kahvikirahvi
Ostin namihimoissani suklaata. Outoa makua ihmeteltyäni huomasin, että siinä on merisuolaa?? Caramel-merisuolasuklaata. Yöks.
Miulle on käyny kans samalla tavalla tän ketjun kans, jääny jumimaan joku sivu ja tosiaan nähny vaan että sinne ne kirjottaa mut ei oo päässy lukemaan niitä..tosi ärsyttävää.
Muoks.helpottaisko kun sivu vaihtuu??
SE ON AMPIAISVÄRITYKSINEN KOVAKUORIAINEN!!! Hyi saakeli! Onneks pp oli tänään tunkenut tv-tason alle jotain mitä piti kaivaa, löyty samalla kärpäslätkä jolla onnistuin liiskaamaan sen. Huh!Ja mun yläpuolella lampussa pörrää 3-4cm ampiaista muistuttava olio. Surisee niin kovaa että melkein murinalta kuulsotaa, yök yök yök!!
:kiss:Iltaa, mul on tylsää.
Kato suklaapatukka on paikalla. :kiss:
Jaa, kaverilta tuli kutsu paikalliseen. :wave:
Hyvä juttu :thumbup:Wohoo mä pääsin tänne!
Kiitti xperia neuvoista
multa jäi yks sivu väliin kokonaan,enkä saa sitä auki kyl vieläkään mut tähän pääsin nyt.mut mä huomaan sut nyt!Tsih.
Eikö kukaan huomannu että saavuin? :'(
Jes, joku huomas viimein!multa jäi yks sivu väliin kokonaan,enkä saa sitä auki kyl vieläkään mut tähän pääsin nyt.mut mä huomaan sut nyt!
moiiii:wave:moi :flower:
mun kylmäsavukaappi sano sopimuksen irti mutta onneks savunkehitin pelittää
saapa nähä mitä tästä tulee
tottakai toi on mutta täällä sitä saa tehäkkin...koskaan en oo syyllistynyt moiseen toimintaanJes, joku huomas viimein!
Wait a minute, onkohan tääkin huomiohuoraamista? Tuli tuolta isolta puolelta mieleen.
Millanen savunkehitin sulla on? Onko se sellanen neliskanttinen labyrintti? Sellanen on mun isillä.moi :flower:
mun kylmäsavukaappi sano sopimuksen irti mutta onneks savunkehitin pelittää
saapa nähä mitä tästä tulee
saattaapi vain olla samanlainenMillanen savunkehitin sulla on? Onko se sellanen neliskanttinen labyrintti? Sellanen on mun isillä.
Aa, ei ollut sama. Isillä on sellanen metallikehikko johon laitetaan purua, joka palaa hiljaksiin tuottaen savua.
Kivutko taas? :hug::vampire:
Armoton vitutus.
Ei mulla muuta.
ai perskuta, tommonen puruversio olis varmaan ollut kätsympiAa, ei ollut sama. Isillä on sellanen metallikehikko johon laitetaan purua, joka palaa hiljaksiin tuottaen savua.