Voihan se tilanne olla huono siviilisäädystä riippumatta.Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:Tietävätkö ne?
Entäs, jos toinen antaa niin selviä merkkejä muusta?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Voihan se tilanne olla huono siviilisäädystä riippumatta.Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:Tietävätkö ne?
Alkuperäinen kirjoittaja Schmetterling82:Voihan se tilanne olla huono siviilisäädystä riippumatta.Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:Tietävätkö ne?
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Mut mä muuten oon niin kapeakatseinen, että mun mielestä mieheksi voi kutsua vain aviomiestä. Siis kun puhuu kumppanistaan niin "mun poikaystävä" "mun avomies" tai sitten "mun (avio)mies".
Älkääkä kysykö miks mua tuo ärsyttää (siis jos joku kutsuu vaikka avomiestään miehekseen) mutta tosiaan ärsyttää :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Schmetterling82:Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Mut mä muuten oon niin kapeakatseinen, että mun mielestä mieheksi voi kutsua vain aviomiestä. Siis kun puhuu kumppanistaan niin "mun poikaystävä" "mun avomies" tai sitten "mun (avio)mies".
Älkääkä kysykö miks mua tuo ärsyttää (siis jos joku kutsuu vaikka avomiestään miehekseen) mutta tosiaan ärsyttää :snotty:
Tästä oli joku keskustelu aiemmin ja väännöksihän se meni
Tietysti se on mies, jos ei oo poika enää eikä vielä naiseksi itseään muuttanut![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Schmetterling82:Ai niin, ja myös mun äiti kutsuu miestäni VÄVYKSI! Hurjaa, eikö![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Alkuperäinen kirjoittaja Schmetterling82:Ai niin, ja myös mun äiti kutsuu miestäni VÄVYKSI! Hurjaa, eikö![]()
Sama meillä.Ja anoppi-nimike on käytössä myös.
Alkuperäinen kirjoittaja maikki:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja maikki:Alkuperäinen kirjoittaja KolmeKertaa:Ei ole. Katson avoliiton löyhäksi tavaksi olla yhdessä, toinen jalka on oven välissä![]()
Samaa mieltä. Jos OIKEASTI haluttaisiin sitoutua, mentäisiin naimisiin. Mutta avoliitto on niin helppo ratkaisu, siitä on vapaa menemään ja tulemaan. Olen sitä mieltä, että avoliitossa elävällä pariskunnalla on vähintään toisella osapuolella epäilykset liiton kestämisen suhteen.
Entäs sitten avoliitto, jossa on lapsia? Kyllä kai he ovat sitoutuneet toisiinsa, ilman avioliittoakin, kun ovat lapsiakin hankkineet?
No enpä tiedä. Joku voi haluta lapsiakin, vaikkei sitten haluaisikaan miestä, tai lopulta edes niitä lapsiakaan. Vastahan täälläkin joku valitti, kun täytyy taas pitää lapsi viikonlopun luonaan... Siis avoliitossa voi syntyä lapsi, mutta joku voi olla onnellinen, kun suhteesta voi hypätä pois helposti, ja vielä hoitovuorotkin voi jakaa, ja jatkaa omalla vapaa-ajallaan villiä sinkkuelämää.
Heh. Tulee aika hassuja mielikuvia, kun ajattelen neljävitosta tuttavaani. Hänellä on kolme lasta POIKAystävän kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Mut mä muuten oon niin kapeakatseinen, että mun mielestä mieheksi voi kutsua vain aviomiestä. Siis kun puhuu kumppanistaan niin "mun poikaystävä" "mun avomies" tai sitten "mun (avio)mies".