Varattu mies juttelee hassuja mulle...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tunnetasolla sekaisin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hän haluaa varmaan myös sinut / sinua, mutta ei mihinkään vakavampaan. Vaihtelua elämäänsä siis. Mieti. Ei se herkkua ole, jos itse haluat enemmän ja jos tunnet omantunnonpistoksia hänen suhteestaan. Jos taas olet valmis tyytymään siihen mitä saat ja saamaan myös "huoran" maineen, voi se hyvinkin olla sen arvoista..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no ootte silleen vaarallisesti samalla tasolla. Jonkun muun kans toi ei hänellä onnistuis, siis toine ntorjuis nuo jutut ja se jäis siihen, mut sä taas innostat jatkamaan. Ehdottaisin että tutustuisit myös tähän hänen kumppaniinsa. toi nyt on klisee että muijjitellaan ja sanotaan vamokkeen valittavan, jättäisin omaan arvoonsa.

Niin.. nää asiat on niin pirun vaikeita.
Hän sanoo mulle aina et älä kirjottele arkisin viestejä ettei tyttöystävä ihmettele, et viikonloppusin vaan ku se on töissä tms...
Moni kurssikavereista sanonut että " ei varmaan arvosta muijaansa" sen jutuista päätellen...
Olen luonteeltani avoin, ja koskaan en tuomitse ketään... Ihminen voi olla kiinnostunut myös toisesta vaikka on varattu. Luonteeltani olen sellainen, että musta on varmaan helppo tykätä.
Luulen että tää mies kenen kans oon flirttaillu monta kuukautta päivittäin, on kypsynyt siihen mitä kotona on.

En tiedä.. tunteilleni minäkään en mitään voi! :)

Alkuperäinen kirjoittaja mieti:
Hän haluaa varmaan myös sinut / sinua, mutta ei mihinkään vakavampaan. Vaihtelua elämäänsä siis. Mieti. Ei se herkkua ole, jos itse haluat enemmän ja jos tunnet omantunnonpistoksia hänen suhteestaan. Jos taas olet valmis tyytymään siihen mitä saat ja saamaan myös "huoran" maineen, voi se hyvinkin olla sen arvoista..

Kui mä olisin huora, jos olen ihastunut tähän mieheen??
Enhän mä nyt sen suhdetta tässä ole rikkomassa, herranjestas.
Olenko huora jos tunnen vetoa mieheen? :o

En tarkoita että olisit huora, mutta sellaisen maineen saatat helposti saada. Minä en ole ketään arvostelemaan sinua, minulla on monia miespuolisia ystäviä ja jopa yksi Miesystävä. Mutta varoitin, että saat äkkiä sellaisen maineen, vaikka et mitään intiimiä hänen kanssaan ikinä harrastaisi. Siksi kehoitin miettimään etukäteen.
Minun Miesystäväni on ollut ystävänä jo silloin kun hän oli sinkku. Hänen osaltaan en ole saanut haukkuja. Mutta sitten kun on näitä miehiä jotka ovat oikeasti vain ystäviä, niin välillä saa sellaista kommenttia ja ihan syyttä..

Alkuperäinen kirjoittaja tunnetasolla sekaisin:
Hän sanoo mulle aina et älä kirjottele arkisin viestejä ettei tyttöystävä ihmettele, et viikonloppusin vaan ku se on töissä tms...
Moni kurssikavereista sanonut että " ei varmaan arvosta muijaansa" sen jutuista päätellen...

Voi ihan hyvin arvostaakin. Miksi sanoisi että menee hyvin, jos oikeasti menee päin peetä?

Ja arvostaa hän senverran naistaan, että sanoi sulle, että älä laita mitään hävyttömyyksiä viesteissä, ettei nainen suotta ( ? ) tule mustasukkaiseksi. Eihä muuten tuollain varmaan kieltäisi.

Tarkoitti varmaan että jos jotain tapahtuu teidän välillänne niin monet pitävät sinua sellaisena, etenkin hänen naisensa kun asia tulee ilmi.

Alkuperäinen kirjoittaja :
Naiset nyt ihastuu lähes jokaiseen, joka vaan osottaa kiinostusta : )) Et ole kiinnostunut - ja olet. Ei ole pelimies ja toimii naisensa seläntakana jne

Mä en todellakaan ihastu jokaiseen.. mulla ei oo koskaan ollut tällaisia tunteita.. en o koskaan tavannu tän tyylistä ihmistä ennen.. aivan ihana mies.
Olen kuitenkin jo 27 vuotias, eli en mikään teini....

Meil synkkaa vaan niin hyvin, ihanku oisin tuntenut hänet aina... ;)

Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:

Tarkoitti varmaan että jos jotain tapahtuu teidän välillänne niin monet pitävät sinua sellaisena, etenkin hänen naisensa kun asia tulee ilmi.

No entäs millaisena nainen miehensä kokee jos lähtis pettämään..??
Mä olisin heti huora, vaiks mulla ei oo menetettävää.. mut mies olis vaan kova ja hyvä jätkä, ja sais pääntaputukset vai? :o

Alkuperäinen kirjoittaja ei nyt nickkiä:

Voi ihan hyvin arvostaakin. Miksi sanoisi että menee hyvin, jos oikeasti menee päin peetä?

Ja arvostaa hän senverran naistaan, että sanoi sulle, että älä laita mitään hävyttömyyksiä viesteissä, ettei nainen suotta ( ? ) tule mustasukkaiseksi. Eihä muuten tuollain varmaan kieltäisi.

Me jutellaan netissä tosi paljon.... vaiks sen nainen onkin kotona.
Kun laitan viestiä hänelle, niin sanoo naiselleen kotona et yks koulukaveri vaan kirjotti...
silti ei kerro että minä kirjoitin... miksi ei voisi sanoa suoraan että olen naispuolinen kaveri.. jos siin ei olis jotain "säpinää" ?

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Jos se vaan on semmonen flirtti?
Jotkut on semmosia, että ihastuu heti, osittain siihen tunteeseen, että joku osoittaa kiinnostusta.

Kummastakohan osapuolesta tuossa oikeastaa oli kyse. Ehkä molemmista peräti.

Kun laitan viestiä hänelle, niin sanoo naiselleen kotona et yks koulukaveri vaan kirjotti...
silti ei kerro että minä kirjoitin... miksi ei voisi sanoa suoraan että olen naispuolinen kaveri.. jos siin ei olis jotain "säpinää" ?

Ei tietenkään kerro ettei jää kiinni. Hänen naisensa tuskin kattelisi miestä kauaa kun saisi tietää mitä säätää selän takana...

Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:

Ei tietenkään kerro ettei jää kiinni. Hänen naisensa tuskin kattelisi miestä kauaa kun saisi tietää mitä säätää selän takana...

Miltä ap tuntuisi jos sä oisit se vaimo? Sä omalta osaltasi ruokit tilannetta, koska haluat sen miehen kuitenkin itselles. Varsinainen makupala, ja niin rehellinen

Naiset nyt ihastuu lähes jokaiseen, joka vaan osottaa kiinostusta : )) Et ole kiinnostunut - ja olet. Ei ole pelimies ja toimii naisensa seläntakana jne

Mä en todellakaan ihastu jokaiseen.. mulla ei oo koskaan ollut tällaisia tunteita.. en o koskaan tavannu tän tyylistä ihmistä ennen.. aivan ihana mies.
Olen kuitenkin jo 27 vuotias, eli en mikään teini....

Meil synkkaa vaan niin hyvin, ihanku oisin tuntenut hänet aina... ;)

sekin ihanaa että valehtelee ja selvä pelimies, vaikka mitä väität

En oo ajatellu niin että otan ja haluan sen miehen. Tiedän että hän on varattu, eikä se mua sureta.
Tykkään hänestä ihmisenä, ja flirtti tuo mukavaa piristystä niin tylsään arkeen. En koskaan yrittäisi rikkoa kenenkään parisuhdetta. Koska toki osaan ajatella asiaa siltä kannalta, että jos minä olisin tuo tyttöystävä, niin miltä minusta tuntuisi. Mutta jännää tässä on se, että minä olen huono ihminen, koska tunnen näin varattua kohtaan.. mutta varattu mies ei ole lainkaan huono vaikka itse aloittaa pervot keskustelut...

Häntä siis pitäisi taputtaa päähän, ja kaverit taputtaa karvasia käsiään... tässä taas nainen on heti huora, mies on vaan kova äijjä.. Hoh!!

En oo ajatellu niin että otan ja haluan sen miehen. Tiedän että hän on varattu, eikä se mua sureta.
Tykkään hänestä ihmisenä, ja flirtti tuo mukavaa piristystä niin tylsään arkeen. En koskaan yrittäisi rikkoa kenenkään parisuhdetta. Koska toki osaan ajatella asiaa siltä kannalta, että jos minä olisin tuo tyttöystävä, niin miltä minusta tuntuisi. Mutta jännää tässä on se, että minä olen huono ihminen, koska tunnen näin varattua kohtaan.. mutta varattu mies ei ole lainkaan huono vaikka itse aloittaa pervot keskustelut...

Häntä siis pitäisi taputtaa päähän, ja kaverit taputtaa karvasia käsiään... tässä taas nainen on heti huora, mies on vaan kova äijjä.. Hoh!!
Jo se ettei saa lähetellä viestejä kuin viikonloppuisin sillon kun oma akka on töissä kertoo miehestä kaiken.
Se hakee sinusta pelkkää panoa.

En usko kyllä että hän hakee musta pelkkää panoseuraa... ei ole kyllä sellainen ihminen.
Hänen huumori on sellaista hassua, ihan niinku munkin.
Kyllä hän sitä p*llua saa kotonakin... meillä kun tärkein asia tässä hommassa on se, että meillä kemiat pelaa. Tullaan hyvin juttuun, ja viihdytään toistemme seurassa. :)

En usko kyllä että hän hakee musta pelkkää panoseuraa... ei ole kyllä sellainen ihminen.
Kyllä hän sitä p*llua saa kotonakin... meillä kun tärkein asia tässä hommassa on se, että meillä kemiat pelaa. Tullaan hyvin juttuun, ja viihdytään toistemme seurassa. :)
Kyllä sitä itselleen voi uskotella mitä vaan halutessaan,mikäpä siinä,jokainen tyylillään.

Jos mulla olisi tuollainen tuttu varattu mies, niin törkypuheet luultavasti hyväksyisin ja ottaisin huumorilla, mutta en kosketteluja (paitsi olkapäälle, käsivarteen tai vahingossa). Silmäniskuista en välttämättä pitäisi.

Hyi, en mä ainakaan!

Tuhmia voin kyllä puhua ihastumatta, jos sille tuulelle satun.

Muoks. Jos olen johonkuhun oikeasti ihastunut, niin silloin musta ei luultavasti ole puhumaan minkäänlaisia tuhmuuksia kyseiselle henkilölle - tai välttämättä mitään muutakaan. :/

Niin..usein istumme koulussa vierekkäin, ja hän voi koskettaa kättäni, tai ottaa kädestä kiinni... tai sitten jalkamme ovat kiinni toisissaan vierekkäin. Katsoo mua paljon ja usein, silloin jos istuu eri paikassa, vastapäätä tms... flirttailee aina, ja paljon. Ei muille opiston naisille käyttäydy samoin, vaan minä saan sen huomion.
Juttelemme päivittäin netissä, tai laitamme tekstareita... Tiedän että on väärin tuntea näitä tunteita ihmistä kohtaan joka on varattu...

Joskus ihmetyttää kun hän puhuu että kun heille tulee joskus lapsia niin sit sitä ja tätä.. jne....
nyt olemme töissä molemmat, melkeen 2km välimatkan päässä, ja hän tulee minua huomenna moikkaamaan ja menemme kahville...??

En tiedä mitä pitäidi ajatella. ????

Hän ei ole täällä kertomassa varattuna ihastuksestaan, vaan sinä!

Eihän ne ketkään oo sellasia... :)

Yhteistyössä