nukkuessaan, niin me ollaan kovin viehättyneitä kaikesta mist lähtee kova ääni. Kuten nainen, stereot, moottorisaha, hirvikivääri tms.
Kolmanneks, urosotuksilla on tapana vallata sohva ja kaukosäädin. Kun nykyään noi prinsessat ja puoli valtakuntaa alkavat olemaan harvinaisia.
Ja sit neljänneks sukat. Urosotuksen reviirinmerkintään keksityt tekstiilituotteet. Milloin naarasotuksella on koira, niin sit urosotus joutuu käyttämään mielikuvitustaan reviirinsä merkkaamisessa, koska koirat yleensä on sitä mieltä, et mikä on lattialla on mun. Ehkäpä just ton vuoksi naarasotukset tykkäävät pitää koiraa. Tahtovat tietää onko miehellä mielikuvitusta..
 
Kyllä tämä muuten on melko hiljainen ja hyvätapainen mutta sitten nukkuessa kostautuu. Ja oon itekki semmonen sukanvaristaja että siihen nyt ainaki olis turha puuttua :D
No sit vaikka niin, mut on tos ny jotain pielessä. Ymmärtääkseni kumminki olet pitkään odottanu kaveria paikalle ja ny se sit on saapunu kenties pariksi viikoksi ja valvottaa sinua... itte nukkumalla. Jotenkin olettais, et tos tilanteessa valvotaan kimpassa kauan ja hartaasti.

Mut liika on tietty liikaa. Yks miesparka kerran erehtyi TigerWoodsin ex- rakastajattaren vällyjen väliin (jonkun niistä). Toimituksen jälkeen mies meinasi kääntää kylkeä ja uinahtaa, mut nainen sanoi, et TigerWoods ei tekisi noin. Hän rakastelisi minua kiihkeästi uudelleen. Näin sit tapahtui ja sen jälkeen mies meinasi käydä unille, niin vierestä kuului... Tiger ei tekisi noin... Niinpä. Mut sen jälkeen duracellinsa täysin loppuun polttanut mies tosiaankin meinasi käydä uinumaan, niin taas vierestä kuului, et Tiger ei tekisi noin...

Silloin mies sanoi, et anna puhelin. Mä soitan Tigerille ja kysyn, et mitemperkeleessä tältä reiältä pääsee eteenpäin.
 
Himputti kun ei tule uni.

Pitäiskö laittaa pyörimään toi tuorein karibian piraatit? Siit huolimati, et jokunen viikko sitten sen katoin. Mut toi Penelope on niin söpö, et toi kyl kestää useammankin huolellisen tarkastelun.

Älkääkä ny pervona pitäkö. Samaan tapaan TexWillerin vuosikerta -71 kestää useamman tarkastelun, tai siis kestäis, jos noi kuus ekaa numeroa ei olis niin luvattoman surkeesti sidottuja, et niissä lukunautinto väkisin menee irtolehtien selaamiseksi.

Vaikee valinta. Joko Penelope Cruz tai lyhyt Espanjan kielikurssi TexWillerin lukijoille. Että miehen elämä voikin olla täynnä vaikeita valintoja.
 
IhanaValo
Huomenta!

Pirates of Caribbean leffat on hyviä...ite en kylläkään niitä niin kuolaile naisnäyttelijöiden takia (vaikkakin hekin kauniita ovatkin) vaan tää kapteeni itse on niin...:heart: kaikessa pöljyydessään.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä