Mikä siinä on että naiset antavat itsensä rupsahtaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Isildur1
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kuulostaa niin epäromanttiselta. Luulen, että on miehiä, jotka kykenee rakastamaan naistaan, vaikka tämä lihoisikin tai muuten muuttaisi muotoaan. Vai oliko tässä pelkästään seksistä kyse, en nyt muista, mitä aloituksessa tarkalleen ottaen luki.

Mulla on toinen näkökulma tuohon parisuhteessa lihomiseen, nimittäin mieheni on lihonnut tosi paljon tapaamisestamme. Lääkäri on sanonut, ettei vanhaksi elä tuolla painolla. Minusta se on perheen pettämistä, ettei pidä itsestään huolta, vaan mieluummin vaikka kuolee nuorena. Se on taakkana olemista. Kun ajattelee terveysnäkökohtaa, niin siinä seksinäkökulma kalpenee.

Täh rupsahtaminenko tarkoittaa automaattisesti ylipainoa?
Voi se keho rupsahtaa ilman sitä ylipainoakin.
Mulla ainakin rinnat ja vatsan seutu pilaantuneet raskauden ja imetysten takia. Niihin kun ei auta muu kuin kirurgin veitsi ja sitten mennäänkin jo liian pitkälle.
Jos en kelpaa tällaisena miehelleni se voi ottaa eron ja käydä sitten sielä huorissa :)

Täh rupsahtaminenko tarkoittaa automaattisesti ylipainoa?
Voi se keho rupsahtaa ilman sitä ylipainoakin.
Mulla ainakin rinnat ja vatsan seutu pilaantuneet raskauden ja imetysten takia. Niihin kun ei auta muu kuin kirurgin veitsi ja sitten mennäänkin jo liian pitkälle.
Jos en kelpaa tällaisena miehelleni se voi ottaa eron ja käydä sitten sielä huorissa :)

No ei automaattisesti ylipainoa. Ylipaino nyt vain oli se the esimerkki, joka tuossa helppo ottaa malliksi. Kyllä sen nainen tietää itse, jos hän ei miestä enää sängyssä kiinnosta. Ja jos on oikein hieno tyyppi miehelleen, niin sitähän voi vaikka ehdottaa ihan suoraan, että pitäskö sun saada vähän maksettua emäntää välillä. Jos mies kieltäytyy, niin älä heti luovuta. Miehille on selkärankaan luotu automaattivastaus = Ehei ei vieras nainen kiinnosta, taustalla ajatus monesti "en halua loukata sinun tunteita, vaikka kyllä vähän haluaisinkin persettä tuolta SalenSarilta."

[QUOTE="vieras";28773866]Kuulostaa niin epäromanttiselta. Luulen, että on miehiä, jotka kykenee rakastamaan naistaan, vaikka tämä lihoisikin tai muuten muuttaisi muotoaan. Vai oliko tässä pelkästään seksistä kyse, en nyt muista, mitä aloituksessa tarkalleen ottaen luki..[/QUOTE]

Teet heti lähtökohtaisen virheen, joka tyypillinen naiselle. Miehelle rakkaudella ja seksillä ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa. Naistahan pystyy rakastamaan vaikka se olisi pyramiidin kokoinen, monesti vain sitä ei halua enää panna tuossa vaiheessa.

Alkuperäinen kysymyshän oli se, mistä syystä naiset ovat niin tyhmiä, että usein rupsahtavat nopeasti päästyään "vakituiseen" suhteeseen. = Timmi --> Suhde --> Vakiintuminen --> Läski --> ERO --> Bodyfitness --> Timmisinkku --> Suhde jne.. Mies ei käyttäydy samalla tavalla. Tai ainakaan noin korostetun isosti, mitä nainen. Naisellahan on kuntosalikortti voimassa vain silloin, kun se on sinkku tai etsii uutta miestä.

Viimeksi muokattu:
Teet heti lähtökohtaisen virheen, joka tyypillinen naiselle. Miehelle rakkaudella ja seksillä ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa. Naistahan pystyy rakastamaan vaikka se olisi pyramiidin kokoinen, monesti vain sitä ei halua enää panna tuossa vaiheessa.

Alkuperäinen kysymyshän oli se, mistä syystä naiset ovat niin tyhmiä, että usein rupsahtavat nopeasti päästyään "vakituiseen" suhteeseen.

Ööh, eihän kaikille naisillekaan seksi ja rakkaus ole sama asia, ei tosiaan :D Ihan samalla tavalla sitä voi käydä jumppauttamassa naapurin Kallea jos Kalle vaan on siihen sopiva. Ja vastaavasti jotkut miehet tarvitsevat edes jonkinlaisen siteen naiseen, ennenkuin sitä pamputtaa...

Alkuperäinen kysymyshän oli se, mistä syystä naiset ovat niin tyhmiä, että usein rupsahtavat nopeasti päästyään "vakituiseen" suhteeseen. = Timmi --> Suhde --> Vakiintuminen --> Läski --> ERO --> Bodyfitness --> Timmisinkku --> Suhde jne.. Mies ei käyttäydy samalla tavalla. Tai ainakaan noin korostetun isosti, mitä nainen. Naisellahan on kuntosalikortti voimassa vain silloin, kun se on sinkku tai etsii uutta miestä.

No ehkä jotkut naiset lihoo, mutta saat jotenkin kuulostamaan, että kyseessä on tosi yleinen juttu, enkä ole yhtään varma siitä. Tiedän kyllä, että tilastollisesti suomalaisista usea on ylipainoinen, mutta että heti vakisuhteeseen päästyään? Itse olen kyllä kuutisen kiloa lihavampi kuin silloin, kun tavattiin miehen kanssa, mutta puhut varmaan tosi suurista painoeroista vai mitä?

Ööh, eihän kaikille naisillekaan seksi ja rakkaus ole sama asia, ei tosiaan :D Ihan samalla tavalla sitä voi käydä jumppauttamassa naapurin Kallea jos Kalle vaan on siihen sopiva. Ja vastaavasti jotkut miehet tarvitsevat edes jonkinlaisen siteen naiseen, ennenkuin sitä pamputtaa...

No et varmaan väitä vastaankaan, jos sanon että keskimäärin miehet hyppäävät sänkyyn kenen tahansa heidän mielestään hyvän näköisen kanssa, kuin naiset. Siis jos tehdään vaikka kysely, panisitko tätä kuvassa olevaa henkilöä (kuvassa seksikäs mies/nainen) nyt heti? Suurin osa sinkuista miehistä vastaisi, että tottakai. Sinkuista naisista vastaisi: No täytyishän mun nyt tuntee eka kuka se on.

Viimeksi muokattu:
Mun on pakko olla samaa mieltä. Olen nainen.

Treenaan pysykseni kunnossa. Samoin kyllä tekee miehenii. Iso osa naisista lihoo, kurpahtaa, lerpahtaa. Voi vetää"krokseissa" ja nirunautopissa jenkkakahvat ja tyrät rytkyen. Selluperseellä vaan Muumimaailmaan kaikkien muitten kanssa samaan aikaan. Sielä niitä on. Menkää kattomaan.

Sitten kimitetään tupalajuuston takaa, että mitä sä ravaat kaiket illan tuola lenkkipoluilla. Tommonen kuikelo. "Miehetkin arvostaa, kun on kiinnipidettävää ja mun mieskin on sanonut, että tykkää muodoista."

No et varmaan väitä vastaankaan, jos sanon että keskimäärin miehet hyppäävät sänkyyn kenen tahansa heidän mielestään hyvän näköisen kanssa, kuin naiset. Siis jos tehdään vaikka kysely, panisitko tätä kuvassa olevaa henkilöä (kuvassa seksikäs mies/nainen) nyt heti? Suurin osa sinkuista miehistä vastaisi, että tottakai. Sinkuista naisista vastaisi: No täytyishän mun nyt tuntee eka kuka se on.

Tjaa, tiedä häntä. Mutta meidän kaveripiirissä kyllä puhutaan ihan vaan naitavista miehistä ja niistä miehistä ei kukaan meistä sen enempää haluaiskaan. Enkä usko että ollaan poikkeus.

[QUOTE="vieras";28774034]
Sitten kimitetään tupalajuuston takaa, että mitä sä ravaat kaiket illan tuola lenkkipoluilla. Tommonen kuikelo. "Miehetkin arvostaa, kun on kiinnipidettävää ja mun mieskin on sanonut, että tykkää muodoista."[/QUOTE]

:laugh: Oikein! Etenkin täällä palstalla olen huomannut, että ylipainoisille muodot ovat sama asia kuin läski. :D Kai se itselleen valehtelu sitten helpottaa elämää?

[QUOTE="vieras";28774034]Mun on pakko olla samaa mieltä. Olen nainen.

Treenaan pysykseni kunnossa. Samoin kyllä tekee miehenii. Iso osa naisista lihoo, kurpahtaa, lerpahtaa. Voi vetää"krokseissa" ja nirunautopissa jenkkakahvat ja tyrät rytkyen. Selluperseellä vaan Muumimaailmaan kaikkien muitten kanssa samaan aikaan. Sielä niitä on. Menkää kattomaan.

Sitten kimitetään tupalajuuston takaa, että mitä sä ravaat kaiket illan tuola lenkkipoluilla. Tommonen kuikelo. "Miehetkin arvostaa, kun on kiinnipidettävää ja mun mieskin on sanonut, että tykkää muodoista."[/QUOTE]

aamen,

• Tykkää
Reactions: Miä.
Ei se nyt voi olla näin vaikeaa :) Tuossa on tutkimusta miesten ja naisten painoindeksin eroista ikävuosittain. Ei kerro siis yhtikäs mitään aiheesta josta puhumme!! Mukana ovat sinkut, vähän aikaa seurustelleet, pisempään seurustelleet, juuri tällä hetkellä jätetyt bodyfitness tyypit jne jne. Jos haluaisi tehdä aukottoman tutkimuksen, kumpi lihoaa vakiintuneessa suhteessa keskimäärin nopeammin tulisi se tehdä seuraavasti: Otettaisiin ihmisen painoindeksi seurustelun alkaessa, jota verrattaisiin painoindeksiin, kun suhde "vakiintunut". Tuossa pitäisi lisäksi määrittää mikä on "vakiintunut suhde". Karsia tiettyjä ikäryhmiä ja painoryhmiä pois jne, erittäin haastava siis tehdä tuollaista aukotonta tutkimusta.

Tuossa lainaamassani kohdassa sanot uskovasi, että naisilla on korkeampi painoindeksi. Siihen kommentoin. Jos uskotkin, että naisten painoindeksi nousee vakiintuneessa suhteessa nopeammin kuin miesten, niin sano sitten niin. Vähän kyllä tätäkin epäilen, tai sitten selittäjänä on se, että ne miehet on jo valmiiksi lihavia, ei tartte painoindeksin nousta 8)

Kyseinen tutkimus olisi täysin tehtävissä, ei sen nyt niin erittäin haastavaa olisi. Mutta aika merkityksetöntä, kuka tulosta tarvitsisi ja mihin? Ehkäpä siksi tietoa ei ole saatavilla.

:laugh: Oikein! Etenkin täällä palstalla olen huomannut, että ylipainoisille muodot ovat sama asia kuin läski. :D Kai se itselleen valehtelu sitten helpottaa elämää?

Ja kun pidän liikkumisesta, rakastan juoksemista jne.. en voi työkavereilleni puhua harrastuksista mitään. Pitäis harrastaa suunnilleen masturbointia ja baareilua, jotta olisi tavallinen ihminen. Kun liikkuu ja tykkää näyttääkin kivalta, se on väärin ja läskiltä pois.

En puhu nyt kauniisti, mutta vuosikaudet olen ihmetellyt tätä kuviota.

Läski: syö pullasi, mutta pidä jumalauta pääsi kiinni.

[QUOTE="vieras";28774034]Mun on pakko olla samaa mieltä. Olen nainen.

Hyi miten rumasti kirjoitettu!

Vaikka itsestään pitääkin huolta niin ei se anna oikeutta haukkua muita.

Tsemppiä sulle sisäisen kauneuden metsästykseen.:hug:

[QUOTE="vieras";28774096]Ja kun pidän liikkumisesta, rakastan juoksemista jne.. en voi työkavereilleni puhua harrastuksista mitään. Pitäis harrastaa suunnilleen masturbointia ja baareilua, jotta olisi tavallinen ihminen. Kun liikkuu ja tykkää näyttääkin kivalta, se on väärin ja läskiltä pois.

En puhu nyt kauniisti, mutta vuosikaudet olen ihmetellyt tätä kuviota

Läski: syö pullasi, mutta pidä jumalauta pääsi kiinni.[/QUOTE]

Meillä on onneks yksi juoksija remmissä, huomattavasti kovemmassa kunnossa kun mä mutta me voidaan sentään puhua :D Ja yksi naisista ymmärtää semisti =)

Hyi miten rumasti kirjoitettu!

Vaikka itsestään pitääkin huolta niin ei se anna oikeutta haukkua muita.

Tsemppiä sulle sisäisen kauneuden metsästykseen.:hug:

En ole ikinä haukkunut muita. Nyt sanoin keskustelupalstalla anonyymisti asian, joka on risonut vuosia. En ikimaailmassa sanoin ääneen noin. Ajatella saan ihan mitä vain ja ottaa kantaa tähänkin aiheeseen. Olen tätä mieltä ja piste.

Enpä ole minäkään kovin kauniita kuullut.

Alkuperäinen kirjoittaja Miä.;28774135:
Et muuten usko miten järkyttävää paskaa kuulee päivittäin kun kertoo harrastavansa aktiivisesti liikuntaa..

En tiedä missä piireissä te oikein pyöritte, mutta mä en ole kyllä kuullut mitään negatiivista mun liikkumisesta, päin vastoin. Olen jopa saanut muutkin liikkumaan!
Tosin en hehkuta sitä välttämättä sellaisille ihmisille joita liikkuminen ei todella kiinnosta.

Et muuten usko miten järkyttävää paskaa kuulee päivittäin kun kertoo harrastavansa aktiivisesti liikuntaa..

Onko noin? Itse miehenä saan lähinnä hyväksyntää ja kannustusta aktiivisesta liikuntaharrastuksesta. Mitä nyt täällä joku aina toisinaan dissaa, mutta se kuulunee asiaan ja palstan luonteeseen. :D

• Tykkää
Reactions: Lispetti

Juuri näin. Tai kun joku näkee sut lenkillä. Se on rumaa ja ilkeää. Se on ylipainoiselta pois. Se hikoiluttaa työpaikan pullukkaa "Sirkkaa", että "Taina" juoksee. Oikeasti.