Mä haluisin ottaa pienen breikin suhteesta, mutten tiedä minne menisin lasten kanssa siks aikaa..

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Mua on todella alkanu kyrsimää toi mun ukko!!! Okei, se hoitaa lapsia ja tekee kotitöitä ja käy töissä... Aivan niinkuin minäkin. MUTTA meidän välillä ei oo yhtään mitään muuta ku "kämppissuhde", jotka harrastaa seksiä joskus harvoin.. Mä oon yrittäny puhua, halailla&pussailla, oon järjestäny meille kahdenkeskistä aikaa ja aina hemmottelen miestä hyvillä iltapaloilla ym..
Ja mies vaan örisee toisessa päässä sohvaa. Ei nää meijän suhteessa mitään vikaa... Aina kun otan asian puheeks, niin vähät välittää ja vastaukset on luokkaa: joo joo..
MUA ÄRSYTTÄÄ!!!!
Mitä mä teen? En halua lopullisesti heti lähteä, mutta jotenki olis kiva näpäyttää ja näyttää että mä en enää jaksa tämmöstä..

vieras mies
Mistä helvetistä naiset ovat keksineet tämän "näpäyttelyn"? Kaiken pitää mennä juuri täsmälleen niinkuin nainen haluaa tai muuten alkaa "näpäyttely"? Kuka nyt jumaliste kehtaa kokea oikeudekseen alkaa kouluttamaan aikuista ihmistä niinkuin jotain tottelematonta koiranpentua?

"a p"
Otan lapset mukaan sen takia että mies tekee vuorotöitä, eikä lapsille olis hoitopaikkaa jos jättäisin ne tänne.. Nyt ei kyllä ole kommunikointiongelma kuin yksipuoleista, kuten sanoin, mä olen joka päivä yrittänyt puhua miehen kanssa, keksinyt kaikkea kivaa, yllättäyt ym.. Niin mitähän mä tässä teen väärin??!!

"sini"
Meillä sama tilanne paitsi että mies ei hoida lapsia eikä tee kotitöitä tai yhtään mitään muutakaan. Menisin mutsille, mutta sieltä on hankala käydä töissä ja esikoisella alkaa koulukin ens viikolla... Ei se kai auta ku purra hammasta ja kestää vaan.

"a p"
[QUOTE="jojo";28835824]Mitä sä teidän suhteelta kaipaisit enemmän? Ihan konkreettisesti?[/QUOTE]

Haluaisin tuntea itseni tasavertaiseksi, haluaisin että meillä olisi yhdessä kivaa, en jaksa sitä koko aikaista v*ttuilua ihan kaikesta.. Kaipaan kumppanuutta...

Kommunikointiongelma on siinä, että sinä puhut, mutta sellaisella tavalla, ettei se mene miehelle perille. Eli kommunikoinnissa on ongelma myös sinun puoleltasi, koska et osaa viestiä miehen suuntaan tavalla, jota hän ymmärtäisi. Lääkärikin voi sanoa, että on kertonut potilaalle asiat juurta jaksain monta kertaa, mutta potilas ei tajua. Niin, koska lääketieteellinen jargon ei vaan mennyt perille eli viestinnässä oli virhe.

"vieras"
[QUOTE="jojo";28835824]Mitä sä teidän suhteelta kaipaisit enemmän? Ihan konkreettisesti?[/QUOTE]

Tasavertaisuus ja kunnioitus blaa blaa tarkoittaa että haluaa enemmän seksiä. Mieluiten muilta miehiltä.

"a p"
Mitenköhän mun sitten pitäis puhua että mies ymmärtäisi?? Sitä ei kuulemma kiinnosta...

Ja lapset lähtee mun mukaan siks koska mies ei saa niille hoitajaa työvuorojen ajaks, muuten kyllä saa tavata lapsiaan niin paljon kuin haluaa..

"vieras"
[QUOTE="a p";28835836]Haluaisin tuntea itseni tasavertaiseksi, haluaisin että meillä olisi yhdessä kivaa, en jaksa sitä koko aikaista v*ttuilua ihan kaikesta.. Kaipaan kumppanuutta...[/QUOTE]

Ja tasavertaisuutta on varastaa lapset ? Käytät niitä välikappaleena omaan pahaan oloosi.

"a p"
[QUOTE="vieras";28835848]Lapsellista.
etkö uskalla suoraan kysyä haluaako mies eron, sitäkö pelkäät?[/QUOTE]

Olen kysynyt, ja vastaus on että: "niinkai sitten jos sitä haluat.."

Ja seksiä mä en tarvi!!! Etenkään keltään muulta mieheltä..

"vieras"
[QUOTE="a p";28835851]Mitenköhän mun sitten pitäis puhua että mies ymmärtäisi?? Sitä ei kuulemma kiinnosta...

Ja lapset lähtee mun mukaan siks koska mies ei saa niille hoitajaa työvuorojen ajaks, muuten kyllä saa tavata lapsiaan niin paljon kuin haluaa..[/QUOTE]

Olette siis jo puhuneet tästä, ja se on lapsille ja miehelle ok?
mene hotelliin ja hoida lapset miehen työvuorojen aikana jos sun on nyt pakko näpäyttää (älytöntä)

"a p"
No mitä helvettiä mä niille lapsille sitten teen jos en ota mukaani?? Jos mies ei saa hoitoja järjestettyä...
Teidän mielestäkö mun pitäis vaan kiltisti jäädä kotiin ja jatkaa suhdetta tälläsenä??

"vieras"
[QUOTE="a p";28835858]Olen kysynyt, ja vastaus on että: "niinkai sitten jos sitä haluat.."

Ja seksiä mä en tarvi!!! Etenkään keltään muulta mieheltä..[/QUOTE]

Eli pelkuri mies- jättää päätöksenteon muka sinulle.
Jos lähdet, se helpottuneena päättää että sä olet tehnyt päätökset, ja sitten
voi pelata marttyyripeliä sekä sun, lasten että kavereidensa keskuudessa.

"vieras"
[QUOTE="a p";28835866]No mitä helvettiä mä niille lapsille sitten teen jos en ota mukaani?? Jos mies ei saa hoitoja järjestettyä...
Teidän mielestäkö mun pitäis vaan kiltisti jäädä kotiin ja jatkaa suhdetta tälläsenä??[/QUOTE]

Minä en repisi lapsia pois kotoa vain mietinnän/ harkinnan takia. Sanot itsekin ettet halua erota. Miksi sinä pelästyttäisit ne lapset tuollatavalla?

Koita vaan saada se mies puhumaan, ja jos se johtaa eroon, sitten otat lapset

(ja miten muuten sun työvuoroihin järjestyy hoitopaikka, mutta miehen ei? -vuorohoitopaikkoja on olemassa! )

Yhteistyössä