Vauva haaveissa vuodelle 2014-2015

Kiitos kaikille onnitteluista! Vielä on hieman epäuskoinen olo kun oireet on alkanu vähenee. Uskon silti olevani tukevasti raskaana :rolleyes:
Okaasan nythän alkaa kuulostaa hyvältä! Näinköhän sinäkin pääset huhtikuisiin =) Mullakin näytti vasta dbo 14 plussan vaikka oireet oli ihan selvät.
Mulla on vielä yksi testi kaapissa jonka ajattelin tehdä maanantaina ihan varmuudeksi ja sitten varata ekan neuvolan.
Toivon teille kaikille onnea ja nautinnollisia vaavanteko hetkiä.

Villis ja Vipeltäjä
 
  • Tykkää
Reactions: Saspa
Maanantai 19.8.13





Yritys/TJOTtailu alkanut

HennuskaH..............kp 50/36...................yk 2..........ya 6/13.........1.

millionnea................kp 39/36....................yk 15.......ya 2012........2.
Okaasan.................kp 35/28-35..............yk 1............ya 7/13........5.
Markke...................kp 34/30-?................yk 13.........ya 6/12........2.
Heku......................kp 32/34-39..............yk 10............................1.
<3<3<3.................kp 32/26-28..............................ya 5/13........2.

kahvikuppi(27).........kp 29/37-57..............yk 4............ya 12/12.......1.
OneMore?................kp 28/27-28.......................................................3.
Menhit....................kp 23/36-47.............yk 2...........ya 7/13..........4.
juliesisko(26)...........kp 22/26-28..............yk 6............ya 3/13.........2.
Tinttu85.................kp 20/27...................yk 4...........ya 4/13.........4.

pinkkihevonen.........kp 19/25-28.............yk 15........ya 8/12..........1.
Niiskulineiti86...........kp 18/28-33..............yk 9.............................1.
-PikkuMyy-.............kp 18/36................yk 13...........ya 1/12........1.
saspa.....................kp 17/28-34..............yk 3...........ya 5/13.........4.
avantasia(26)..........kp 15/32...................yk 9.............................3.
Tuuuli+...................kp 15/28...................yk 5.............ya 4/13........1.
-tanjuli-..................kp 12/29-50...............................ya 7/12.........1.
plussatuulia..........kp 11/25-30..............yk 1............ya 8/13.........
antenni.................kp 11/28-34................yk1..........ya 9/13.........1.

ToKa89...................kp 8/30-32..............yk 2..........ya 7/13........1.
min--3.....................kp 8/?.....................yk 1..................................5.
Penni79..................kp 7/23-26..............yk 10............ya 2/13.........2.
Nenna81.................kp 5/28-31..............yk 6............ya 3/13.........3.
Karmini.....................kp 4/26-28.............yk 2..............ya 7/13.........2.

Sydäntähti................kp ?/?....................yk 1.......ya 3/2013........3.



Day Past Ovulation
Okaasan..................DPO 17
Menhit.....................DPO 8



Yrityksen myöhemmin aloittavat
eleonoora86, Villihiiri, Nato, SuloinenSalaisuus, FLV, Nannahh




Taustailijat
Neiti Näpsän Äiti, Isbla, piupiu, Pionia, another, mavli, nibander, Katiliin84, minmaria, marianna87, Säihkiss, Daisy D, Villemo, Huumori, Slallu, jadeka, Beyond, Miukula, Jumevi, Clarity, Annatto, Ambrosia85, kolmas(ko?), Spukka, moulin rouge, Wuf, SuAnn





Plussanneet 2012

Kesäkuu: Vissyliini (yk6), lenkkari (yk10)
Heinäkuu: Leenuliinukka (yk2), Kamomillatee (yk2)
Elokuu: eufemia (yk2), hintrikka (yk14), haave2 (yk2) Mi&Ma (yk1), panzkus (yk4)
Syyskuu: Heiverö (yk1), Chrissy72 (yk4), Hetami (yk2), emily90
Lokakuu: Emppuli83 (yk3), wilma79 (yk1), Minix (yk1), amylee
Marraskuu: nanna_ (yk1), BDU (yk1), Epa_88, hopestar (yk10), jeennaa (yk3)
Joulukuu: AnnuLiisa (yk5), pink dream (yk2), Ainolinnea (yk15), Bambini (yk4), Amiraali (yk3), Lintsa (yk2), Pintsu (yk5), Sunshine84 (yk2), eufemia, suan (yk1), Ambrosia85 (yk23)

Plussanneet 2013

Tammikuu: Vilijonkka (yk10), Maana-mamma (yk1), Minde87 (yk9), Peity, Luna85 (yk10), LukLu (yk1), Villanen
Helmikuu: Apatus (yk2), kääkkis82 (yk1), Mylvinen (yk6), TauTau
Maaliskuu: ViiruP, irenne (yk2), jii87 (yk2), Susimieli (yk1), jen_ni (yk3)
Huhtikuu: NeitiT (yk3), verppu (yk4), NuNutin (yk2), Nomppeli (yk2). Jeccika (yk6), ralliruutu (yk7), Klementiini (yk1), Linttu (yk3), Sanna-M, Alexandra89 (yk4)
Toukokuu: Kolibrinkukka (yk5), Mijau (yk2), katrinainen (yk2), Slartibart (yk7), miss_piggy (yk10), Pippuri85* (yk2)
Kesäkuu: Hassel (yk5), Piitu85 (yk1), katrinainen (yk3), Mom09 (yk11), sydäntähti (yk3), maamis (yk3)
Heinäkuu: Tipetsu, Matilda- (yk1), Tiukuliina89 (yk1)
Elokuu: manije (yk4) Laurina (yk2), Viides Villahousu (yk5)





kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
ya = yritys aloitettu
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen


Päivittäjät:
-PikkuMyy-

***Mikäli kiertosi venyy yli kp56, niin ilmoitathan siitä.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan listalta pois.***


*-merkillä merkitty aktiiviset pitkän kierron naiset, joita ei siivota yllämainituin perustein.


Ilmoitathan listalle tulevat/muuttuvat asiat punaisella.




+++++ PLUSSARIKASTA ELOKUUTA+++++


Plussanneille löytyy oma pino täältä ------>
 
Viimeksi muokattu:
meikäläisen aamutestiin nyt ei tunnut tulevan mtn näkyviin.. tai sitten mä vaan oon niin VÄSY |O etten näe.. toivoisin että olis ja se eilinen hailakka hailakka haamu.. noh kai mä nielen tappioni ja jatkan odottamista.. siis sitä odotusta että saan tehdä uuden testin.. en kyl ennen su/ma testaa (enpä vissiin) :)
 
Heips! Liittyisin takaisin tänne. Plussasin kesäkuussa, mutta raskaus päättyi keskenmenoon maanantaina rv11+3. Mullahan oli vuonna 07 kaksi perättäistä keskenmenoa, jonka jälkeen sain ihanan tytön. Mulla on omalääkärille soittoaika maanantaina, koska halusi ainakin labroja ottaa näiden keskenmenojen takia. Minähän menen riemusta kiljuen, että jos syy olisikin joku melko yksinkertainen (vähän kyllä epäilen...).

Eli mitään kiertopäiviähän ei voi tässä tilanteessa laskea, mutta muuten rivi näyttäisi jotakuinkin tältä...
Sydäntähti................kp ?/?....................yk 1.......ya 3/2013........3.
 
hei kaikille!

Taidan hypätä taas taustailijoista tänne. =)
minulle saa päivittää: kp16/25-28 yk15 ya8/12 1.lapsi

Kesä on ollut kiireistä, ja jotenkin ajatuksissa sekin, että täällä roikkuminen lisäis muka stressiä tästä asiasta, piti mua pois täältä, vaikka lueskellut olen teidän kuulumisia välillä.

Olen miettinyt paljon, missä mättää ja todennut, etten usko kovinkaan paljon mihinkään sellaiseen, et "siirrä ajatukset pois asiasta niin kyllä tärppää" "ota koiranpentu" "ota rennosti" yms. uskon, että raskautuminen tapahtuu silloin, kuin kaikki palaset vaan loksahtavat paikalleen juuri oikeaan aikaan. Ja sellaista aikaa ei meillä ole näkynyt...

Penni79meillä on menossa yk15. ei kuitenkaan lannistuta!

ovistesteistä mulla on ollut käytössä testit, mutta ei näy plussaa raskaustestissä vaikka ovistestissä näkyiskin. tästä kierrosta en tosin ole löytänyt koko ovisplussaa. Mulla on olllut kummallisia kiertoja tässä välillä. pilleireiden lopettamisen jälkeen reilusti yli puoli vuotta kuukautiset tulivat edelleen samaan aikaan kuin ennenkin,
mutta nyt on selvästi hormonit kehosta häipyneet ja kiertovaihtelee 24-28 päivän välillä.
ja täti on ollut nykyään oikein ärhäkkä, särkylääkettä tarvitsen ekana päivänä.

Olen menossa syyskuussa lääkärille mieheni kanssa, lapsettomuuspolille. tuntuu omituiselta. kesäkuussa otettiin labroja ja oli mukava naislääkäri joka laittoi lähetteen samoin tein eteenpäin. mutta jotenkin vähän jännittää...

Ihanaa lukea täältä kutenkin plussauutisia, onnea paljon Viides Villahousu!

samoin toivon sinulle sydäntähtijaksamista asian kanssa, voin vain kuvitella, minkälaisia tunteita tuollainen tapahtuma aiheuttaa. :hug:
 
Viimeksi muokattu:
moi.mäkin voisin liittyä listalle :)

min--3 kp 5/? yk 1 4 lasta.

eli viidettä lähdetään yrittämään.käytössä oli nuvaring ehkäisynä jonka lopetin 10.8. kierto oli silloin sen 28-29 pvä.sama siis joka on ollut aina kun ehkäsyä tai raskauksia ei ole ollut.toivon että säännöllistyisi mahdollisimman nopeasti ja yritys voidaan tosissaan aloittaa.ovis testejä en vielä tilaa,katsotaan jos tarvetta tulee. ensimmäistä lasta yritettiin 1.5v seuraavat on tulleet heti kun on ehkäsy jätetty pois.saa nähdä miten nyt käy.
 
Onnea plussanneille! :heart:

Tervetuloa uusille! :flower:

Sydäntähti Tervetuloa ja pahoittelut keskenmenontakia. :heart: :hug:

Om: Taas olen pitänyt pientä taukoa. On niin paljon tapahtumaa tällähetkellä! Työkuviot, valmistuminen häämöttää nurkantakana jo ja oma olotila on ollut muutenkin sekava nyt. Mutta enpähän ole ehtinyt miettiä vauvoja :) On nyt jopa sellainen olo, että jos nyt ei tärppää, niin ensi kierrossa sitten :) Loma alkoi eilen ja lähdetään miehen kanssa romantisoimaan mökille viikoksi. Tänään tuli kaksi punaista viivaa ovistestiin ja vas.munasarjaa nyppii. Että voi tulla hyvin aktiivinen viikko :p

Tyhjennys vuoto oli kovin erikoinen tässäkuussa. Sitä tiputtelua kesti monta päivää... Ja kun se oli 3pv poissa, niin alkoi verinen limainen vuoto. Ja nyt juuri ennen ovulaatiota se loppui taas kuin seinään. Viimekierrossa ei ollut mitään veristä vuotoa kierron välissä. Erikoista. No ensikuussa on taas aika naistentaudeille ja aloitetaan Clomit, jos en raskaudu ennempää.

Olen jotenkin ymmärtänyt, että ovulaatio tapahtuu vuorotellen munasarjoista. Onko näin, vai voiko esimerkiksi ovuloida peräkkäisinä kiertoina samasta munasarjasta?
 
Niiskulineiti86 minusta ovulaation ainakin pitäisi tapahtua vuorotellen molemmista munasarjoista. paljon tuntuu olevan myös niitä, jotka ovuloivat vain toiselta puolelta eli ovulaatio tapahtuu vain joka toinen kuukausi. Mutta en ole kuullut, että peräkkäin samalta puolelta? hm. mielenkiintoinen ajatus...

täällä viikonloppu ja vapaat ohi, aamulla seiskaksi töihin. kp 18:sta mennään ja ovulaatio jäi tosiaan tästä kierrosta löytämättä...yhden haalean kaks viivaa sain aiemmin, ehkä olis ollut tummempi sitten jos olisin ehtinyt testata uudestaan samana päivänä.

luin vanhaa kaks plussan lehteä, kirppislöytöjä, ja siellä oli juttu "varmoista" päivistä ja siitä, kuinka ne ei kuitenkaan ole niin varmoja. yksikin oli kommentoinut, että "minun varmat päiväni nukkuu tuolla päiväuia". Pistää vain miettimään, että mistä johtuu, että joku voi tulla raskaaksi milloin vain ja ns. "varmoilla päivillä", kun raskauden pitäisi alkaa vain ja ainoastaan ovulaation aikana?!?

Varsinkin tätä asiaa miettii, kun meillä tämä homma ei ole tuottanut tulosta, ei sitten millään. ajatella, että kesä -12 mentiin juuri tällä keskeytetyllä yhdynnällä ja elokuussa ruvettiin kunnolla yrittään ja nyt mennään taas jo uutta elokuuta.
 
Mulla jossain elämän vaiheessa (ennen kun endo riehaantui ilman pillereitä) toimi varmat päivät kun oli säännöllinen kierto max 2 päivän heitolla. ja oltiin tosi tarkkoja asiasta. Nyt en voisi noilla pelata koska kierto on alkanu lyhentyä jostain syystä joka toinen kuu, ja oviskin saattaa tulla jo kp 10-11 entisen kp 15-16 sijaan.
Eli varmaan on jollekin käynyt just noin että jostain syystä ovis on tullut aiemmin ja kun siittiöt voi elää sen viisikin päivää..
 
Heipparallaa =)

Terwwtuloa uudet jälleen =)

ja pahoittelut tätien kurvaamisista :(

mä oon saanut noihin varmoihin päiviin luottaa silline ennekun ensimmäistä aloin odottamaan. odotuksen jällkeen jälkitarkastuksessa lääkäri tokaisi että jos raskaaksi haluat niin nyt on oikein hyvä hetki. sen jälkeen en ole kokeellut luottaa ja asia on jäänytkin omilta osin unholaan. keskeytettyä yhdyntää olen käyttänyt kyllä mutta nyt ei noita tartte ajatella ;)

mä laskin tuossa eri laskureilla netistä mahdollsita ovis päivää ja no limojen perusteella se sattu kohdalle kyllä ja kavereita laitettiin matkaha kovasti paljon :D mtta katsotaan nyt ;) kiertopäivistä ku laskee niin olis tulos kierto 30-32 sit varmaan.. voiiiii joko saa testata :DD

noo mut nyt pitää lähtee laitatmaan likka eskari valmiiksi ja ruokaa tuloille =) saa tänkin viikon käyntiin ;)

Saspa
 
Ooh! Nyt on Dpo2 ja on niin raskautunut olo! :D Ei ollut viimekierrossa tällaista. Varma fiilis! Eli pudotaan korkealta ja kovaa! :D Kai tää loma sen aiheuttaa... ;)

Mietein vaan tuota ovuloimista peräkkäisissä kierroissa samalta puolelta, kun nyt tuntui taas nipistelyä vasemmalta, niinkuin viime kierrossakin. Tai nyt tais tuntua kyllä molemmilta puolilta. Mutta tuo PCO saattaa myös sitä aiheuttaa...
 
Heippa kaikille! Meillä jätettiin e-pillerit muutama päivä sitten pois. Raskausoireita on ollut muutaman viikon, mutta epäilen syyksi pillereitä. Negoja kahen viikon sisään oon tehnyt viisi joista viimeisimmän tänään. Taidan olla myös flunssassa, koska päätä särkee kovasti ja eilen oli lämmöt koholla. Yleinen väsymys on kans ollut kovasti päällä. Tänään taisi kuukautiset alkaa. Pientä tuhrua tuli pyyhkiessä. Toisaalta mulla on ovulaatio joko mennyt tai tulossa tai parasta aikaa, joten elättelen varovaista toivetta, jos oiskin kiinnittymisvuotoa. Odotin menkkojen alkavan vasta parin viikon päästä, mutta toki noi pillerit on voineet laittaa hormonit sekaisin. Vauvakuumeisena sitä vaan haluaa nähdä kaiken raskausoireena ;)

Olen 23-vuotias ja mieheni on 28. Ensimmäinen muksu yritetään saada aluilleen. Haaveissa meillä on kolme lasta. Olemme vasta menneet naimisiin ja mieheni aloittaa pian koulun. Itse olen eläkkeellä kotosalla perussairauden vuoksi. Lääkitys on muutettu vauvaystävälliseksi ja olo on parempi kuin vuosiin!

Toivotaan, että se plussa sieltä pian pärähtäisi vaikka olen kyllä varautunut pidempään yritykseen :)
 

Yhteistyössä