Mikä siinä on että naiset antavat itsensä rupsahtaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Isildur1
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Lihavuuden yleisyys Suomessa - THL

Luulo ei ole tiedon väärti.
Ja tiedoksesi: Naisillakin on esteettinen silmä. Pallovatsainen ja muutenkin repsahtanut mies vaikuttaa naisen seksuaaliseen haluun negatiivisesti.

Sanoinhan jo ensimmäisessä postauksessa, että on miehiä jolla on pallovatsa. Missaat nyt aika pahasti koko jutun idean. Keskimäärin nainen lihoo vakituissa parisuhteessa nopeasti --> ERO --> Bodyfitness kausi ja uusi mies alle --> lihoaminen ja sama ympyrä jatkuu ja jatkuu

Tilaisuus tekee varkaan. ei sitä helppo ole anteeksi antaa. Veikkaan kuitenkin että jotakin merkkejä oli jo ennen tuota pettämistäkin nähtävillä. Enkä siis sinua syyllistä, miehet vain ovat tuollaisia. Tarkoitan vain että, vaikka yrität kuinka kesyttää tiikerin, niin tod.näk silloin kun vähiten odotat se alkaa kasvissyöjästä lihansyöjäksi. You know what i mean

Totta! Nämä kaksi olivat yllättävän kekseliäitä siinä, että missä sitä seksiä voikaan harrastaa ja milloin :D
No ei sillä; samanlainen olen itsekin eli kaipaan jännitystä elämääni :D Tosin viksumpaa ois varmaan hypätä benji-hyppy...

Sanoinhan jo ensimmäisessä postauksessa, että on miehiä jolla on pallovatsa. Missaat nyt aika pahasti koko jutun idean. Keskimäärin nainen lihoo vakituissa parisuhteessa nopeasti --> ERO --> Bodyfitness kausi ja uusi mies alle --> lihoaminen ja sama ympyrä jatkuu ja jatkuu

Väitit naisten painoindeksin olevan keskimäärin korkeampi, mikä ei pidä ainakaan tutkimusten mukaan paikkaansa.
Minun tuttavapiirissäni se parisuhteen aikana tuntuvasti levinnyt osapuoli on ollut useammin mies. Hyvin monessa tapauksessa molemmat lihovat, sekä mies että nainen.

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi

Riippuu mikä lihottaa, minut lihotti lääke kuukaudessa +20kg ei suhde. Kun lääkitys lopetettiin niin paino palautui -10kg viikossa ja tippuminen jatkui niin kauan kunnes jouduttiin antamaan jälleen lääkkeet ja paino nousi. Nythän minut on leikattu ja paino on tasaantunut ja jäänyt tähän missä se nyt on. Ei ole mitään haluja painaa enää niin vähän mitä suhteen alussa painoin.

kyllä se aika lailla näkyy ihan samalla lailla miehissäkin. Turha yleistää että se on naisten ongelma... Ja se johtuu molemmissa siitä, että kun on saatu se joku, eikä tarvitse enää ulkoisesti houkutella paria, niin ei jakseta treenata enää. Poikkeuksia toki on. Mutta ite olen nähnyt tätä ilmiötä ihan puolin ja toisin. Miehet lihovat ihan hirveästi parisuhteissa myöskin. Ja nauravat sille. Eikä asiasta naiset niin hirveästi pidä älämölöä. Joskus myös tuntuu, että mies on itse kamala röllövatsa, mutta naisen pitäisi olla tikissä...?

Alkuperäinen kirjoittaja Öööh;28772563:
Joskus myös tuntuu, että mies on itse kamala röllövatsa, mutta naisen pitäisi olla tikissä...?

Tällaiseen asenteeseen olen minäkin törmännyt. Röllövatsainen mies haukkuu ylipainoisia naisia siiderivalaiksi, melko hupaisaa :D Tottakai mies kuin mies, oli elopaino tai hygieniataso mikä hyvänsä, on pelkällä olemassaolollaan oikeutettu treenattuun naiseen.

• Tykkää
Reactions: ansarikukka
Väitit naisten painoindeksin olevan keskimäärin korkeampi, mikä ei pidä ainakaan tutkimusten mukaan paikkaansa.
Minun tuttavapiirissäni se parisuhteen aikana tuntuvasti levinnyt osapuoli on ollut useammin mies. Hyvin monessa tapauksessa molemmat lihovat, sekä mies että nainen.

Nimenomaan, tutkimusten mukaan Suomessa on prosentuaalisesti enemmän ylipainoisia miehiä kuin naisia. Joten se niistä pulkannaruista.

Mä en enään jaksa näitä naisten rupsahdus juttuja! Suomi on vapaa maa missä saa mennä naimisiin ihan kenen kanssa vaan haluaa, että jos te miehet ette ole onnellisia "rupsahtaneen" naisenne kanssa, NII VAIHTAKAA. Kun kerta olette ITSE niin helkkarin hyvän näköisiä ja olette säilyneet monta kymmentä vuotta parikymppisinä lihaskimppuina nii olkaa hyvä vaan. Varmana on jo valmiiksi 18 vuotiaista missiehdokkaista syntynyt jono teidän ovelle. Senkus ilmoitatte vaan vaimokkeelle, että ette enään jaksa katella noin kulahtanutta akkaa.

Tällaiseen asenteeseen olen minäkin törmännyt. Röllövatsainen mies haukkuu ylipainoisia naisia siiderivalaiksi, melko hupaisaa :D Tottakai mies kuin mies, oli elopaino tai hygieniataso mikä hyvänsä, on pelkällä olemassaolollaan oikeutettu treenattuun naiseen.

Kyllä vain. Katsokaas deittipalstoja... jos jonkinnäköinen kaljamaha röllynaama on mielestään erittäin puoleensavetävä :D Naiset ovat sentään hieman realistisempia oman ulkonäkönsä suhteen. Miehillä on aika suuret luulot. Esimerkki: Laitoin aikoinaan kuvani yhdelle deittisaitille ja koska en mikään ruma ole, niin sain satoja yhteydenottoja. Melkein jokaisessa hehkutettiin omaa katseenkestävyyttä , komeutta ja treenattua kroppaa ja auta armias kun kuvan sain: Eipä voinut muuta kuin hämmästellä miesten suuria luuloja itsestään :D

Hahaha, ei taida ap:lla olla asiat ihan niin hyvin, mitä antaa ymmärtää :D

Ja ei, meillä ei kumpikaan osapuoli ole millään tavalla rupsahtanut avioliiton tai lasten myötä, mutta tunnut pitävän omia mielipiteitäsi faktoina. Ajatustapoja, fiiliksiä, asenteita ja seksuaalisuuksia on niin monia kuin on ihmisiäkin, sukupuolesta riippumatta.

Jos sinua häiritsee jokin asia, ei se välttämättä toista häiritse. Tiedän valtavasti pariskuntia, joille puolison ulkonäkö ei ole tärkeä (itse en kuulu niihin). Sitäpaitsi kauneus on katsojan silmissä.
Ja pettämisellä tuskin on mitään tekemistä puolison ulkonäön kanssa. Aika usein petetään huomattavasti rumemman kanssa.

Ap lienee provo.

Miesten ja Naisten seksuaalisuudet ovat erilaisia. Keskimääräinen mies kiihottuu siitä mitä näkee ja kokee, naiselle siihen vaikuttaa paljon suurempi joukko asioita. Et kykene asettumaan vastakkaisen sukupuolen asemaan, todennäköisesti siitä syystä että tunnet sen niin huonsti

Eli nainen kaipaa seksiin romanttista tunnelmaa, huomionosoituksia, lahjoja ja hellyyttä kumppanilta? Sitä että tämä panostaa noihin hetkiin, mikä suhteen alussa usein toimiikin.

Jos mies sitten myöhemmin suhteessa alkaa arkipäiväistymisen, raskaan työpäivän ja lasten iltatoimien jälkeen olettaa että seksiä tulee ihan vain pyynnöstä, ilman kukkia, lahjoja, kynttilöitä, tunnelmaan satsaamista ja kumppaninhuomioimista niin hän saa vaan syyttää itseään jos nainen valitsee seksin sijaan mielummin herkuttelun. Tai alkaa pihdata omalta ukolta ja käydä vieraissa.

• Tykkää
Reactions: ansarikukka
Panostaminen ulkonäköön tarkoittaa monenlaista, enkä näin ollen ymmärtänyt ap:n tarkoitusta. Ikä tekee tepposia olipa kuinka treenattu ja kauneinkin vartalo voi ryvettyä erilaisten sairauksen myötä. Ihon kimmoisuus muuttuu ja rumat luomet lisääntyvät. Nuoruuden ja hyväkroppaisuuden säilymiseen ei ole keksitty vielä ratkaisua, vaikka siihen kovasti panostetaankin. Hyvällä rahalla toki naama pysyy kireänä hautaan saakka.

Kauneus on katsojan silmissä. Toisen rakastaminen on muutakin kuin perseen tuijottamista. Ja minusta usein tuntuu, ettemme oikein osaa enää rakastaa itseämme saati muita.Henkinen löysyys on tuomittavampaa kuin kehonsa laiminlyöminen, koska jossakin vaiheessa henkinen löysyys näkyy koko ihmisen olemuksessa. LÄhtisin siis korjaamaan ongelmaa, siideriperseiden kanssa siitä, että kertoisin kuinka he ovat aivan hyviä sellaisia kuin ovat. Mitä enemmän ihminen kokee olonsa hyväksytyksi sen enemmän hän tajuaa olevansa enemmän arvoinen, jolloin itsestään välittäminen kasvaa . Tämä kun tuppaa monilta elintapojen muokkaajilta unohtuvan, ettei kukaan jaksa huolehtia itsestään vain ulkoisten tekijöiden vuoksi. Hyvä olo ja näköisyys lähtee kaikilta elämän alueilta, eikä vain jättämällä siideritölkkiä väliin.

Ja mitä menettämistä on sellaisessa ihmisessä, jonka elämä perustuu vai ulkonäköön? Vanhemmiten sellainen on tosi noloa seuraa, eikä kehtaisi liikkua enää julkisilla paikoilla puolison läähättäessä itseään puolta nuorempien perään. Omaan kehoonsa pitää suhtautua myös arvokkuudella, eikä naurattaa muita ihmisiä kuinka harmaahapsinen juoksee kimmoisan nuoren perässä.

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Miksi ap antais muijansa pettää suomalaisen kanssa mieluummin:
images

Kun vois antaa muijankin harrastaa laatua...:
hot-italian-men.jpeg

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Panostaminen ulkonäköön tarkoittaa monenlaista, enkä näin ollen ymmärtänyt ap:n tarkoitusta. Ikä tekee tepposia olipa kuinka treenattu ja kauneinkin vartalo voi ryvettyä erilaisten sairauksen myötä. Ihon kimmoisuus muuttuu ja rumat luomet lisääntyvät. Nuoruuden ja hyväkroppaisuuden säilymiseen ei ole keksitty vielä ratkaisua, vaikka siihen kovasti panostetaankin. Hyvällä rahalla toki naama pysyy kireänä hautaan saakka.

Kauneus on katsojan silmissä. Toisen rakastaminen on muutakin kuin perseen tuijottamista. Ja minusta usein tuntuu, ettemme oikein osaa enää rakastaa itseämme saati muita.Henkinen löysyys on tuomittavampaa kuin kehonsa laiminlyöminen, koska jossakin vaiheessa henkinen löysyys näkyy koko ihmisen olemuksessa. LÄhtisin siis korjaamaan ongelmaa, siideriperseiden kanssa siitä, että kertoisin kuinka he ovat aivan hyviä sellaisia kuin ovat. Mitä enemmän ihminen kokee olonsa hyväksytyksi sen enemmän hän tajuaa olevansa enemmän arvoinen, jolloin itsestään välittäminen kasvaa . Tämä kun tuppaa monilta elintapojen muokkaajilta unohtuvan, ettei kukaan jaksa huolehtia itsestään vain ulkoisten tekijöiden vuoksi. Hyvä olo ja näköisyys lähtee kaikilta elämän alueilta, eikä vain jättämällä siideritölkkiä väliin.

Ja mitä menettämistä on sellaisessa ihmisessä, jonka elämä perustuu vai ulkonäköön? Vanhemmiten sellainen on tosi noloa seuraa, eikä kehtaisi liikkua enää julkisilla paikoilla puolison läähättäessä itseään puolta nuorempien perään. Omaan kehoonsa pitää suhtautua myös arvokkuudella, eikä naurattaa muita ihmisiä kuinka harmaahapsinen juoksee kimmoisan nuoren perässä.

Kirjoitat paljon asiaa. Itsetunnon huonous on lähes epidemian tasolla suomalaisnaisissa. Naiset joko nirppanokkaistuvat tai ryhtyvät harmaavarpusiksi sen seurauksena. Molemmat ovat rankkoja ja usein jollain tavalla tuhoisia rooleja kantaa elämässä. Ihmistä pitäisi rakastaa ilman ehtoja, niin lapsena kuin puolison taholta. Silloin ihminen alkaa myös arvostaa itseään ja "vaatimaan" myös muilta riittävän hyvää käytöstä häntä itseään kohtaan. Eli seurustelemaan ei kannata edes alkaa, jos ei ole tyytyväinen puolisoon kokonaisena ihmisenä.

Elämä ei saa perustua ulkonäköön. Mutta viehätys ainakin minulla miehenä perustuu pitkälle ulkonäköön. Nainen on nautinto aisteille ja myös sielulle, molemmille. Ihana nainen on tavallaan alkuräjähdys, joka luo suhteen tilan ja ajan ja joka heiketessäänkin vaikuttaa suhteessa. Sen ei saisi koskaan täysin kadota suhteesta, vaikka aika ja tila elävätkin.

Tilastollisesti Suomessa on enemmän ylipainoisia miehiä kuin naisia.

Paineet vaan kohdistuvat toiseen sukupuoleen.

Aloitus minusta pätee ihan molempiin! Onneksi ei ole oma ongelma :)

Mutta mikäs silloin on vikana ap:n mielestä kun ylipainoinen nainen löytää itselleen miehen ja aloittaa tämän kanssa parisuhteen? :D Katsos kun niinkin voi käydä vaikka sä et sitä uskokaan.

Itsestähuolehtiminen kytkeytyy ylensä myös aktiivisuuteen ja iloiseen elämänasenteeseen sekä hyvään itsetuntoon, mitkä ovat ehdottomasti puolison ihanneominaisuuksia monien muiden joukossa.

Mutta jos kaikki into perustuu ulkoiseen olemukseen niin entäs kun kohdalle tulee sairaus? Se rakas onkin toinen puoli halvaantuneena tai ilman toista rintaa? Siinäkö se rakkaus sitten oli tai se mitä rakkaudeksi kutsuttiin? Jo s se on eri asia kuin lösssähtäminen niin miten muka kun ulkonäkö on kerran niin tärkeä?

Näin juuri, kaupungilla näkee miljoonia laihoja jotka luulevat olevansa hotteja. Totuus on se, että naisen tuhdit muodot eivät muodostu ilman kiloja.

Minä muista naisista tiedä mutta itse en ole niin jaksanut välittää miltä näytän. Tosin pitää myöntää, että tykkään kyllä enemmän itse tästä +20kg kropastani mitä mitä siitä joka minulla oli 9 vuotta sitten.

Nyt kesällä olen kyllä täällä pk-seudulla nähnyt äitejä lenkillä lastenvaunujen kanssa. Lienee aika harvinaista muualla maassa.[/QUOTE]

:D :D :D Päivän naurut, kiitos!

Oiskohan aika jalkautua sieltä kehä 3:sen ulkopuolelta?

Mitään tutkimuksia ei ole varmasti tehty aiheesta. Yksinkertaisesti siistä syystä että sitä on vaikea tehdä. Varmasti molemmat sukupuolet ovat lähes yhtä lihavia samassa iässä, mutta nainen lihoaa keskimäärin todennäköisimmin kun suhde on ns. vakiintunut. Laihtuu taas, kun parisuhdetta ei ole. Mies tekee varmasti samaa, mutta ei lähellekkään yhtä voimakkaasti. Helpoiten tuota olisi ehkä tutkia siten, että vertailtaisiin sinkkuja ja varattuja naisia ja miehiä.

Viimeksi muokattu:
Mitään tutkimuksia ei ole varmasti tehty aiheesta.

Eli sä heität väitteitä ihan mutulla ja samaan hengenvetoon toteat, että tutkimusta ei ole tehty?

No, mä voin kertoa, että eron syistä on tehty tutkimuksia ja kärkipäässä on semmoiset asiat kuin pettäminen ja alkoholi osittain liittyen toisiinsa ja väkivaltaan. Puolison plösähtäminen ei noissa tutkimuksissa ole ollut juurikaan maininnan arvoisella sijalla.

Mutta sen sijaan Suomesta löytyy puolisen miljoonaa alkoholin suurkuluttajaa ja juoppoa, joista suurin osa on miehiä.

[QUOTE="mies";28772406]Syitä lienee monia.

-Moni nainen kokee kaunistautumisen ja kauneuden taakaksi ja vaivalloiseksi, epäolennaiseksi asiaksi.

-Joillain kyseessä on poliittinen kannanotto: Olen nainen, saan olla vapaa olemalla ilman laittamista.

-Meillä ulkonäköön satsaava nainen leimataan helposti pinnalliseksi. Saunapuhdas taas on luonnollinen ja oma itsensä, vapaakin.

-Kristinuskosta nousevat moraalikäsitykset: halpa nainen panostaa itseensä ja keimailee, on kevytkenkäinen. Kunnollinen nainen käyttää aikansa muista huolehtimiseen, eikä hänellä ole aikaa tai velvollisuutta ajatella itseään.

-Ei saa erottua muista liiaksi, ei saa ajatella olevansa mitään erikoista.[/QUOTE]

Voi olla myös, ettei asia yksinkertaisesti kiinnosta tai tule mieleen. Kaiken takana ei välttämättä ole mitään sen suurempaa.