Älä välitä, en minäkään.Minä en.
Vanhemmuus on kuitenkin siitä helppoa että kun joka tapauksessa kuitenkin tekee aina väärin, niin voi valita ihan summamutikassa sen kummemmin funtsimatta.
Älä välitä, en minäkään.Minä en.
Älä välitä, en minäkään.
Vanhemmuus on kuitenkin siitä helppoa että kun joka tapauksessa kuitenkin tekee aina väärin, niin voi valita ihan summamutikassa sen kummemmin funtsimatta.
Sanookohan laki tähän jotakin?? Siis yksinoloon?? Ennen oli ennen, nyt on nyt. Revi siitä.Kylläpä v*****aa lukea näitä syylistäviä tekstejä. Ihan vaan siksi että itsellä ei ole muuta mahdollisuutta kuin jättää ekaluokkalainen yksin kotiin aamuisin. Tai no, on siellä aika-ajoin isompia sisarruksia. Meille ei järjestetty aamu- eikä iltahoitoa. Mä en voi ottaa opiskeluista vapaata eikä ole ketään kelle voisin nakittaa lapseni hoidon. :/ Ja joo, tiedän että joku tulee sanomaan että kai ny joku voi katsoa laste sen aikaa, että kai on sen verran tukiverkkoa. Mutta ei, ei ole. Kauhulla odotan että mitä vuosi tuo tullessaan.
Niin että lastensuojelulaki ei vaadi lapselle asianmukaista hoitoa, huolenpitoa ja suojelua? Luepas ihan huviksesi kuinka pitkä se lista on (lapsen oikeudet).Mutta laki sitä tuskin kuitenkaan voi kieltää. Olen samaa mieltä, että 7-vuotiaalle yksinolo sekä aamu- että iltapäivisin on liikaa.
Mutta siis mihin aikaa sulla sitten alkaa koulu aamuisin?Kylläpä v*****aa lukea näitä syylistäviä tekstejä. Ihan vaan siksi että itsellä ei ole muuta mahdollisuutta kuin jättää ekaluokkalainen yksin kotiin aamuisin. Tai no, on siellä aika-ajoin isompia sisarruksia. Meille ei järjestetty aamu- eikä iltahoitoa. Mä en voi ottaa opiskeluista vapaata eikä ole ketään kelle voisin nakittaa lapseni hoidon. :/ Ja joo, tiedän että joku tulee sanomaan että kai ny joku voi katsoa laste sen aikaa, että kai on sen verran tukiverkkoa. Mutta ei, ei ole. Kauhulla odotan että mitä vuosi tuo tullessaan.
Mä olisin pelännyt itseni hengiltä tuon ikäisenä yksin kotona. 12- vuotiaana pidin puukkoa aina hollilla, jos olin yksin kotonaAlkuperäinen kirjoittaja Pläähs;28852421:Meillä on 8v. ekaluokkalainen (aloitti koulun vuoden myöhemmin), aamulla laitan koulutaksiin ja iltapäivällä palaa sieltä, kun itse olen töissä. Ruoka odottaa jääkaapissa, syö sen sieltä, leikkii tai pelaa tai katselee filmejä. Minä soitan lapselle jossain vaiheessa ja JOSKUS lapsi soittaa minulle noiden kolmen tunnin yksinolon aikana. Yleensä soiton syy on se, jos joku peli on hukassa tai lelu tai lempivaate kadoksissa. Koskaan ei ole pelännyt tai stressannut.
No näinpä. Tässä on sitä maalaishenkistä järkeä.Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;28847591:ei meillä ole koskaan saateltu ekalaista kouluun. taksi on hakenut pihalta ja tuonut pihaan. ei ole ollut mitään tarvetta lähtee norkoilemaan sinne koulun nurkille.
Juuri näin.Ei ole olemassakaan mitään "kuntakohtaista lakia". Kunta ei voi velvoittaa ketään saattamaan koululaisia. Koulukyydin kunta voi järjestää vaikka kaikille mutta ei voi edes velvoittaa tätä käyttämään.