The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Sangria
Mä en kuulostele leffoja. Mä katselutsiirailen niitä. Toki on 2.1- kanavaäänikin päällä, mut ei nois vanhojen Hollywoodklassikkojen ääniraidoissa oikein ole mitään mikä äänentoistossa subbaria tarttis.

Ai ei kuulosta sun leffalta? Mies menee pollariasemalle ilmoittamaan murhan. Pollari kysyy, et kuka on murhattu, niin mies vastaa, että minä. Ja tosta leffa alkaa.

Mikäs leffa pitäis olla? Mut sano jokin jota mä en o nähny?
Näytteleekö tossa leffassa bill paxton?
 
Hei apua! mä voin kirjottaa tän mut en pääse sivulta 2473 eteenpäin...ja nään et viestei tulee ketjuun. pääsetteköhän te?! mä jopa sammutin koneen mut ei sekään auttanut! jämähin tähän sivulle ilmeisesti kokonaan.
 
no mää itte tietty,höppänä!
Ainii. Ennenkuin unohdan.

Melko harvassa ovat tuntemani naarasotukset jotka istuvat jatkuvasti peilin päällä ahteriaan ihmetellen. Kun ei semmoinen oikeen kannata.

Just kerroit, että herkkufarkkupeppusi on siinä kuosissä, että ihailijoitakin riittää jos liikenteeseen lähdet. Kyl sit se samainen herkkufarkkupeppu mainiosti kestää jokusen suklaajädenkin tuottamatta omantunnontuskia.

Jos mun söpö kaljamasu ei naarasotukselle kelpaa, niin mä tulkitsen asian sillai, et kyseessä on mulle väärä naarasotus. Tosin tällä ikää niit vääriä naarasotuksia alkaa olla melko monia, mut mitäpä mä yhtä enemmällä tekisin? Itseluottamukseni on aina isompi kuin kaljamasuni.

Ja joo. Jos mä sille päälle satun, niin ihan surutta napostelen, syön suklaatia, lakua ja etenkin salmiakkia, johon olen heikkona. Olen viimeksi käynyt vaaálla armeijassa, eli vuonna -86. Silloin se näytti 64 kg ja veikkaan, et kilometrit on tohon nykyisellään tuoneet kymmenen kiloa lisää. Voi että harmittaa. Tai sit ei.
 
juu,u en tiedä teistä muista mut tää kone ei mua päästä eteenpäin...kännykin niin hidas etten jaksa ruveta yrittää. plaah. tuleekohan nää viestit ees tänne. siirryn siis töllön pariin ja rupeen mussuttaa jätskii.
 
juu,u en tiedä teistä muista mut tää kone ei mua päästä eteenpäin...kännykin niin hidas etten jaksa ruveta yrittää. plaah. tuleekohan nää viestit ees tänne. siirryn siis töllön pariin ja rupeen mussuttaa jätskii.
Just laitoin jätskinmussuttajalle testiviestin. Kun pyysit.

Ihan oikeella sivulla mielestäni olet koko ajan, mut en tosin voi tietää miltä sivu sielläpäin näyttää.
 
mulla kävi kanssa joskus noin kun tinkulla, olin samalla sivulla koko ajan enkä päässyt eteenpäin mutta viestini tuli silti seuraavalle sivulle
oli sitten hauska lukea niitä kirjoituksia kun viimein onnistuin pääseen samalle sivulle millä muutkin oli :D

enkä tiedä mistä tuo johtui
 
on tää nyt yks prkl kun muissa avauksissa pääsen vaihtaa sivuja mutta ketjussa en!! jumitan vaan tässä yhessä sivussa EDELLEEN!! ilmeisesti viestit kuitenkin tulee oikeelle sivulle,näin yksärissä kerrottiin:) mutta mä en vaan jostain syystä pääse sivulle 2474...:(
 
Sangria
on tää nyt yks prkl kun muissa avauksissa pääsen vaihtaa sivuja mutta ketjussa en!! jumitan vaan tässä yhessä sivussa EDELLEEN!! ilmeisesti viestit kuitenkin tulee oikeelle sivulle,näin yksärissä kerrottiin:) mutta mä en vaan jostain syystä pääse sivulle 2474...:(
Mul on jumittanu joskus ihan samalla tavalla, kestikin aika kauan ennenkuin meni ohi. Hiton ärsyttävää oli :D
 
Professional Griefer
Tuun tänne väliin taas huutelee.
Oletteko lukeneet Facebookissa "Yhdyssana on yhdyssana" -sivua?
Tällä hetkellä tekis mieli linkata koko palsta sinne. Saisivat varmaan sydärin. :D

Hyvää iltaa vaan kaikille!
 
Saisko toivoa?

Toi parvekehuhuilu on ny viime aikoina ollu ihan olematonta sorttia.

Se elämäni ensimmäinen tapaus oli sensorttinen, et sais tulla käymään milloin tahansa. Toinen tapaus taas oli sen sorttinen, et meikäläinen kovasti miettii, et uskaltaako puolenyön jälkeen enää mennä parvekkeelle röökille.

Mut noin keskiarvona tossa olis mun mielestä perinne jota kannattaisi jatkaa. Se keskiarvo on kumminki niin kova, et ei viittis hyvää ideaa vielä haudata. Laiska mies säästäis paljon aikaa ja vaivaa jos vois olettaa, että toi toimis.
 
:headwall:

rustailen tätä viestiä vaikka en ite sitä näe.voi ittu sanon minä! hajosko tää perke*een kone nyt kokonaan..tai no ei voi koska pääsen muissa alotuksissa sivuissa eteenpäin mutta täs ketjus en...oon edelleen sivulla 2473 eikä vaihad millään.kolmesti oon jo koneenkin sammuttanu muttei mitään apua:( jos joskus rupee toimii niin kiva sitten jälkikäteen lukea...viimestään käyn huomenna kirjastossa lukee jos ei muuten...ainii mut en taida ehtii kun on se kampaaja!
 
xperia
:headwall:

rustailen tätä viestiä vaikka en ite sitä näe.voi ittu sanon minä! hajosko tää perke*een kone nyt kokonaan..tai no ei voi koska pääsen muissa alotuksissa sivuissa eteenpäin mutta täs ketjus en...oon edelleen sivulla 2473 eikä vaihad millään.kolmesti oon jo koneenkin sammuttanu muttei mitään apua:( jos joskus rupee toimii niin kiva sitten jälkikäteen lukea...viimestään käyn huomenna kirjastossa lukee jos ei muuten...ainii mut en taida ehtii kun on se kampaaja!
Kokeile toisella selaimella.
Chrome, Firefox tai Explorer
Mut ethän näe näitä :D
 
Arvatkaas mitä. Hieman syön ja sit lähden kulmakippolaan kattomaan olisko paikalla kavereita tai kelvollista shakkivastustajaa. (Sitä Venäjän pikapelin mestaruuskisojen kuutosta ei lasketa, en mä koneita vastaan osaa pelata)

Vasta sit laitan leffan pyörimään.

Ja jos joku parvekkeella tolla aikaa käy huhuilemassa, niin tulee sit myöhemmin takaisin, eiks je?
 
IhanaValo
Miulle on käyny kans samalla tavalla tän ketjun kans, jääny jumimaan joku sivu ja tosiaan nähny vaan että sinne ne kirjottaa mut ei oo päässy lukemaan niitä..tosi ärsyttävää.

Muoks.helpottaisko kun sivu vaihtuu??
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä