Luitko sinä itsekään omaa kysymystäsi? Eikös ollut kyse jostain tunnista vai puolesta tunnista, vai muuttuuko se koko ajan mieltymystesi mukaan, ja välillä taas kirjoitatkin niin ihan kuin korviketta ei olisikaan lainkaan, ja ajattelet että äidit vaan antaisivatkin vauvojensa kuolla ja mitä vielä...Kaikki eivät asu kaupan vieressä ja ei voi lähteä siitä oletuksesta, että täysimetetty vauva huolii pulloa.
No aivan varmasti soittaisin, jos äiti toivoisi pienen vauvan itkevän ennemmin nälkäisenä monta tuntia kuin antaisi toisen naisen imettää lastaan. Olisin huolissani puuttuvasta äidinrakkaudesta.Jos siis olisi ollut onnettomuudessa, tuskin sielta ihan heti palaisin. Eli joka tapauksessa sita korviketta tarvittaisiin ennen pitkaa, nimittain ehdottomasti vauva jaisi mieheni hoitoon eika ystavan. Toki ystava voisi imettaa jos haluaisi, mutta jarkevampaa lienisi heti kokeilla pulloa (mun lapset taysimetettyja).
Ai tytsiko soittaisi lastensuojeluun jos aiti ei halua etta muut imettaa hiemanko yli-innokasta.
Huolestuttavatko päävammaista syyllistyspuheluilla sairaalaan? :O Hirveää julmuutta.Kai sillä että kieltää antamasta lapselle ruokaa? (Kun sitä korviketta ei ole jostain ihmeellisestä syystä saatavilla)
Ihan sama minulle, en kenenkään muun vauvaa haluaisikaan imettää mutta kuten todettu jos tuo olisi se ainoa tarjolla oleva ravinto vauvalle eikä sitä saisi antaa niin en myöskään kanniskelisi sitä nälkäänsä itkevää vauvaa.
Etkö tiedä, että hyvä äiti raahaa paskalla käymisenkin ajaksi sängyn vessaan?mun vauva itki jo synnarilla 20 min nalkaansa, kun olin vessassa ja suihkussa. Olisko pitanyt tehda huonekaverista rikosilmoitus, kun ei vaivaantunut imettamaan mun vauvaa! Ja traumat mita mun vauva sai on varmaan jarkyttavat.
Varmaan erittäin moni vierastaa toisen ihmisen lapsen imettämistä. Sellainen tuntuu kuitenkin pieneltä siinä vaiheessa, jos pieni vauva itkee nälkäisenä. Yleensäkin lapset herättävät useimmissa suojelunhalua. Onneksi.Kai sillä että kieltää antamasta lapselle ruokaa? (Kun sitä korviketta ei ole jostain ihmeellisestä syystä saatavilla)
Ihan sama minulle, en kenenkään muun vauvaa haluaisikaan imettää mutta kuten todettu jos tuo olisi se ainoa tarjolla oleva ravinto vauvalle eikä sitä saisi antaa niin en myöskään kanniskelisi sitä nälkäänsä itkevää vauvaa.
http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2289281-jos-imettaisit-talla-hetkella-ja-ystavasi-myos-imevaisikainen-lapsi-hanella-joutuisi-onnettomuuteen-tms/
pohjautuu siis tähän ketjuun. Tilanne: Vauvasi olisi siis ystäväsi luona hoidossa ja joutuisit yllättäen sairaalaan. Ystävälläsi (jolla itsellään imeväisikäinen vauva) ei olisi kotona korviketta ja vauvasi olisi täysimetyksellä. Hyväksyisitkö tässä tilanteessa, että ystäväsi imettäisi vauvaasi vai pitäisikö hänen lähteä ostamaan kaupasta korviketta ja tuttipullo ja antaa vauvasi huutaa nälkäänsä ainakin puoli tuntia ja mahd. Vielä kauemmin?
Toisessa ketjussa kiisteltiin siitä, mikä olisi valtaosan päätös. Sori huono selitys, kysymystä oli jotenkin hankala kuvailla. :d
Onko sinulla joku kiltin tytön sairas maailmanpelastusfetissi, jonka ympärille kehittelet erilaisia skenaarioita tarvitsevista vauvoista ja heidän julmista äideistään, joiden yläpuolella olet? Ikävä lapsuus?Varmaan erittäin moni vierastaa toisen ihmisen lapsen imettämistä. Sellainen tuntuu kuitenkin pieneltä siinä vaiheessa, jos pieni vauva itkee nälkäisenä. Yleensäkin lapset herättävät useimmissa suojelunhalua. Onneksi.
Ja taas väärinkäsitelty uhri. Joutuu kanniskelemaan itkevää hypoteettista vauvaa, jota ei saa hypoteettisella äidinmaidolla imettää, koska hypoteettinen äiti hypoteettisen sairauden vuoksi ja hypoteettisen ikävän persoonallisuuden vuoksi ei sitä suo. Sydämeni särkyy.Madickenilla on muuten hyvä pointti myös. Mikä velvollisuus ystävällä olisi kanniskella tuntikausia sitä huutavaa vauvaa, jos ei hänelle anneta lupaa ruokkia lasta?
Ps. varo vähän sinä pedofiiliksi huutava ellet tahdo kunnianloukkaussyytettä perääsi. Olen täällä kuvallani ja myös nimeni kertonut, eli tunnistettavissa.
Huumorin kukka on kaunein kukka.Ei kai siihen mitään puheluita tarvita? Äiti kieltää antamasta lapselle ruokaa - lapsi joutuu huutamaan nälissään, ei sen monimutkaisempaa.
Toisaalta, miksi ihmeessä se äiti huolestuisi sairaalassa kuullessaan lapsen itkevän nälkäänsä? Eikö äiti pikemminkin tuossa olisi vain tyytyväinen kun saa tietää ettei lasta imetetä vastoin hänen tahtoaan?
Madickenilla on muuten hyvä pointti myös. Mikä velvollisuus ystävällä olisi kanniskella tuntikausia sitä huutavaa vauvaa, jos ei hänelle anneta lupaa ruokkia lasta?
Ps. varo vähän sinä pedofiiliksi huutava ellet tahdo kunnianloukkaussyytettä perääsi. Olen täällä kuvallani ja myös nimeni kertonut, eli tunnistettavissa.