Mikä siinä on että naiset antavat itsensä rupsahtaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Isildur1
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pakko se on olla, jos on yhteinen perhe, elämä ja asuntolaina jne. Silloin sitten mennään sinne huoriin ja maksetaan sille huoralle, että pitää turpansa kiinni.

asuntolainan ottaminenkin perustuu puhtaasti vapaaehtoisuuteen.
perheen kanssa ei edelleenkään ole pakko asua saman katon alla eikä sen yhteisen elämän irvikuvan viettäminenkään ole kenenkään etu jos sen suhteen toinen osapuoli halveksii toista niin paljon että pitää tätä rupsahtaneena ja rumana.

45-vuoden jälkeen "saa" rupsahtaa kun seksuaalisesti aktiivinen aika on ohi??
oletko sä mahdollisesti 20v :D

Olen kyllä samaa mieltä aloittajan kanssa, vaikka olenkin nainen. Etenkään en ymmärrä niitä jotka antavat "luvan" mässätä kaikenlaista roskaa raskausaikana, ja syyttää sitten sitä raskautta niistä ylimääräisistä kiloista. Ei raskaus oikeesti lihota, jos elää normaalisti. Ihan oma vika se on jos kilot jää..

Uskon kyllä että jokaisen heteromiehen fantasioihin kuuluu toisen naisen paneminen / seksi kahden naisen kanssa samanaikaisesti.. Jotkut pystyy kuitenkin elämään toteuttamatta näitä, jos oma nainen on kiinnipitämisen arvoinen. Ei fantasioissa mitään väärää ole, niistä kannattaakin puhua - jos rohkenee niin jopa sängyssä ;) Esileikin aikana kuiskaa miehesi korvaan että mitä jos tässä sun kanssa oliski X X (joku nainen joka miehesi pitää seksikkäänä, vaikka näyttelijä tms)..jos suhteenne on hyvä ja mies osa eläytyä mukaan niin varaudu kovaan kyytiin! :) :)

Olen samaa mieltä, hatunnosto niille jotka jaksavat panostaa. Onhan ihminen paremman näköinen oikeassa painossa ja hyvin pukeutuneena, vaikka lähtökohdat olis mitkä.

Luulen, että kaupungeissa panostetaan enemmän kuin maalla. Toivon että itse jaksan vielä tulevaisuudessa panostaa, hieman on lähtenyt käsistä enkä ole tyytyväinen nykymuotoon.

Syitä lienee monia.

-Moni nainen kokee kaunistautumisen ja kauneuden taakaksi ja vaivalloiseksi, epäolennaiseksi asiaksi.

-Joillain kyseessä on poliittinen kannanotto: Olen nainen, saan olla vapaa olemalla ilman laittamista.

-Meillä ulkonäköön satsaava nainen leimataan helposti pinnalliseksi. Saunapuhdas taas on luonnollinen ja oma itsensä, vapaakin.

-Kristinuskosta nousevat moraalikäsitykset: halpa nainen panostaa itseensä ja keimailee, on kevytkenkäinen. Kunnollinen nainen käyttää aikansa muista huolehtimiseen, eikä hänellä ole aikaa tai velvollisuutta ajatella itseään.

-Ei saa erottua muista liiaksi, ei saa ajatella olevansa mitään erikoista.

[QUOTE="vieras";28772333]asuntolainan ottaminenkin perustuu puhtaasti vapaaehtoisuuteen.
perheen kanssa ei edelleenkään ole pakko asua saman katon alla eikä sen yhteisen elämän irvikuvan viettäminenkään ole kenenkään etu jos sen suhteen toinen osapuoli halveksii toista niin paljon että pitää tätä rupsahtaneena ja rumana.

45-vuoden jälkeen "saa" rupsahtaa kun seksuaalisesti aktiivinen aika on ohi??
oletko sä mahdollisesti 20v :D[/QUOTE]

Oon yli 30v, ei ole ohi. Ei voi olettaa saavansa yli 45 vuotiaana huippukyytejä siltä joskus uudelta mersulta. Siinä syy

[QUOTE="Näinen";28772337]Olen kyllä samaa mieltä aloittajan kanssa, vaikka olenkin nainen. Etenkään en ymmärrä niitä jotka antavat "luvan" mässätä kaikenlaista roskaa raskausaikana, ja syyttää sitten sitä raskautta niistä ylimääräisistä kiloista. Ei raskaus oikeesti lihota, jos elää normaalisti. Ihan oma vika se on jos kilot jää..

Uskon kyllä että jokaisen heteromiehen fantasioihin kuuluu toisen naisen paneminen / seksi kahden naisen kanssa samanaikaisesti.. Jotkut pystyy kuitenkin elämään toteuttamatta näitä, jos oma nainen on kiinnipitämisen arvoinen. Ei fantasioissa mitään väärää ole, niistä kannattaakin puhua - jos rohkenee niin jopa sängyssä ;) Esileikin aikana kuiskaa miehesi korvaan että mitä jos tässä sun kanssa oliski X X (joku nainen joka miehesi pitää seksikkäänä, vaikka näyttelijä tms)..jos suhteenne on hyvä ja mies osa eläytyä mukaan niin varaudu kovaan kyytiin! :) :)[/QUOTE]

Kiitos tästä, harva nainen on kaltaisesi

Naisten edellä valottamani ajatustapa ei tavallaan ole järkkynyt, etenkään pk-seudun ulkopuolella. Se on yhdistelmä suomalaisuutta ja moderniutta. Aitous, vapaus, kunnollisuus --> "rupsahdus" ihan ok.

Nyt kesällä olen kyllä täällä pk-seudulla nähnyt äitejä lenkillä lastenvaunujen kanssa. Lienee aika harvinaista muualla maassa.

Minustakin tuntuu, että enemmän ne miehet repsahtavat kuin naiset. Eikä sillä mielestäni seksin kanssa ole varsinaisesti tekemistä. On ehkä tunteissa ja suhteessa muuten jotain vikaa, jos seksihalut lähtevät muutaman kilon myötä :D

Tuskin yksikään suhde pelkästään kiloihin/ siitä seuranneeseen seksihaluttomuuteen on kaatunu, eiköhän siinä ole takana jotain muutakin aina.

Miksi aloittaja edes aloitat tällaisia keskusteluja, jos asiat ovat omassa suhteessasi hyvin? :D Hmm..

Niin samaa mieltä! Oon seurannut jo pitkään tälläistä kulttuuria jo ennen omia lapsia. Tavallaan päätin etten muutu vaikka saisin lapset, vaan kuntoilen ja syön terveellisesti. Koska sehän on valinta jonka jokainen kuitenkin tekee. Halusi tai ei. En väheksy ylipainoisia, joillain voi olla sairautta yms. ymmärrän sen, mut sit on näitä karkki/pullamössöjä, joilla ei ole rajaa... Ajattelisivat omaa terveyttä (ei niinkään ensimmäiseksi sitä aviomiestö ).

Jaa jaa. Miksi sitten minä, joka säännöllisesti urheilen, liikun, olen hoikka (hoikempi kuin suhteen alussa), huolehdin itsestäni, tulin petetyksi? Ko nainen oli sitä lajia sotanorsu (mun mielestä) eli semmonen persjalkanen, pikkusen pullero ja vähemmän viehättävä kuin minä. No kyllä mä tiedän; se nainen antaa jokaiselle ja tosiasiahan on että miehet tykkää vähän likaisista naisista...

[QUOTE="Vieras";28772456]Minustakin tuntuu, että enemmän ne miehet repsahtavat kuin naiset. Eikä sillä mielestäni seksin kanssa ole varsinaisesti tekemistä. On ehkä tunteissa ja suhteessa muuten jotain vikaa, jos seksihalut lähtevät muutaman kilon myötä :D

Tuskin yksikään suhde pelkästään kiloihin/ siitä seuranneeseen seksihaluttomuuteen on kaatunu, eiköhän siinä ole takana jotain muutakin aina.

Miksi aloittaja edes aloitat tällaisia keskusteluja, jos asiat ovat omassa suhteessasi hyvin? :D Hmm..[/QUOTE]

Miesten ja Naisten seksuaalisuudet ovat erilaisia. Keskimääräinen mies kiihottuu siitä mitä näkee ja kokee, naiselle siihen vaikuttaa paljon suurempi joukko asioita. Et kykene asettumaan vastakkaisen sukupuolen asemaan, todennäköisesti siitä syystä että tunnet sen niin huonsti

Jaa jaa. Miksi sitten minä, joka säännöllisesti urheilen, liikun, olen hoikka (hoikempi kuin suhteen alussa), huolehdin itsestäni, tulin petetyksi? Ko nainen oli sitä lajia sotanorsu (mun mielestä) eli semmonen persjalkanen, pikkusen pullero ja vähemmän viehättävä kuin minä. No kyllä mä tiedän; se nainen antaa jokaiselle ja tosiasiahan on että miehet tykkää vähän likaisista naisista...

Miehet tykkäävät vaihtelusta. Jos oppisit ajattelemaan asioita vähemmän tunteellisemmin, ei pieni vieraissa juoksu haittaisi niin sinua. Itse esim. sallisin vieraissakäynnin vaimolleni, mikäli hän tuntisi sitä tarvitsevansa. Säännöt voisi sopia etukäteen: Suojaseksi, Suomalainen partneri jne. Vanha sanonta ei soutaja jälkiä järveen jätä, pätee tässäkin.

Miehet tykkäävät vaihtelusta. Jos oppisit ajattelemaan asioita vähemmän tunteellisemmin, ei pieni vieraissa juoksu haittaisi niin sinua. Itse esim. sallisin vieraissakäynnin vaimolleni, mikäli hän tuntisi sitä tarvitsevansa. Säännöt voisi sopia etukäteen: Suojaseksi, Suomalainen partneri jne. Vanha sanonta ei soutaja jälkiä järveen jätä, pätee tässäkin.

Heh! Meinaatko etten ole sen jälkeen vieraissa käynyt? Enkä ole sitä koskaan kieltänyt varsinaisesti jos kyse olisi ollut vain seksistä. Mutta kun oli minun kaveri, miehen parhaan kaverin avokki ja lisäksi sitä tehtiin esim mun kotona mun nukkuessa jne. Se nyt ei ihan minun jakeluun mene...

Niin samaa mieltä! Oon seurannut jo pitkään tälläistä kulttuuria jo ennen omia lapsia. Tavallaan päätin etten muutu vaikka saisin lapset, vaan kuntoilen ja syön terveellisesti. Koska sehän on valinta jonka jokainen kuitenkin tekee. Halusi tai ei. En väheksy ylipainoisia, joillain voi olla sairautta yms. ymmärrän sen, mut sit on näitä karkki/pullamössöjä, joilla ei ole rajaa... Ajattelisivat omaa terveyttä (ei niinkään ensimmäiseksi sitä aviomiestö ).

Olet todennäöisesti keskimääräistä älykkäämpi.

Heh! Meinaatko etten ole sen jälkeen vieraissa käynyt? Enkä ole sitä koskaan kieltänyt varsinaisesti jos kyse olisi ollut vain seksistä. Mutta kun oli minun kaveri, miehen parhaan kaverin avokki ja lisäksi sitä tehtiin esim mun kotona mun nukkuessa jne. Se nyt ei ihan minun jakeluun mene...

Tilaisuus tekee varkaan. ei sitä helppo ole anteeksi antaa. Veikkaan kuitenkin että jotakin merkkejä oli jo ennen tuota pettämistäkin nähtävillä. Enkä siis sinua syyllistä, miehet vain ovat tuollaisia. Tarkoitan vain että, vaikka yrität kuinka kesyttää tiikerin, niin tod.näk silloin kun vähiten odotat se alkaa kasvissyöjästä lihansyöjäksi. You know what i mean