Jotain puuttuu...

...pidin vähän taukoa palstailussa ja nyt kun olen tänään tänne välillä kurkistellut, niin hiljentynyt on tämä palsta ja viikonlopun disco näyttää puuttuvan kokonaan :|
Ennen oli erilaisia musaketjuja viikonloppuisin, mutta nyt ei ainuttakaan.
 
[QUOTE="syy";28810184]Palstan alamäki alkoi, kun The Ketju perustettiin.
Tuo eksklusiivinen, keskustelua köyhdyttävä hirvitys pitäisi poistaa.
Älkää ampuko viestintuojaa.[/QUOTE]

Ekslusiivinen? Kyllä sinne saa tulla käsittääkseni...?

*jousiammuntahymiö* :xmas:
 
"Vieras"
[QUOTE="syy";28810184]Palstan alamäki alkoi, kun The Ketju perustettiin.
Tuo eksklusiivinen, keskustelua köyhdyttävä hirvitys pitäisi poistaa.
Älkää ampuko viestintuojaa.[/QUOTE]

Näinpä. Harmi kyllä.
 
[QUOTE="syy";28810184]Palstan alamäki alkoi, kun The Ketju perustettiin.
Tuo eksklusiivinen, keskustelua köyhdyttävä hirvitys pitäisi poistaa.
Älkää ampuko viestintuojaa.[/QUOTE]

ei se ollut the ketju. Se oli kuule prinessaketju, ja oli siellä joku paheksujakin.

Se oli oikeesti hetkittäin varsin viihdyttävä ketju. :heart:
 
[QUOTE="syy";28810184]Palstan alamäki alkoi, kun The Ketju perustettiin.
Tuo eksklusiivinen, keskustelua köyhdyttävä hirvitys pitäisi poistaa.
Älkää ampuko viestintuojaa.[/QUOTE]

näin kyllä kyseisen ketjun mutten ole lukenut...mahtaako olla järkeä edes aloittaa ko viestiketjun lukemista
 
"Vieras"
näin kyllä kyseisen ketjun mutten ole lukenut...mahtaako olla järkeä edes aloittaa ko viestiketjun lukemista
Ei järkeä. Se alkuperäinen ketju on tuhoutunut, tuo on jatkumoa sille. Turhaa höpinää ja flirttailua ja kiherrystä ja kehujen kalastelua ja paljastelevia kuvia, sekä "nyt kauppaan, taidan ostaa leipää" -kommentteja. siinä sisältö pähkinänkuoressa.
 
Professional Griefer
Wicked Mary, mä mietin yksi päivä palstaillessani, että kaipaan ihan sikana sun hymyä :heart:
Olen siis joskus nähnyt susta kuvan, jossa hymyilet maailman valloittavinta, iloisinta ja ystävällisintä hymyä!
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
[QUOTE="Vieras";28810260]Ei järkeä. Se alkuperäinen ketju on tuhoutunut, tuo on jatkumoa sille. Turhaa höpinää ja flirttailua ja kiherrystä ja kehujen kalastelua ja paljastelevia kuvia, sekä "nyt kauppaan, taidan ostaa leipää" -kommentteja. siinä sisältö pähkinänkuoressa.[/QUOTE]

okei, taidan suosiolla jättää väliin...
 

Yhteistyössä