L
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Niin muuten miksi aina ajatellaan, että mies ei halua naimisiin? Voihan se olla niinkin ettei nainen halua.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Sitä on varattu, jos seurustelee tai elää jonkun kanssa seksuaalisesti.
Alkuperäinen kirjoittaja KolmeKertaa:Ei ole. Katson avoliiton löyhäksi tavaksi olla yhdessä, toinen jalka on oven välissä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mulle:Mulle kaikki on vapaata riistaa jotka ei valoja ole vannoneet.Seurustelu tai avoliitto ei merkkaa vielä mitään,silloin voi vielä katsella tarjontaa.
Alkuperäinen kirjoittaja maikki:Alkuperäinen kirjoittaja KolmeKertaa:Ei ole. Katson avoliiton löyhäksi tavaksi olla yhdessä, toinen jalka on oven välissä![]()
Samaa mieltä. Jos OIKEASTI haluttaisiin sitoutua, mentäisiin naimisiin. Mutta avoliitto on niin helppo ratkaisu, siitä on vapaa menemään ja tulemaan. Olen sitä mieltä, että avoliitossa elävällä pariskunnalla on vähintään toisella osapuolella epäilykset liiton kestämisen suhteen.
Alkuperäinen kirjoittaja maikki:Alkuperäinen kirjoittaja KolmeKertaa:Ei ole. Katson avoliiton löyhäksi tavaksi olla yhdessä, toinen jalka on oven välissä![]()
Samaa mieltä. Jos OIKEASTI haluttaisiin sitoutua, mentäisiin naimisiin. Mutta avoliitto on niin helppo ratkaisu, siitä on vapaa menemään ja tulemaan. Olen sitä mieltä, että avoliitossa elävällä pariskunnalla on vähintään toisella osapuolella epäilykset liiton kestämisen suhteen.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja maikki:Alkuperäinen kirjoittaja KolmeKertaa:Ei ole. Katson avoliiton löyhäksi tavaksi olla yhdessä, toinen jalka on oven välissä![]()
Entäs sitten avoliitto, jossa on lapsia? Kyllä kai he ovat sitoutuneet toisiinsa, ilman avioliittoakin, kun ovat lapsiakin hankkineet?
Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:No on.
Mutta mä en kunnioittanut aikanani vain "avoliittoja", paisti jos niihin sisältyi lapsi.
(anteeksi, mutta)
Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:No on.
Mutta mä en kunnioittanut aikanani vain "avoliittoja", paisti jos niihin sisältyi lapsi.
(anteeksi, mutta)
Alkuperäinen kirjoittaja Schmetterling82:Alkuperäinen kirjoittaja maikki:Alkuperäinen kirjoittaja KolmeKertaa:Ei ole. Katson avoliiton löyhäksi tavaksi olla yhdessä, toinen jalka on oven välissä![]()
Entä jos ei HALUA mennä naimisiin? Suhteen kestävyyden pitäisi lähteä ihan muista arvoista kuin rinkulasta ja paperista. Avoliitto on tasan yhtä arvokas sitoutumisen muoto kuin avioliittokin. Eikä avioerokaan ilmeisesti mikään kamalan monimutkainen prosessi ole, erotilastoista päätellen![]()
Mikä IHMEEN takaportti ?!!Alkuperäinen kirjoittaja maikki:Se takaportti jätetään kuitenkin auki.
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:No on.
(anteeksi, mutta)
Onko tavat muuttunueet nykyaikana?
Tämä -ja häämatka tietysti- on ainoita syitä miksi itse menisin naimisiinAlkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Pidettiin kivat bileet
Alkuperäinen kirjoittaja Schmetterling82:Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:No on.
(anteeksi, mutta)
Miksi? Ja eihän kaikki hanki lapsia koskaan, niin eikö se suhde sitten ikinä muutu kunnioittamisen arvoiseksi, vaikka asuisi 50 vuotta yhdessä ilman naimisiinmenoa? Voi elämä.
Että mua joskus riepoo se että ne omat valinnat on joillekin helvetin paljon enemmän oikeita ja muita vaihtoehtoja ei arvosteta pätkääkään |O
Alkuperäinen kirjoittaja Schmetterling82:Tarviiko sitä kenenkään muun tietääkään, onko tosissaan vai ei, eikö riitä jos pariskunnan osapuolet itse tietävät? Jos naimisiinmenon (yksi) syy on se että täytyy todistella muille olevansa tosissaan, niin jotenkin tuntuu että kannattaisi oppia luottamaan itseensä ja suhteen kestävyyteen enemmän. Oletusarvoisesti vois sanoa, että kaikki pariskunnat ovat tosissaan siihen saakka kunnes eroavat...