Kivojen ihmisten sisäpiiriketju VAIN KIVOILLE JUTUILLE!

Käden kivuista ja menkoista huolimatta ihan ok-mieli.
Käytiin äiskän kanssa lidlissä ja mie kävin kirjastossa.

Kokeilin eilen tehä soijapullia, oli yllättävän hyviä, vaikka suolaa hurahtikin vähän liikaa. :)
Mies saa mut hymyilemään, vaikka itelläkin kipee toinen pakara ja jalka, ollu jo 2viikkoo.
 
1. Ihan huippu reissu kavereiden luokse. Muksu sai bestiksestään seuraa touhutaloon ja puistoon ja mäkkäriin. Ja mä omastani. Ja Symppis näytti taas nukkujan taitonsa ja jäi paitsi kaikesta hauskuudesta nukkuessaan läpi koko reissun. No, heräs se vaipan vaihtoon pari kertaa ja söi sit samalla...

2. Meidän pihan puskat on ihan täynnä vadelmia! Huomenna tarvii mennä astia kourassa rämpimään.
 
Lucifer, mikä sun vointisi on? Siis olosuhteisiin nähden?

Mulle riittää tää "ihan just ja kohta tulee helteet", eilenkin oli töissä sukkahousut mekon kanssa. Lähden tänä iltana Espanjan-kotiin. Siellä on ainakin lämmintä.
 
Luciferille voimia ja :hug:

Mulla oli äskeisellä metsäreissulla onni onnettomuudessa. Astuin maassa olevaan ampparipesään. Juoksin varmasti Boltiakin vauhdikkaammin. Tuloksena vain yksi pisto.

Inspiraatio katosi ja saalis jäi laihahkoksi. Lippalakillinen kantarelleja, pari litraa mustikkaa ja vadelmaa saman verran.

Nyt alan leipomaan. Neidin kummitäti on täällä ja ajattelin jotain herkkuja hänelle väsätä. On ollut ihana katsoa noiden kahden touhottamista. :heart:
 
Käytiin muksun kanssa bussiretkellä kaupoissa ja syötiin hampparit. Kotiin päästyämme tirppa väitti ettei nukuta yhtään. Nukahti kyllä ihan saman tein. Nyt ukkostaa, joten ei voi tehdä kotitöitä. Loistava syy lepäillä ja suunnitella uusia tuunauksia kotiin. Olohuoneen kukkalauta on aika kulunut, hmmm... seuraava kohde kenties. Ja vessan väritystä voidi taas vaihtaa...
 
On kaunis,lämmin päivä.
Join aamukahvit terassilla.

Käden kipu on vähän hellittänyt ja sain pestyä pyykkiä ja kuivat kaappiin.
Huomenna on siskontytön ristiäiset. :)

Luciferille halaus ja voimia!
 
lucifer
Miten ihmistä voikin väsyttää kokoajan ja näin paljon, ei kuitenkaan saa nukuttua väsyttää.
Sopiva olotila kuunnella noita biisi-ketjun biisejä ja etsiä lisää you tubesta.

Isäntä tulee käymään tänään, ja lapset myös jos ylempi taho antaa siihen luvan. Tuntuu että sydän pakahtuu ikävästä ja itkettää jo valmiiksi.

Mun mussukat:heart:
 
Luciferille voimia täältäkin! Ajatuksissa olette, sinä ja sun elämäsi miehet.

Kukkapenkkipäivä. JOS onnistuu, niin saan seehen vihdoin jotain reunusta. Mut jos vanhat merkit pitää paikkansa, niin kitkennässä menee sen verran, et kun olisin aloittamassa tota reunan laittoa, niin Symppis herää kumminkin :D
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja rockyroad
Luciferille halaus ja valoisia ajatuksia.

Tänään näkyy olevan aurinkoinen, ihana päivä :)
Siskontytön ristiäiset ja mie oon sylikummina :)
Sain eilen kivut hellittämään, tänä aamuna ei oo ollu kipuja pahemmin.
 
Voimia ja siunausta Luciferille!

Meidän kuopus on vähin erin suostunut nukkumaan omassa huoneessaan, ja monien vuosien perhepetiaika alkaa olla ohi. Oli eilen ihanan helppo kaivautua miehen kainaloon eikä tarvinnut mennä miehen kanssa toiseen huoneeseen hempeilemään kuopuksen takia, kuten ennen. Huomasin että nautin miehen läheisyydestä ihan uudella tavalla. :heart:
 
positiivista on se, et Likka on niin iso et osaa tehdä itse tarjoilut synttäreilleen, mut hirvittää vähän se, et koska meidän uuni ei toimi, on mummilla leipomassa (mummi reissussa ) ja kaverinsa kanssa kun väriaineilla kikkailee niin minkälaisen sotkun ne siellä saa aikaan?? :whistle:

kohta asemalle hakemaan vierasta, sit loppu päivä meneekin marjapuskissa =)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja HopeaToffee
..."...paista päivä..helli helle..paista meille jokaiselle..."...*hoilottaa :D*

Voi mahotonta tätä ihanaa ilmanalaa - lun lämpsättää mukavasti ja tirpuset sirkuttelee ja pieni tuulenvire käy...ja vesi on märkää ja maitovelliä :D

Ipanoiden riekkumista vedessä on vain niin sydämellistä katsella ja olla siinä osallisena :heart:...kaksi nuorimmaista ovat rohkaistuneet aivan silmissä, kiitos noiden "lötköpötköjen". Keskimmäinen vois hyvinkin lähteä uiputtelemaan ilmankin, onkin toki uinut parisen metriä aivan ilman - JEEE!!! - mutta sitten loppuu kaverilta itseltään usko omiin taitoihinsa, ikäänkuin säikähtää omaa osaamistaan :D. Mutta sieltä se on tulossa - hurjan vesipetouimarin taidot hänellekin.

Ja tiiättekö mitä - mä oon aivan myytynä tuohon pieneen kukkaplantaasiini :). Nyt siellä kasvaa rehottaa meitsin omin pikku kätösin kylvämät ruiskaunokit ja kehäkukat - kaikki sulassa sovussa niin nätteinä :).

Nyt otan tässä kohtapuoliin pienet puskafiilistelyt - sukellan vatturyteikköön ja haen herkkua pakkaseen ja suoraan napsittavaksikin. Ja ihan vaan olen - mokoma :D!

Lucifer - voimia sinulle ja paljon lämpimiä ajatuksia :hug: :heart:

Ja teille kaikille muille nautinnollista loppupäivää :) :kiss:!
 
Tänään oli hyvä päivä.

Ei pahemmin koskenut, katoin leffaa ja samalla sain siivottua vaatekaappia, puhtaat pyykit kaappiin ja
kosteat kuivumaan. siivoilin Vähän.

Paino oli tänään 88.7 kg :)
88 kg on mun Eka etappi. Ei oo enää kaukana tavoite.
 
Viimeksi muokattu:
olipas kivan näköisiä leipomuksia tytöt saaneet aikaan, turkoosi-vaaleanpunainen-sininen-vihreä-kirjavia muffinsseja (maistuivatkin vielä hyvälle ) suklaakeksejä ja kakku kasataan keltaisesta, sinisestä ja vihreästä pohjasta =)

vielä pitäis täytteet ja kerma värjäillä aamulla ni sit on ainakin riemunkirjavat tarjoilut huomiselle.
 

Yhteistyössä