varattu mies kirjoittelee

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "toinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vaikea sanoa, mitä mies haluaa. Ehkä haluaa kirjoitella ihan huvin vuoksi ajatuksena saada uusia nettituttavia. Ehkä on yksinäinen, tai ehkä testaa nykyistä markkina-arvoaan (voisiko kukaan enää ikinä kiinnostua minusta?). Tai sitten mies etsii sala- tai seksisuhdetta. Tiedä sitten.

Sen voin sanoa, ettei ainakaan oma mieheni tykkäisi (olemme olleet yhdessä noin 16 vuotta), jos bongaisin FB:stä jonkun random-tyypin (kuvan perusteella?) vastakkaisesta sukupuolesta ja alkaisin kirjoitella hänen kanssaan. Ja täytyy sanoa, etten mä käsitä, miksi mä edes tekisin niin...

Eli voipi olla, että miehellä on ketunhäntä kainalossa tai sitten ei. :D

tässä tulee todella hyvin esiin se, mitä tässä jutussa juuri on käynyt... mut on bongattu nimenomaan kuvan perusteella ja alettu kirjoittelemaan. aluksi just oli flirttiä ja siks pyysinkin kaveriksi... ja silloin huomasin että on naimisissa. ajattelin aluks, et tilannehan voi olla mikä tahansa, ja jatkoin kirjoittelua, ja sit kysyin asiasta. niin he tosiaan asuvat yhdessä. asiasta ei ole sen enempää puhuttu, ja flirtti tosiaan tyssäsi siihen, kun kaveriksi pyysin ja tuosta asiasta kysyin. silti edelleen kirjottelee niitä näitä JOKA PÄIVÄ monta kertaa :O siksi tämä hämmentääkin. eli jos en olisi pyytänyt kaveriksi ja hänen suhdestatuksensa ei olisi selvinnyt... nii mitä sitten?

no oon mä vähän kysellytkin. et miks kirjottelee.. antaa vaan ympäripyöreitä vastauksia, en kai vaan sit osaa vaatimalla vaatia kertomaan syitä :( kysyin siis et miksi haluaa kirjotella mun kanssa, niin vastasi, että haluaa tutustua muhun. kun kysyin et miksi haluaa tutustua, niin vastasi että "miksi ei?" :O

[QUOTE="toinen";28786296]no mun mielestä sillä vihaisella vaimolla ei ois mulle mitään asiaa, vaan miehelleen joka tän alotti ja joka tätä jatkaa....[/QUOTE]

Ottihan Tinjakin yhteyttä miehensä ihastukseen FB:n kautta ja halusi keskustella tämän kanssa selvittääkseen, missä mennään.

[QUOTE="toinen";28786296]no mun mielestä sillä vihaisella vaimolla ei ois mulle mitään asiaa, vaan miehelleen joka tän alotti ja joka tätä jatkaa....[/QUOTE]

Ja sinä mahdollistat sen jatkamisen, vaikka tiedät, että mies on varattu. Tyhmää touhua esittää viatonta.

Voi että... sä olet sille sellainen korvike. Kun ei oo parempaa tekemistä, juttelee sulle. Noitahan riittää.

Ennemmin kysyisin miksi SINÄ kirjoittelet varatulle miehelle? Onko hän ainoa mies jolta saat huomiota? Miksi asia mietityttää sinua noin paljon? Nostattaako se sun egoa, jos varattu kirjoittelee sulle?

On tyhmiä vaimoja, sitten on tyhmiä toisia naisia. Sellasia jotka odottaa, odottaa ja odottaa, vaikka mitään sen kummempaa ei koskaan tule tapahtumaan.

Arvosta vähän itseäsi, ja etsi parempaa seuraa.

[QUOTE="Sini";28786302]Ottihan Tinjakin yhteyttä miehensä ihastukseen FB:n kautta ja halusi keskustella tämän kanssa selvittääkseen, missä mennään.[/QUOTE]

Mikä helvetin Tinja?!

[QUOTE="Sini";28786369]Se, jonka mieheltä jäi FB auki.[/QUOTE]

Sulle ehkä se on joku julkkis mutta ei muille, ei useimmille sano yhtään mitään joku Tinja joten pidä se omassa ketjussaan

[QUOTE="Sini";28786309]Ja sinä mahdollistat sen jatkamisen, vaikka tiedät, että mies on varattu. Tyhmää touhua esittää viatonta.[/QUOTE]

en mä esitä mitään viatonta! mistä mä tiedän mikä tilanne niillä siel kotona on ku ei se siitä puhu -_-

[QUOTE="hmm";28786411]Sulle ehkä se on joku julkkis mutta ei muille, ei useimmille sano yhtään mitään joku Tinja joten pidä se omassa ketjussaan[/QUOTE]

ei sano tinja mullekaan yhtään mitään :D :D eli kuka ihmeen tinja ja mitä se tähän liittyy?

[QUOTE="toinen";28786413]ei sano tinja mullekaan yhtään mitään :D :D eli kuka ihmeen tinja ja mitä se tähän liittyy?[/QUOTE]

No ilmeisest joku mamma joka on palstalla itkenyt miehensä FB-käyttäytymisestä?! Joo ei liity mitenkään, mutta kai jollain on siihen pakkomielle kun se piti tuoda tähänkin keskusteluun.

[QUOTE="vaimoke";28786339]Voi että... sä olet sille sellainen korvike. Kun ei oo parempaa tekemistä, juttelee sulle. Noitahan riittää.

Ennemmin kysyisin miksi SINÄ kirjoittelet varatulle miehelle? Onko hän ainoa mies jolta saat huomiota? Miksi asia mietityttää sinua noin paljon? Nostattaako se sun egoa, jos varattu kirjoittelee sulle?

On tyhmiä vaimoja, sitten on tyhmiä toisia naisia. Sellasia jotka odottaa, odottaa ja odottaa, vaikka mitään sen kummempaa ei koskaan tule tapahtumaan.

Arvosta vähän itseäsi, ja etsi parempaa seuraa.[/QUOTE]

totta kai mietityttää. jos kerran olen sen verran kiinnostava, että kirjoittelee, niin mistäs sitä tietää mitä vaikka tapahtuisi. en todellakaan tiedä, vaikka olisivat eroamassa..... ja hän on kivantuntuinen ja meillä menee jutut yksiin, siksi kirjoittelen.

[QUOTE="hmm";28786428]No ilmeisest joku mamma joka on palstalla itkenyt miehensä FB-käyttäytymisestä?! Joo ei liity mitenkään, mutta kai jollain on siihen pakkomielle kun se piti tuoda tähänkin keskusteluun.[/QUOTE]

?

[QUOTE="toinen";28786442]totta kai mietityttää. jos kerran olen sen verran kiinnostava, että kirjoittelee, niin mistäs sitä tietää mitä vaikka tapahtuisi. en todellakaan tiedä, vaikka olisivat eroamassa..... ja hän on kivantuntuinen ja meillä menee jutut yksiin, siksi kirjoittelen.[/QUOTE]

no siinähän se syy tuli. Olet hieman epätoivoinen ja helppo saalis. Susta saa kivaa ajanvietettä ja seuraa, mutta et ole nainen jolla olisi munaa vaatia enemmän, tai edes vaatia vastauksia. Hissukka.

[QUOTE="toinen";28783716]en toisaalta ymmärrä tätä kuvioita ollenkaan. jotenkin tuntuu, että sillä kotona on kuitenkin asiat ihan hyvin. enkä usko että vaimo kuitenkaan tykkäisi jos kuulisi että kirjoittelee.[/QUOTE]

Tuollainen satojen kilometrien päästä hihkuileva ukkomies voi aivan hyvinkin vain kokeilla, miltä tuntuu vähän flirttailla ja saada huomiota. Todennäköisesti asiat kotona ovat hyvin. Niin meilläkin oli ja mies sellaisessa tilanteessa tutustui netin kautta sinkkunaiseen. Mies väitti ihan uskottavasti, että halusi vain ystävyyttä ja ajanvietettä nettitutultaan. Mutta meidän tapauksessakin kävi niin, että en minä tykännyt jonkun randomnaisen kanssa rupattelusta joka mutkassa, joten sen oli loputtava. Varaudu siis siihen, että vaimo ei tykkää ;)

Tuollainen satojen kilometrien päästä hihkuileva ukkomies voi aivan hyvinkin vain kokeilla, miltä tuntuu vähän flirttailla ja saada huomiota. Todennäköisesti asiat kotona ovat hyvin. Niin meilläkin oli ja mies sellaisessa tilanteessa tutustui netin kautta sinkkunaiseen. Mies väitti ihan uskottavasti, että halusi vain ystävyyttä ja ajanvietettä nettitutultaan. Mutta meidän tapauksessakin kävi niin, että en minä tykännyt jonkun randomnaisen kanssa rupattelusta joka mutkassa, joten sen oli loputtava. Varaudu siis siihen, että vaimo ei tykkää ;)

kiitos vastauksesta. juuri tällaisia kaipaisinkin, oman elämän kokemuksia, joko teiltä varattujen miesten kumppaneilta, jotka tuollaista tehnee, tai ihan vaikka varatuilta miehiltä...

ja joo, olen ehkä tosi onneton tapaus, olen jäänyt "koukkuun" tähän kirjoitteluun ja odotan viestejä... -_- enkä osaa kysyä suoraan mieheltä, että mikä tilanne on ja vaatia vastauksia... huokaus!

[QUOTE="toinen";28789687]kiitos vastauksesta. juuri tällaisia kaipaisinkin, oman elämän kokemuksia, joko teiltä varattujen miesten kumppaneilta, jotka tuollaista tehnee, tai ihan vaikka varatuilta miehiltä...

ja joo, olen ehkä tosi onneton tapaus, olen jäänyt "koukkuun" tähän kirjoitteluun ja odotan viestejä... -_- enkä osaa kysyä suoraan mieheltä, että mikä tilanne on ja vaatia vastauksia... huokaus![/QUOTE]

Mihin kysymyksiin siis haluaisit vaatia vastauksia? Kuulostaa siltä, että olet ihastunut tähän mieheen ja elättelet jo jotain muitakin toiveita miehen suhteen.

Jos mies ehdottaa tapaamista, niin kieltäydytkö? Jos et, niin silloin olet jo hyvin vaarallisilla vesillä. Tuosta tilanteesta ei ole enää pitkä matka siihen.

[QUOTE="Sini";28789711]Mihin kysymyksiin siis haluaisit vaatia vastauksia? Kuulostaa siltä, että olet ihastunut tähän mieheen ja elättelet jo jotain muitakin toiveita miehen suhteen.

Jos mies ehdottaa tapaamista, niin kieltäydytkö? Jos et, niin silloin olet jo hyvin vaarallisilla vesillä. Tuosta tilanteesta ei ole enää pitkä matka siihen.[/QUOTE]

jos ehdottaisi tapaamista, en kieltäytyisi. itse asiassa olen odottanut, että asia etenisi suuntaan tai toiseen. eli kirjoittelut loppuisi, tai sit jotain muuta...

niin... saatat olla oikeassa. jotain fiiliksiä itselläni on... en tiedä onko se ihastumista vai mitä. ollaan kuitenkin jo tosi pitkään kirjoteltu. ja huomaan itsestäni, että hänellä on jonkinlainen vaikutus muhun. siis että kun tiedän että ovat olleet vaimon kanssa viettämässä iltaa ja tulee monen tunnin tauko viestittelyyn, se tuntuu pahalta :O

vastaukset joita haluaisin... mikä on hänen tilanne? vaikka suhdestatus kertoo, että on naimisissa, mikä on todellinen tilanne? mikä on se oikea syy, miksi alkoi kirjoittamaan mulle, ihan täysin randomille? mitä on ajatellut, että tapahtuu, vai tapahtuuko mitään?