The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ehdoton nollaus :D
Pelkääm vaan että mun auto hajoo !
No eikö siihen voi aina jonkinmoisen patentin keksiä,ellei sitte hajoo mikään isompi osa :D

Mä oon kans suunnitellu mun juhlimisen niin,että kunhan tää kämppä on tyhjillään ja viimmeset laatikot uudessa, istahdan ja korkkaan, sen jälkeen en tee mitään muuta ku vedän kunnon perseet vaikka sit alasti :D
Mun muutto sijottuu mun synttäreille ja kun en viettäny pyöreitä niin josko nyt sitten.
 
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28865681:
Muistat vaan sit antaa sielä sen äääs-kortin :D
En omista ääs-korttia kun lähimmät kaupat on keskon, ja niiden lisäks asioin lidlissä. Mutta kai sitä jäätelöä myydään ilman äässin vingutustakin :D
 
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28865797:
Tätä täytyis oikeen testata :D

Pitääs ilmeisesti yrittää ottaa yhteyksiä serkkupojalle ja lahjoa lions-patukoilla ( joita ei muuten enää edes myydä!! )
Myydään!! Ainakin parissa kaupassa oon nähnyt, mutta en nyt kuollaksenikaan muista missä. Mutta kerron kun näen!! Stratoksetkin on tullu kauppoihin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28865571:
No eikö siihen voi aina jonkinmoisen patentin keksiä,ellei sitte hajoo mikään isompi osa :D

Mä oon kans suunnitellu mun juhlimisen niin,että kunhan tää kämppä on tyhjillään ja viimmeset laatikot uudessa, istahdan ja korkkaan, sen jälkeen en tee mitään muuta ku vedän kunnon perseet vaikka sit alasti :D
Mun muutto sijottuu mun synttäreille ja kun en viettäny pyöreitä niin josko nyt sitten.
Vitut patenteista! ;D
 
Onko täällä enää kryään? Nyt tultiin mäkille ja otetaan lisää :) pään nollaus ja sitä rataa! Pqkko se on yrittäjänkin murheet jotebkin karistaa! Onneksi paras mahdollinen seura. Paras kaveri mimittäin! :)mutta ketän onko palstalla enää?onneksi on kännykkä!
 
Onko täällä enää kryään? Nyt tultiin mäkille ja otetaan lisää :) pään nollaus ja sitä rataa! Pqkko se on yrittäjänkin murheet jotebkin karistaa! Onneksi paras mahdollinen seura. Paras kaveri mimittäin! :)mutta ketän onko palstalla enää?onneksi on kännykkä!
Ihana viesti pikkukoo, muista tämä huomenna :D Vaikkei täällä ollutkaan enää kryään :xmas:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä