N
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kyllä saa pissattaa ja kakattaa koiran omalle pihalle. Ne paskat saa ihan yhtä kätevästi siivottua siitä omalta pihalta, kuin teidenvarsiltakin. Ja vesi+mäntysuopaseos hävittää koiran virtsanhajun kokonaan, eli siitäkään ei kenenkään kärsiä tarvitse.
Mä henk. koht. olen antanut pikkupennun tehdä tarpeita omallekin pihalle siinä kohtaa, kun sisäsiisteyskasvatus on ollut aivan alkumetreillä. Isommat koirat eivät pihallemme tarpeita edes vapaaehtoisesti suostu tekemään. Ehkä vesiripulit voisivat pihalle tehdä, mutta sen ne tekis kyllä sisällekkin.
Kukahan sitä vahtii tai estää jos on koira joka pissaa "omalle" pihalle ja kakathan voi kerätä pois.Yhteisillä aluieilla on tietty eri säännöt.Tupakoida ei saisi,mutta sitäkin tapahtuu.
Alkuperäinen kirjoittaja just näin;28811500:Sittenhän sitä vois itsekin käyttää omaa takapiihansa satunnaisena wc:nä, jos koiratkin saa sinne kerran tehdä tarpeensa. Eihän ne ihmisen tuotokset eroa niistä millään tavalla. Ei sekään sitten varmaan haittaisi naapureita. Kerää vaan pökäleet pussiin ja satunnaiset virtsat ei siellä nurmikolla haise... Siis kyllä jotkut koiranomistajat voi olla todella ajattelemattomia ja laiskoja. Hyi sentään!
No maahan tietenkin
Mä olen sitä meidän pihaan levittänyt kastelukannun avulla. Eikä se pissan haju noussut ylös myöskään silloin, kun koko piha myllättiin ylösalaisin, kun rakensin terassin ja kivetysalueen pihalle. Eli se vie sen hajun ihan oikeasti pois.
Meillä nyt ei kovinkaan pitkään pentu omalle pihalle kyllä kussut, mutta sama tekniikka oli myös käytössä työpaikallani, jossa koirat ulkoilevat tarhoissa tuntikausia päivittäin. Tarhan hajuhaitat siis estettiin tuolla keinoin.
Alkuperäinen kirjoittaja riiviöiden äiti;28810755:Kyllä meidän pihapiirissä monikin koiranomistaja omalle takapihalle antaa koiransa tehdä, en ymmärrä miksei saisi?
.