G: Antaisitko toisen naisen imettää vauvaasi, jos vaihtoehtona olisi, että vauva joutuisi huutamaan nälkäisenä?

Antaisitko ystäväsi imettää vauvaasi, jos vauva huutaisi nälkäisenä eikä korviketta olisi?

• Kyllä

Ääniä: 32 69,6%
  • En

Ääniä: 10 21,7%
  • En tiedä

Ääniä: 6 13,0%

• Äänestäjiä yhteensä
    46
"bbb"
[QUOTE="näin on";28867529]Ja ne ovat lapselle hyödyllisiä bakteereita immuniteettin takia, myös toisen äidin ihan samalla tavalla. Ellei ole se nistiäiti jolla korostunut riski hepatiitteihin, mutta ainakaan omasta kaveripiiristä ei kauheita tautipesäkkeitä löydy jolla on kaikki mahdolliset taudit ja lisäksi imettäisi ensisijassa lastani sekä omaansa kun kerta maitoa on. :D[/QUOTE]

Eli jos syystä tahi toisesta harrastaisit seksiä tuttujen miesten kanssa ei ehkäisyä tarvitsisi käyttää koska naamasta ym. näet ettei heillä ole sukupuolitauteja?

Ei ihme että s.taudit lisäntyt vauhdilla, jos asenne ehkäisyyn tautien kannalta on tämä.

"Vieras"
Kaikki eivät asu kaupan vieressä ja ei voi lähteä siitä oletuksesta, että täysimetetty vauva huolii pulloa.
Luitko sinä itsekään omaa kysymystäsi? Eikös ollut kyse jostain tunnista vai puolesta tunnista, vai muuttuuko se koko ajan mieltymystesi mukaan, ja välillä taas kirjoitatkin niin ihan kuin korviketta ei olisikaan lainkaan, ja ajattelet että äidit vaan antaisivatkin vauvojensa kuolla ja mitä vielä...

Jos siis olisi ollut onnettomuudessa, tuskin sielta ihan heti palaisin. Eli joka tapauksessa sita korviketta tarvittaisiin ennen pitkaa, nimittain ehdottomasti vauva jaisi mieheni hoitoon eika ystavan. Toki ystava voisi imettaa jos haluaisi, mutta jarkevampaa lienisi heti kokeilla pulloa (mun lapset taysimetettyja).

Ai tytsiko soittaisi lastensuojeluun jos aiti ei halua etta muut imettaa :D hiemanko yli-innokasta.
No aivan varmasti soittaisin, jos äiti toivoisi pienen vauvan itkevän ennemmin nälkäisenä monta tuntia kuin antaisi toisen naisen imettää lastaan. Olisin huolissani puuttuvasta äidinrakkaudesta.

"vieras"
Seksitaudeissa pitää olla varovainen, käyttää kondomia ja muistaa, että seksitaudit eivät ulospäin näy, mutta jos samaa sovelletaan äiteihin, niin heidän maitonsa laadun kyseenalaistaminen on hirveä loukkaus, koska vaan narkkareilla ja huorilla on hiv ja muita saastatauteja.

[QUOTE="Vieras";28867604]Luitko sinä itsekään omaa kysymystäsi? Eikös ollut kyse jostain tunnista vai puolesta tunnista, vai muuttuuko se koko ajan mieltymystesi mukaan, ja välillä taas kirjoitatkin niin ihan kuin korviketta ei olisikaan lainkaan, ja ajattelet että äidit vaan antaisivatkin vauvojensa kuolla ja mitä vielä...[/QUOTE]

Puolesta tunnista tunteihin. Se ei ole olennaista, koska tuntikin on ikuisuus pienelle vauvalle. Toki joidenkin mielestä vauvan nälkään ei tarvitse vastata mahd. nopeasti, mutta olen eri mieltä siitä.

"vieras"
[QUOTE="Vieras";28867604]Luitko sinä itsekään omaa kysymystäsi? Eikös ollut kyse jostain tunnista vai puolesta tunnista, vai muuttuuko se koko ajan mieltymystesi mukaan, ja välillä taas kirjoitatkin niin ihan kuin korviketta ei olisikaan lainkaan, ja ajattelet että äidit vaan antaisivatkin vauvojensa kuolla ja mitä vielä...[/QUOTE]
Yksin harhaanjohtamiskeino eli puhutaan aivan eri asioista koko ajan. Vastaaja ei voi silloin koskaan vastata oikein.

[QUOTE="vieras";28867600]Miten se äiti nyt itkettää lasta,kun sehän on siellä sairaalassa pää paketissa?[/QUOTE]

Kai sillä että kieltää antamasta lapselle ruokaa? (Kun sitä korviketta ei ole jostain ihmeellisestä syystä saatavilla)

Ihan sama minulle, en kenenkään muun vauvaa haluaisikaan imettää mutta kuten todettu jos tuo olisi se ainoa tarjolla oleva ravinto vauvalle eikä sitä saisi antaa niin en myöskään kanniskelisi sitä nälkäänsä itkevää vauvaa.

annanyymi
mun vauva itki jo synnarilla 20 min nalkaansa, kun olin vessassa ja suihkussa. Olisko pitanyt tehda huonekaverista rikosilmoitus, kun ei vaivaantunut imettamaan mun vauvaa! Ja traumat mita mun vauva sai on varmaan jarkyttavat.

"vieras"
Kai sillä että kieltää antamasta lapselle ruokaa? (Kun sitä korviketta ei ole jostain ihmeellisestä syystä saatavilla)

Ihan sama minulle, en kenenkään muun vauvaa haluaisikaan imettää mutta kuten todettu jos tuo olisi se ainoa tarjolla oleva ravinto vauvalle eikä sitä saisi antaa niin en myöskään kanniskelisi sitä nälkäänsä itkevää vauvaa.
Huolestuttavatko päävammaista syyllistyspuheluilla sairaalaan? :O Hirveää julmuutta.

Varmaan erittäin moni vierastaa toisen ihmisen lapsen imettämistä. Sellainen tuntuu kuitenkin pieneltä siinä vaiheessa, jos pieni vauva itkee nälkäisenä. Yleensäkin lapset herättävät useimmissa suojelunhalua. Onneksi.

haavoittunut enkeli
http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2289281-jos-imettaisit-talla-hetkella-ja-ystavasi-myos-imevaisikainen-lapsi-hanella-joutuisi-onnettomuuteen-tms/

pohjautuu siis tähän ketjuun. Tilanne: Vauvasi olisi siis ystäväsi luona hoidossa ja joutuisit yllättäen sairaalaan. Ystävälläsi (jolla itsellään imeväisikäinen vauva) ei olisi kotona korviketta ja vauvasi olisi täysimetyksellä. Hyväksyisitkö tässä tilanteessa, että ystäväsi imettäisi vauvaasi vai pitäisikö hänen lähteä ostamaan kaupasta korviketta ja tuttipullo ja antaa vauvasi huutaa nälkäänsä ainakin puoli tuntia ja mahd. Vielä kauemmin?

Toisessa ketjussa kiisteltiin siitä, mikä olisi valtaosan päätös. Sori huono selitys, kysymystä oli jotenkin hankala kuvailla. :d

no niin pedofiilit taas liikenteessä.

Hoitoon siitä älkääkä te vastailko näille nää on pedofiilejä!!!!!!

Ihan uusi juttu, että ihminen on narsisti mikäli imettäisi äidin tahdosta huolimatta ennemmin kuin antaisi vauvan huutaa pitkään. Minä, tiiru ja fortunate (ja moni muu) olemme siis palstadiagnoosien perusteella narsisteja. =)

"vieras"
Varmaan erittäin moni vierastaa toisen ihmisen lapsen imettämistä. Sellainen tuntuu kuitenkin pieneltä siinä vaiheessa, jos pieni vauva itkee nälkäisenä. Yleensäkin lapset herättävät useimmissa suojelunhalua. Onneksi.
Onko sinulla joku kiltin tytön sairas maailmanpelastusfetissi, jonka ympärille kehittelet erilaisia skenaarioita tarvitsevista vauvoista ja heidän julmista äideistään, joiden yläpuolella olet? Ikävä lapsuus?

Madickenilla on muuten hyvä pointti myös. Mikä velvollisuus ystävällä olisi kanniskella tuntikausia sitä huutavaa vauvaa, jos ei hänelle anneta lupaa ruokkia lasta?

Ps. varo vähän sinä pedofiiliksi huutava ellet tahdo kunnianloukkaussyytettä perääsi. Olen täällä kuvallani ja myös nimeni kertonut, eli tunnistettavissa.

[QUOTE="vieras";28867624]Huolestuttavatko päävammaista syyllistyspuheluilla sairaalaan? :O Hirveää julmuutta.[/QUOTE]

Ei kai siihen mitään puheluita tarvita? Äiti kieltää antamasta lapselle ruokaa - lapsi joutuu huutamaan nälissään, ei sen monimutkaisempaa.

Toisaalta, miksi ihmeessä se äiti huolestuisi sairaalassa kuullessaan lapsen itkevän nälkäänsä? Eikö äiti pikemminkin tuossa olisi vain tyytyväinen kun saa tietää ettei lasta imetetä vastoin hänen tahtoaan?

[QUOTE="vieras";28867645]Onko sinulla joku kiltin tytön sairas maailmanpelastusfetissi, jonka ympärille kehittelet erilaisia skenaarioita tarvitsevista vauvoista ja heidän julmista äideistään, joiden yläpuolella olet? Ikävä lapsuus?[/QUOTE]

Ihana lapsuus takana, kiitos vain. Kysymyshän oli alunperin jonkun toisen esittämä. ;) Minä vain jatkoin sitä.

"vieras"
Madickenilla on muuten hyvä pointti myös. Mikä velvollisuus ystävällä olisi kanniskella tuntikausia sitä huutavaa vauvaa, jos ei hänelle anneta lupaa ruokkia lasta?

Ps. varo vähän sinä pedofiiliksi huutava ellet tahdo kunnianloukkaussyytettä perääsi. Olen täällä kuvallani ja myös nimeni kertonut, eli tunnistettavissa.
Ja taas väärinkäsitelty uhri. Joutuu kanniskelemaan itkevää hypoteettista vauvaa, jota ei saa hypoteettisella äidinmaidolla imettää, koska hypoteettinen äiti hypoteettisen sairauden vuoksi ja hypoteettisen ikävän persoonallisuuden vuoksi ei sitä suo. Sydämeni särkyy.

"vieras"
Ei kai siihen mitään puheluita tarvita? Äiti kieltää antamasta lapselle ruokaa - lapsi joutuu huutamaan nälissään, ei sen monimutkaisempaa.

Toisaalta, miksi ihmeessä se äiti huolestuisi sairaalassa kuullessaan lapsen itkevän nälkäänsä? Eikö äiti pikemminkin tuossa olisi vain tyytyväinen kun saa tietää ettei lasta imetetä vastoin hänen tahtoaan?
Huumorin kukka on kaunein kukka.

haavoittunut enkeli

Kun sinä et EDES ole oikeasti tuo henkilö vaan oikeesti olet se sama 70-vuotias mies joka esiintyy täällä myös nimellä Saksamamma. Sama mies ja oot tekeytynyt useammaksi naiseksi.

Ei mahda se nainen jonka nimellä esiinnyt tykätä hyvää siitä kun 70-vuotias mies on kaapannu hänen tunnukset ja kirjoittelee hänen nimissään tuollaista soopaa!!!!!!

"vieras"
[QUOTE="vieras";28867672]Ja taas väärinkäsitelty uhri. Joutuu kanniskelemaan itkevää hypoteettista vauvaa, jota ei saa hypoteettisella äidinmaidolla imettää, koska hypoteettinen äiti hypoteettisen sairauden vuoksi ja hypoteettisen ikävän persoonallisuuden vuoksi ei sitä suo. Sydämeni särkyy.[/QUOTE]
Jeesus-tissi luo valoa kaltoinkohdellun vauvan elämään.
*plops* Ai olenkin Tytsi eikä minulla ole omaa elämää.

Tuntuisi minustakin todella järjenköyhältä kanniskella kaarella kirkuvaa, nälkäistä vauvaa mahdollisesti tunninkin ajan, jos pitäisi pidättäytyä imettämästä, koska äiti vastustaisi sitä. Tempoa jostakin ehkä matkojenkin päästä pullo ja korviketta, keittää pullo ja lämmittää maito. Mahdollisesti joutua tuskailemaan pitemmänkin aikaa, jos vauva ei osaisi syödä pullosa. Kaikkeen tähän saattaisi olosuhteista riippuen kulua tunti jos toinenkin. Kyllä tuntuisi karulta antaa vauvan itkeä turhaan, kun olisi keino helpottaa hänen oloaan välittömästi. Ja kaikki tämä siksi, että vauvan äiti ei tahtoisi vauvaansa imettävän kukaan muu kuin hän.

• Tykkää
Reactions: tytsi-89

Yhteistyössä