Vauva haaveissa vuodelle 2014-2015

Torstai 22.8.13





Yritys/TJOTtailu alkanut

HennuskaH..............kp 53/36...................yk 2..........ya 6/13.........1.

millionnea................kp 42/36....................yk 15.......ya 2012........2.

Okaasan.................kp 38/28-35..............yk 1............ya 7/13........5.
Markke...................kp 37/30-?................yk 13.........ya 6/12........2.
Heku......................kp 35/34-39..............yk 10............................1.
<3<3<3.................kp 35/26-28..............................ya 5/13........2.
kahvikuppi(27).........kp 32/37-57..............yk 4............ya 12/12.......1.
OneMore?................kp 31/27-28.......................................................3.

Menhit....................kp 26/36-47.............yk 2...........ya 7/13..........4.
juliesisko(26)...........kp 25/26-28..............yk 6............ya 3/13.........2.
Tinttu85.................kp 23/27...................yk 4...........ya 4/13.........4.
pinkkihevonen.........kp 22/25-28.............yk 15........ya 8/12..........1.
Niiskulineiti86...........kp 21/28-33..............yk 9.............................1.
-PikkuMyy-.............kp 21/36................yk 13...........ya 1/12........1.
saspa.....................kp 20/28-34..............yk 3...........ya 5/13.........4.

avantasia(26)..........kp 18/32...................yk 9.............................3.
Tuuuli+...................kp 18/28...................yk 5.............ya 4/13........1.
-tanjuli-..................kp 15/29-50...............................ya 7/12.........1.
plussatuulia..........kp 14/25-30..............yk 1............ya 8/13.........
antenni.................kp 14/28-34................yk1..........ya 9/13.........1.
ToKa89...................kp 11/30-32..............yk 2..........ya 7/13........1.
min--3.....................kp 11/?.....................yk 1..................................5.
Penni79..................kp 10/23-26..............yk 10............ya 2/13.........2.

Nenna81.................kp 8/28-31..............yk 6............ya 3/13.........3.
Karmini.....................kp 7/26-28.............yk 2..............ya 7/13.........2.

Sydäntähti................kp ?/?....................yk 1.......ya 3/2013........3.



Day Past Ovulation
Okaasan..................DPO 20
Menhit.....................DPO 11
Markke....................DPO 2



Yrityksen myöhemmin aloittavat
eleonoora86, Villihiiri, Nato, SuloinenSalaisuus, FLV, Nannahh




Taustailijat
Neiti Näpsän Äiti, Isbla, piupiu, Pionia, another, mavli, nibander, Katiliin84, minmaria, marianna87, Säihkiss, Daisy D, Villemo, Huumori, Slallu, jadeka, Beyond, Miukula, Jumevi, Clarity, Annatto, Ambrosia85, kolmas(ko?), Spukka, moulin rouge, Wuf, SuAnn





Plussanneet 2012

Kesäkuu: Vissyliini (yk6), lenkkari (yk10)
Heinäkuu: Leenuliinukka (yk2), Kamomillatee (yk2)
Elokuu: eufemia (yk2), hintrikka (yk14), haave2 (yk2) Mi&Ma (yk1), panzkus (yk4)
Syyskuu: Heiverö (yk1), Chrissy72 (yk4), Hetami (yk2), emily90
Lokakuu: Emppuli83 (yk3), wilma79 (yk1), Minix (yk1), amylee
Marraskuu: nanna_ (yk1), BDU (yk1), Epa_88, hopestar (yk10), jeennaa (yk3)
Joulukuu: AnnuLiisa (yk5), pink dream (yk2), Ainolinnea (yk15), Bambini (yk4), Amiraali (yk3), Lintsa (yk2), Pintsu (yk5), Sunshine84 (yk2), eufemia, suan (yk1), Ambrosia85 (yk23)

Plussanneet 2013

Tammikuu: Vilijonkka (yk10), Maana-mamma (yk1), Minde87 (yk9), Peity, Luna85 (yk10), LukLu (yk1), Villanen
Helmikuu: Apatus (yk2), kääkkis82 (yk1), Mylvinen (yk6), TauTau
Maaliskuu: ViiruP, irenne (yk2), jii87 (yk2), Susimieli (yk1), jen_ni (yk3)
Huhtikuu: NeitiT (yk3), verppu (yk4), NuNutin (yk2), Nomppeli (yk2). Jeccika (yk6), ralliruutu (yk7), Klementiini (yk1), Linttu (yk3), Sanna-M, Alexandra89 (yk4)
Toukokuu: Kolibrinkukka (yk5), Mijau (yk2), katrinainen (yk2), Slartibart (yk7), miss_piggy (yk10), Pippuri85* (yk2)
Kesäkuu: Hassel (yk5), Piitu85 (yk1), katrinainen (yk3), Mom09 (yk11), sydäntähti (yk3), maamis (yk3)
Heinäkuu: Tipetsu, Matilda- (yk1), Tiukuliina89 (yk1)
Elokuu: manije (yk4) Laurina (yk2), Viides Villahousu (yk5), moulin rouge





kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
ya = yritys aloitettu
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen


Päivittäjät:
-PikkuMyy-

***Mikäli kiertosi venyy yli kp56, niin ilmoitathan siitä.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan listalta pois.***


*-merkillä merkitty aktiiviset pitkän kierron naiset, joita ei siivota yllämainituin perustein.


Ilmoitathan listalle tulevat/muuttuvat asiat punaisella.




+++++ PLUSSARIKASTA ELOKUUTA+++++


Plussanneille löytyy oma pino täältä ------>
 
Viimeksi muokattu:
Hei. Olen ollut muutaman kk taustalla ja nyt on alkanut taas vauvahommat kiinnostaa :D enää 5pvää seuraaviin oletettuihin kuukautisiin tässä kierrossa ei oo kyllä oireita juurikaan ollut mutta ajoitukset oli paremmat kuin koskaan! Tsemppiä myös muille :)
 
  • Tykkää
Reactions: Saspa
Moi kaikki!
Olinpa tuossa kesälomalla ja salasanat hukassa joten en päässyt päivittämään kuulumisia. Mut joo. Menkat eivät ole alkaneet. Tein viime viikolla tiistaina ja torstaina rakaustestit jotka näytti negaa. Tissit sattuu ja räjähtää, muuten ei mitään ihmeellistä. Tai no tuokin vaiva on joka kuukausi. Ovis tais tulla vasta 8.-9.8. joten periaatteessa menakt alkais sit tuossa viikonloppuna. Mut miks on näin pitkä kierto!!!

Nyt mä lueskelen kuulumiset et olen hiukan perillä mitä tääl on tapahtunu....
 
Toka89, mä tilaan aina överireilusti :D mutta 7 tikkua menee kai keskimäärin/kierto? Suosittelen tikuttamaan 2 x päivässä siinä vaiheessa, kun viiva alkaa tummumaan, koska LH-huippu voi mennä nopeastikin ohi (esim. aamulla nega, illalla plussa, seur. aamuna nega), jolloin sitä plussaa ei saa näkyviin koko kierron aikana, jos testaa vain kerran päivässä...
mulla taasjotenkin niin selvä ovisoireilu fyysisesti etten tartte kuin yhden tai kaks tikkua. ja saan sen plussan siihen kyl varmasti. Jotta noita ovistikkuja ei menis ihan mahdottonmasti ni suosittelen kuulostelemaan itseään. Esim limat on todella hyvä oviksen ilmoittaja sekä turvotus. Totta on ettei kaikilla näitä ole mutta kun pidempään on itseään tarkkaillut huomaa et tietyt jutut tulee samaan aikaan kuukaudesta. itse käytän sofi one steppejä. ja siinä ainakin se plussa viiva oli niin punainen ettei voinut erehtyä.
 
täällä oli ovis eilen, joten nyt kahden viikon piina alkakoon. Eli älkäähän pudottako mua tuolta listasta pois, vaikka tuo kierto nyt reippaasti km takia venyykin! Ja mulle voi päivittää tälle päivälle Dpo1 :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Saspa
päivää =)

Seuraan mielelläni tuota teidän ovistikku keskustelua =) oon yrittänyt ittekki kattella noita netistä jos tilais jonkun paketin niitä mikäli nyt ei raskaudu.

oviksen minäkin bongaan juuri tuon tiettyjen merkkien perusteella jotka joka kuukausi toistaa itseänsä.. esim. nyt on _taas_ tuota limailua jatkunut, eileen tuli vessa käynnin yhteydessä oikeen paksua limaa, "flunssainen" olo, aivan kuin olis mpientä lämpöä en toki ole mitannut. turvotus. eri tuntuisia kipuiluja kohdun seudulla ja tässä kierros oli oikealla nivusis enemmän.
Nyt on sitten hyödynnetty kyllä nämä tuntemukset ihan urakalla :D ;) jopa mies oli eileen että vieläkkö laitetaan kavereita lisää varmistamaan :D kun minä olin jo lähes unten mailla :D
Luin jostakin tuossa että painon pudotus auttaisi raskautumisessa ja oon nyt sitten ruennut tosissaan vähä yrittämään sitä painon tippumista, edellisestä raskaudesta olis vielä sellanen 10kg läskiä jäljellä ja jos nyt vaikka 5 kg aluuks sais pois. jännä huomata että onko tällä "myytillä" mitään todenperää.. vaikak mä taidan olla sarjassa "ikuinen painon pudottaja" taas mutta yritetään, kaikki keinot kehiin :DD

saspa
 
Viimeksi muokattu:
mulla taasjotenkin niin selvä ovisoireilu fyysisesti etten tartte kuin yhden tai kaks tikkua. ja saan sen plussan siihen kyl varmasti. Jotta noita ovistikkuja ei menis ihan mahdottonmasti ni suosittelen kuulostelemaan itseään. Esim limat on todella hyvä oviksen ilmoittaja sekä turvotus. Totta on ettei kaikilla näitä ole mutta kun pidempään on itseään tarkkaillut huomaa et tietyt jutut tulee samaan aikaan kuukaudesta. itse käytän sofi one steppejä. ja siinä ainakin se plussa viiva oli niin punainen ettei voinut erehtyä.
Kaikkia ei turvota :( Liman ulkonäköä/koostumusta voisin toki alkaa vertailemaan (eikös siinä ole eroa kierron eri aikoina?), mutta muuten sekään ei toimi mittarina, koska olen jatkuvasti märkänä tuon Ukon lähellä :D Kipuja tulee normaalisti vasta ovulaation jälkeen (= muutamaa päivää ennen menkkoja) - nyt voin vain toivoa, että r-testin viiva vahvistuisi ;) menkatkaan ei ole vielä myöhässä ja haamu tuossa kummittelee.
 
Tinttu, eikös haamu ole plussa? mulla edellisen odotuksen alussa eiollut vielä haamua kummempi viiva 2 viikkoa menkkojen myöhäs olles.. mutta sitetn vasta neuvolas kattotiin ultralaitteella että kyllä siellä sykkii yksi sydän =) (tuolloisessa nla:ssa oli ultra laite =) )
PALJON tarrasukkia sulle :heart:
 
Onnea Moulin Rouge!! :heart: Ihanaa!

Mulla tulee edelleen limoja! Taas tänään vessareissulla. Oikein kunnon sitkeää limaa. Sitä on nyt tullut vaihtelevasti jo perjantaista asti! Luulin oviksen olleen la, kun silloin oli tasavahvat viivat ovistestiin ja su oli selvästi haalentunut. Silloin oli vielä turvotukset ja alavatsalla nipistelyt. Nyt eilisestä asti ollut nännit todella arat ja pystyssä. Tänään rinnat alkanut aristaa ja turvonneet. Alavatsalla edelleen ihme tuntemuksia. En enää teidä omasta kehostani mitään... Jos ovis olis ollut la, niin nyt olis Dpo 4.... Mutta en tiedä varmaksi oliko.... Viimekierrossa ei ollut mitään näistä....
 
Penni79: tämän vuoden alusta on ollut yritys aktiivista (12/12 lopetin esikoisen imettämisen), mutta sitten tuossa alkukesästä heitin koko vauva-ajatukset taka-alalle ja keskityin ihan muihin juttuihin. Rupesi menemään niin puun makuseksi koko homma.. Stressasi ja mietitytti ja kierrot rupesivat heittelemään. No, kyllä kannatti pitää breikki! Toki bongasin tärppikierron oviksen ihan kunnon kipuiluna ja se saatiin hyödynnettyä onnistuneesti. :)
 
Se olis taas ovis hukassa,nyt siis kp17 mutta voi olla että tuleekin kp20 +-2pvä..Tai sitten kroppa otti itteensä siitä kemiallisesta eikä enää suostu toimimaan:headwall:
Ja toki voisi auttaa raskautumiseen kun jaksaisi panostaa makuuhuoneen puolelle:D ollut vaan kamala väsymys päällä,tänäänkin nukuin päikyt..:O
Kiva että plussaakin ollaan pinoon saatu, aika monella onkin ollut huonompia uutisia :(
Miten loppukiertolaiset??Jännityksellä odottelen uutisia =)
 
Kirjoittelin aikaisemmin, ettei tässä kierrossa saada hyödynnettyä ovista kun olin kipeänä... Mutta mahdollisuus se on pienikin mahdollisuus :headwall: muutamat simpat talletettiin ennen ovista ja oletetun oviksen jälkeen ja nyt ajatukset on taas ihan sekaisin :D toivon todella, että olettamani ovispäivä onkin heittänyt parilla päivällä suuntaan tai toiseen :LOL: en osaa kuvailla tätä uutta asiaa mun kropassa x) tissit on jotenki "täyteläiset" tai turvonneet ja kovat tai..... Jotain :D eipä ole ennen ollut. Kuvitelmaa kai tämäkin :stick: testin teen vasta (toivottavasti ainakin) kun menkat on pari päivää myöhässä.. Ellei menkat tietty ala. Voi tätä piinaa vaikka mahdollisuus raskautua onkin näin säälittävä...
 
Ällö varoitus! Noista limoista, olen huomannu että ainakin ite limailen seksin jälkeen usein. Esim jos illalla seksiä niin seuraavana päivänä tulee kirkasta limaa. Liekö joku puhdistushomma..?
Vielä täällä käyn kurkkimassa teidän kuulumisia :)

Villis ja Vilperi 5+1
 
Onnea moulin rouge!
täällä sitä on kiva lukea plussauutisia aina välillä, tietää, että toivoa on...

minäkin olen kuulostellut kehoani lähes joka kuukausi ja silloin, kun oviksen tikkuun sain, niin samaan aikaan tunsin ovisoireetkin. ja kananmunalimat on olleet hyvä merkki, mutta nyt tosiaan tässä kierrossa jäi kaikki tuntematta/löytymättä.:confused:

omituinen olo, kun ei tiedä miten täti kurvaa paikalle...aiemmin tänä keväänä/kesänä kierrot on olleet suht lyhyitä ja nyt viimeksi oli 27 päivää, niin johan tässä alkaa jännittää, että miten nyt... jo kp22 menossa ja ei minkäänlaisia oloja, että täti tulisi paikalle piakoin.yleensä kuitenkin vähintään turvotusta ja kovaa tissikipua ollut, jopa viikkoakin ennen tädin tuloa. ei se auta kuin odottaa. :popcorn:
 
Moulin rouge paljon onnea plussasta :flower:

Saspa täällä kans yritetään painoa pudottaa. Viitisen kiloa vain ylimäärästä, mutta painonpudotus on myös siitä hyvä, että se vie ajatuksia pois sieltä vauvahaaveista vähän.

En ole nyt kirjoitellut, kun ei ole paljon kirjoiteltavaa. 11pv keskenmenosta ja nyt vuotoa enää ihan aavistus ja lähinnä aamuisin. Myös r-testi näytti tänään negaa. En usko raskautumismahdollisuuksiin heti km:n jälkeen, joten odottelen vain uuden kierron alkamista, jotta pääsisi taas yrittämään kunnolla. Samalla pelkään verikokeiden tuloksia, jotka saan viikon päästä perjantaina. Yritän keskittyä omaan terveyteen ja hyvinvointiin miettimällä ruokavaliota ja liikkumalla.
 
  • Tykkää
Reactions: Saspa
Mulla kanssa toi ovislima on sellainen jojo ettei sitä voi olla huomaamatta. yleensä tulee aamulla kun meen vessaan - nukun ilman kalsareita joten aika tahmea taival. Mut ennen ensimmäsitä lasta en tiennyt mitään oviksesta. silloin kierto niin sekaisin ettei toista. Mua kyl harmittaa ettei keretty kunnol tuota myöhäistä ovista hyödyntämään. Seksiä kyl oli mut jäi kesken..... toivotaan et joku touhutippa sieltä luikerteli. Epäilen. Maanataina testi ellei menkat ala.
 
Lima varoitus! ;) : Oon lukenut, että sperma voi poistua vasta vaikka seuraavana päivänä emättimestä. Että ensin tulee osa ja loput vasta myöhemmin. Ja siinä on mukana myös emättimen omaa limaa. Että ovislimaa on aika hankala havaita...
Ja tässä lomalla on kyllä tullut puputeltua joka pv, että limailu voi olla kyllä ihan siitä...

Olo on kyllä ollut ihmeellinen nyt pari pv. Tekee jopa vähän pahaa ja väsyttää... Rinnat on kasvaneet ja todella kipeät. Noustessa tuntuu ihme tuntemuksia alavatsalla. Vähän samanlaisia tuntemuksia kuin kesäkuunkierrossa, jolloin uskon vahvasti, että oli kemiallinen raskaus kyseessä. Nyt on varmaankin Dpo 5. En ole ottanut vielä lääkettä, joka tasaa keirtoa, koska haluan tietää onko oireet sitä vai oikeasti jotain muuta. Jos ei menkkoja kuulu ajallaan ja en ole raskaana, otan lääkkeen sitten. Eli kierto voi venyä hieman.
 
Moikka :wave:

sydäntähti joo kyllä saa tosi hienosti ajatukset pois näin jälkeenki päin ku on niiiin kipiänä lihakset kävelystä :DD ja kyllä se muutenki tuulettaa ajatuksia päästä.

mä varmaan kans teen pilvilinnoja täällä mutta mittasin piruuttani lämpöjä ja ne olikin nousussa 0,3asteella.. eli ovis on ollut tällä kuulla tuonkin perusteella :stick: nyt sitten odotellaan odotellaan ja odotellaan.. :attn:

Saspa
 
Onnea ja tarrasukkia hurjasti, Moulin rouge! =) hitsi ku puhelimella ei saa tehtyä mitää lihavointeja tms. ja autocorrectiki saattaa tehä tepposia - toivottavasti ei mitään sen suurempia kuitenkaa =)
Meillä on ollut nyt sellaista hullunmyllyä etten ole ehtinyt yhtään kommentoida teidän kuulumisia - iltasin(öisin) oon toki käynyt vilkasemassa uudet kommentit.. Ovistestejä oon muutaman käyttänyt kun nyt on muutamana päivänä jo tullut ihan kirkasta, ovisliman näköistä limaa, mutta testit huutavat negaa.. En jummarra! Mutta tässä kierrossa PÄÄTIN olla stressaamatta vauvajuttuja ja tähän asti se on ainakin sujunut :D mies tosiaan lähtee maanantaina viikon työreissulle, joten joka päivä olisi nyt tarkoitus tehdä talletuksia.. Mutta tjottailulla tosiaan melkein mennään tää kierto ku aikasempien kiertojen mukaan ovis olis vasta just ens vkolla (toki voin olla täysin väärässäki) =)
 

Yhteistyössä