Miksi käydä baarissa?

04.08.2013
469
0
16
Olen siitä erikoinen epeli, että olen elänyt päälle parikymppiseksi asti käymättä kertaakaan baarissa. Tulikin mieleen, että onko jotain erityistä syytä, miksi siellä kannattaisi käydä (edes kerran)? Itselläni tulee baareista lähinnä mieleen ylihintaiset alkoholijuomat, ärsyttävät humalaiset ja kovaääninen musiikki.

En keksi yhtään hyvää syytä, miksi pitäisi käydä. Itse kutsun mieluummin kotiin vieraita, laitan hyvää ruokaa ja ostan hyvää viiniä jne. Ihmiset on erilaisia ja tykkäävät eri asioista. Meidän tuttavapiirissä taitaa olla enemmän niitä, jotka eivät baareissa juurikaan viihdy.

• Tykkää
Reactions: Data
Harva asia tuottaa minulle niin suurta mielihyvää kuin istua iltaa tunnelmallisessa baarissa ystävien kanssa, juoda maailman parhaita oluita, jutella tuntikausia. Jos musiikki on liian kovalla, juoma kallista ja asiakaskunta häiritsevän humalaista, paikka on valittu huonosti.

En keksi yhtään hyvää syytä, miksi pitäisi käydä. Itse kutsun mieluummin kotiin vieraita, laitan hyvää ruokaa ja ostan hyvää viiniä jne. Ihmiset on erilaisia ja tykkäävät eri asioista. Meidän tuttavapiirissä taitaa olla enemmän niitä, jotka eivät baareissa juurikaan viihdy.
Meille ei vieraita lasketa. Yleensä ne on tuttuja jotka käy kylässä. Ei sitä koskaan tiedä mitä hiippareita ne vieraat on

Harva asia tuottaa minulle niin suurta mielihyvää kuin istua iltaa tunnelmallisessa baarissa ystävien kanssa, juoda maailman parhaita oluita, jutella tuntikausia. Jos musiikki on liian kovalla, juoma kallista ja asiakaskunta häiritsevän humalaista, paikka on valittu huonosti.

Miten siinä tapauksessa, jos ei ole sellaisia ystäviä, jotka sinne baariin seuraksi lähtisivät?

Baari ja yökerho ovat kaksi ihan eri asiaa. Itse tykkään käydä juomassa oluita mitä kaupaoista ei saa, mikäs siinä on istua mukavassa "nojatuolissa" ja katsella ohi kulkevia ihmisiä hyvässä seurassa.

Yhteistyössä