The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
kyllä sekin varmaan auttais, erikoisesti sianlihaa olis hyvä vältellä
Tänne vaan sitten. Sianlihaa täällä ei kyllä tarjoillakaan. Ja melko harvoin mitään lohta lihaisampaa. Huomenna ajattelin pyöräyttää lohi-kasviskiusauksen.

Onneks alkoi tarha, niin jälkeläinen saa siellä hoidattaa lihakiintiönsä täyteen ja mä saan väsätä rauhassa hippimuoniania!
 
kahvikirahvi
Mää taidan mennä kans nukkumaan. Hyvää yötä kaikille, meikällä aikanen herätys sitte kouluun :|*Onneks jälkeläinen saa vähän armoa heräämisessä kun isänsä vie, eikä tartte ihan seiskalta olla tarhassa.

Mut öitä!
 
kahvikirahvi
Huomenta! Kivasti nukuin pommiin perjantain kunniaksi :) Jes. Pitäis olla ollu jo puoli tuntia sitten koululla, mutta ei. Tässä ryystän aamukahvia ja tunnen kuinka uloke kasvaa..
 
Huomenta! Aurinko paistaa!! :D

Tänään vois sitten taas olla ulkona käpsimässä tai sotkea fillarilla pikku-ukon kanssa. Pitääs kans käydä hakeen monta rullaa jätesäkkejä,josko sit vois alottaa tuon niin ärsyttävältä tuntuvan kaappien putsaamisen ja valkkais samalla omasta vaatekaapista pois vaatteita,mitä ei edes tuu pidettyä.
 
Mun pitäis siivota. Siis sillai järkevästi, tiskata ja imuroida,pestä vessa jne. Mutta mitä mää teen? Tietysti aakkostan mun sarjiskokoelmaa! :D


Mun significant other on tulossa 3 viikoksi kyläileen ja tää kämppä on _lievästi_ kaaoksessa :snotty:
 
Viimeksi muokattu:
Mun pitäis siivota. Siis sillai järkevästi, tiskata ja imuroida,pestä vessa jne. Mutta mitä mää teen? Tietysti aakkostan mun sarjiskokoelmaa! :D


Mun significant other on tulossa 3 viikoksi kyläileen ja tää kämppä on _lievästi_ kaaoksessa :snotty:
Tietty järkkäät sarjakuvakokoelmasi. Sit kun signifikantti astuu ovesta sisään, niin lyöt sille käteen siivousrätin ja pölynimurin.
 
kahvikirahvi
Mun pitäis siivota. Siis sillai järkevästi, tiskata ja imuroida,pestä vessa jne. Mutta mitä mää teen? Tietysti aakkostan mun sarjiskokoelmaa! :D


Mun significant other on tulossa 3 viikoksi kyläileen ja tää kämppä on _lievästi_ kaaoksessa :snotty:
No mutta koska hän tekee vuoksesi mitä vain, niin laitat sen ensi töikseen siivoamaan ja sanot että ei heru ennen kun kämppä kiiltää.
 
Mun lelussa on akku. Lataan aina käytön jälkeen. :xmas:
Minähän en noista naisten leluista mitään ymmärrä. Neppisautot on enempi mun heiniä. Mutta jotenkin olettaisin, että nuo naaraslelut toimivat ainakin puolittain ilman sähköäkin sillai manuaalisesti käsikäyttöisinä.

Miehille sit myydään bläkkändekkereitä.
Kun on kaksi kättä ja bläkkändekker... auts
Kun on yksi käsi ja bläkkändekker... auts
...Bläkkändekker nyt myös jalkakäyttöisenä
 
Plääh. Raadollisen arjen ja käytännön sanelema seikka. Jos meikäläisen ovesta joskus erehtyy joku naarasotus astumaan sisään, niin kyl jossain vaiheessa saa luvan jotain tehdäkin tunteakseen itsensä tarpeelliseksi. Muutakin kun vaan näyttää söpöltä. Nukkeja saa kaupasta.
Ei siis kyllä sille on hommia varattuna. Kotityöt ei vaan ollu listalla :xmas:
 
Ei siis kyllä sille on hommia varattuna. Kotityöt ei vaan ollu listalla :xmas:
Otahan nyt järkikulta käteen.

Ihan jokaisessa kelpo miehessä on sevverran prinssisyndroomaa, että ovat kovin ilahtuvaisia voidessaan auttaa neitoa pulassa. Laadit vaikkapa naarasansan ja sanot hälle, että sinulla on ollut selkä niin kipeänä kaksi viikkoa, että et ole pystynyt imuroimaan. Sit kelpo mies imuroi ihan mielellään ja se kovasti hivelee miehistä itsetuntoa milloin saa edes kuvitteellisesti todeta, että tuo naarasotus ei pärjää ilman minua.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä