Kivojen ihmisten sisäpiiriketju VAIN KIVOILLE JUTUILLE!

Viimeinkin on aikaa jollekin rennommallekin toiminnalle... eli lasten mieliksi opettelen sitten piirtämään winxejä, mulla vaan tekee tiukkaa kun en yhtään piittaisi katsoa mallista vaan oman pään mukaan piirtelisin, mutta kai se tämän kerran on pakko jotta seuraavista tulisi enemmän näköisiä :)


Eli ensimmäinen pikaluonnos.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Minna77
oon muutaman päivän ny vähennelly lääkitystä (lyrica hermokipuun ), ja pikkuhiljaa alkaa olo olee ihan jees, tosin kivut ja muut oireet on palannu, mut..
ainakin mä vetäsen pari lonkeroa viikonloppuna kuivan kesän kunniaksi :snotty:

viimeisiä lomapäiviä tyttöset viettelee, onneks on pitkä vkl mullakin vapaana ni saadaan yhdessä nauttia viimeisistä vapaista :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Minna77
Hieeeeman hias aamu kun yöllä ei paljoa nukuttu. On se kuulkaas hankalaa kun sänky täynnä pehmoja ja ne pitää yöllä nukuttaa uudelleen koko perheen voimin... :D

Eli tänään katselemaan lapsosille kerrossänkyä ja ne pehmot varmaan saavat oman paikkansa sipikasta tuleviksi öiksi :saint:

Ja kokeilu nro 2.



Vesivärikynät on kyllä jotain sellasta mitä en osaa, tajua enkä taida oppia, mutta tulipahan kokeiltua :)
 
Viimeksi muokattu:
En ole kateellinen Minna77:n maisemista, en ole kateellinen... :) Ihanat maisemat ja hyvää lomailua sinne!

Oikein ihania juttuja taas kaikilla. Hieno painonpudotus Kais! Rähinä-Reetta: sitä se ikä teettää, ei jaksa enää riehua. :D

Täällä on pitänyt kiirettä. Tätitettävät jäivät pariksi ylimääräiseksi päiväksi. Opetin teinejä leipomaan patonkeja, käytiin ralleissa ja uimassa. Miehen kanssa päästiin sienimetsään. Saalista tuli melkoisesti. Säilönnässä on kulunut hyvin tämä viikko. On ollut oikein mukavaa ja kivaa vaikkei tuo Neiti ole taaskaan nukkunut.
 
Vettä sataa mut eipä haittaa, kun saa pysyä sisällä.
Olo ja mieli on taas hyvä, vaikka oli pari vaikeeta päivää. :)
Kiitos Kantojäärä, Tää on ihanaa.
Ekan kerran elämässä oon saanu näin hyvin painoo pois ja ilman raatamista.
Kai mie oon jotain oppinut :)
 
Viimeksi muokattu:
Emmiina: kyllä se työpäivä sujuu hienosti!
Ansarikukalle oikein ihanaa hääpäivän viettoa!

Tässä viikonlopun kunniaksi "juustokakkua"

Tein kuningatarhilloa ja sain ajatuksen, joka piti toteuttaa. Suklaista kuppikakkua pohjalla hillon kera, päällä juustokakkua, sitten vielä lisää hilloa, mascarponea ja tuoreita marjoja. Yliampuvaa joo, mutta niin hyvää. :p

Ja nyt Neidin kanssa ulos opettelemaan pyöräilyä uudella pyörällä. Mukavaa alkavaa viikonloppua ihanaiset!
 

Yhteistyössä