The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
:kiss:

Niin, olis mies ja pari naista. Nukkuisivat vuorotellen mun kanssa. :whistle:
...njoo..tuohon kun ei oikein nätisti sovi "voita molemmin puolin palaa" :rolleyes:...kun se yksi joutus aika ikävästi sitten siihen piällysmieheksi :p...

Pahkeinen, aika kurjalta kuulostaa tommonen ruuhka makuuhuoneen puolella...;)
..ihan vois inhottavan kuumakin tulla kaiken kaikkiaan....:p :D

Voi meijen kukoistavaa hortonomia :kiss:...tiukkaa tilannetta kerrassaan :D :heart:
 
...mjauuu...kissumissumirrikattiset kuulee ihan vahingossakin kaikkee...sorisorisori kun korvineni tulin kuulemaan nuin kivaa juttua :) :p...

..taijankin kammata karvani korvieni etteen niin en kuule sitten yhtään mittään :D
no ei haitaa.oot ihana:kiss:

mulla taitaa olla huomenna vähän darraa tiedossa:ashamed: onneks olin kaukaa viiisas ja ostin suklaata ihan vaan varuiks,saa aamulla sit mussuttaa sitä pahimpaan...
 
no ei haitaa.oot ihana:kiss:

mulla taitaa olla huomenna vähän darraa tiedossa:ashamed: onneks olin kaukaa viiisas ja ostin suklaata ihan vaan varuiks,saa aamulla sit mussuttaa sitä pahimpaan...
Ite oot :kiss:

...pyhäpäivänä sitä voikin kaikessa rauhassa olla pienessä tötteröisessä ja rötväillä mahdollista olotilaansa pois, joten nöy vörries :hug:...

Suklaa toimii kyllä tilanteeseen kuin tilanteeseen :p
 
  • Tykkää
Reactions: tinkuliini
Ite oot :kiss:

...pyhäpäivänä sitä voikin kaikessa rauhassa olla pienessä tötteröisessä ja rötväillä mahdollista olotilaansa pois, joten nöy vörries :hug:...

Suklaa toimii kyllä tilanteeseen kuin tilanteeseen :p
en oo aikoihin ihan näin töttöröö ollu ,ainakaan ketjussa..viikko oli vaan niin kurja et pakko vähän relata vaikka tiedän etti tää juuri asiaa auta kun hetkeks. on vaan ollu kaikkee shittii pitkin kesää,ei menny ihan nikuin piti. satuttetiin jaloukattiin mutta sellasta se nykysin onminkäs silee voi.
 
mää tsiigailen tääl tota menolippuu mombasaan leffaa teemalta,kun ei oikeen muutakaan ole. ihan hyvä leffa.

uskaltaakohan tässä syyä mitään...on vähän outo olo..
..mä taas levottomana plärään näitä kanavia...Braveheartin oon nähny niin monesti että..njoo, aina kohtaus pari menee vielä mutta kiva kun vinkkasit tosta Mombasasta...voisin vaikka jumittua siihen toviksi...

Neloselta mennee Narnia- leffa, mistä tuli mieleen että pitänee seuraavalla maakuntarajojen ylittävällä reissulla käydä penkomassa ko. kirja esikoiselle luettavaksi, vois vaikka tykästyäkin siihen :)

Onkos sulla mittään suolasta siellä, tinkuliini, jota voisit hiukan napostella...vois vaikka hiukan loiventaa tuota huomistapäivääkin samalla...tai mulla ainakin toimii niin...
 
..mä taas levottomana plärään näitä kanavia...Braveheartin oon nähny niin monesti että..njoo, aina kohtaus pari menee vielä mutta kiva kun vinkkasit tosta Mombasasta...voisin vaikka jumittua siihen toviksi...

Neloselta mennee Narnia- leffa, mistä tuli mieleen että pitänee seuraavalla maakuntarajojen ylittävällä reissulla käydä penkomassa ko. kirja esikoiselle luettavaksi, vois vaikka tykästyäkin siihen :)

Onkos sulla mittään suolasta siellä, tinkuliini, jota voisit hiukan napostella...vois vaikka hiukan loiventaa tuota huomistapäivääkin samalla...tai mulla ainakin toimii niin...
jemmapussi ruis nachoja vaan...
 
en oo aikoihin ihan näin töttöröö ollu ,ainakaan ketjussa..viikko oli vaan niin kurja et pakko vähän relata vaikka tiedän etti tää juuri asiaa auta kun hetkeks. on vaan ollu kaikkee shittii pitkin kesää,ei menny ihan nikuin piti. satuttetiin jaloukattiin mutta sellasta se nykysin onminkäs silee voi.
:hug:...no voi kökkö. Toisaalta varmaan kuitenkin tulee ikään kuin "tarpeeseenkin" sitten tämmönen noste ja tilanteiden nollaus...hyvä se on välistä ns. resetoida muistia.

Se ois niin helppoo, jos vois vaikka joissakin tilanteissa vain laittaa kaikki tunteet ja tuntemukset off- asentoon...mä ainakin kaipaisin toisinaan sellaista namiskuukkelia tähän koneistoon. Koetetaan kestää, tinkuseni :hug:!
 
  • Tykkää
Reactions: tinkuliini
Lady Gardenea
...njoo..tuohon kun ei oikein nätisti sovi "voita molemmin puolin palaa" :rolleyes:...kun se yksi joutus aika ikävästi sitten siihen piällysmieheksi :p...

Pahkeinen, aika kurjalta kuulostaa tommonen ruuhka makuuhuoneen puolella...;)
..ihan vois inhottavan kuumakin tulla kaiken kaikkiaan....:p :D

Voi meijen kukoistavaa hortonomia :kiss:...tiukkaa tilannetta kerrassaan :D :heart:
Ei sitä puuhastelua tarvi ihan joka päivä olla. :D
 
IhanaValo
Iltoja, ja öitä ketjuun...
Mie voisin naisenkin kans pusutella,ehkä vähäsen puristellakin, (pienessä huppelissa) mut sen enempään ei kyl riitä mielenkiinto eikä halu.
Yhden kerran joskus nuorena ja nättinä (ihan niinkun oisin joskus ollu semmonen) naurettiin baarissa kaverin kans miten miehillä melkein kuola valu suusta kun tytöt innostui vähän pusuttelemaan:p
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä