The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
:D - ihana oot :kiss:!

Mä mikään yltiöoptimisti oo, vaan helkatin kovan elämänkoulun käynyt ja edelleen kahlaava rontinpahanen....ja tästä mun omasta paskanmäärästä oppineena sen, että ei siinä liejussa lilluminen millään muotoa olotilaa eikä suuntaa eikä mitään muuta. Kun oon naulannut tään yhden päivän valmiiseen pakettiin ja kannen kiinni, niin mitä muuta voi jäljelle jäädä kuin toivo paremmasta? Ja - kummasti se ajatus vaan potkii ainakin mua eteenpäin :)
mä taas oon aina päässy loppuinlopuksi aika helpolla ja alkaa tässä hiipiä puseroon epäilys että aina ei voi mennä niinkuin Strömsöössä

NYT!! Nainen - ryhtiliikettä siellä! :hug: :kiss:

Kyllä kelpaat!! Isosti kelpaatkin!! JA ihan varmasti sulle on olemassa tuolla Se Sun Joku!!! Siihen uskotaan, siitä asiasta lähdetään. Sä olet hyvä, sä olet paras - just tuollaisena :). Usko itse siihen myös :heart:...
Ihan just näin. Luontoemo on hoitanu hommat siten, että nuoriso tykkää toisistaan. Ei tartte olla kukavaan, vaan löytyypi just se oikea.

Sitäpaitti: tinkuliinin ikähaarukka antaa arvata, että ei täs mene kuin kymmenen vuotta niin hän on lapsensa tehnyt ja eronnut +40 naaras ja minun silmissäni hurjan kiinnostava. Sit viimeistään häntä viedään ja kovaa, jos olen itse tuolloin vapaana. Olen silloin vasta viiskytkuus ja luontoemo on rakentanut miehet puutteistaan huolimatta semmoisiksi, että virtaa riittää ihan samaan tapaan viidenkympin molemmin puolin.

mä kyllä varovaisena pessimistinä en oikein jaksa uskoa tohon routakisun yltiöoptimismiin
pessimisti ei pety jne..mä olen pessimisti ja se tuskin on jäänyt keneltäkään huomaamatta..toki yritän optimistikin olla ja opetella sitä lisää mutta minkäs sille voi jos se pessimistisyys on suuremassa osassa. Onneks mulla on niitä optimisteja lähipiirissä niin ne "kouluttaa" ja jurnuttaa mulle:D

mä taas oon aina päässy loppuinlopuksi aika helpolla ja alkaa tässä hiipiä puseroon epäilys että aina ei voi mennä niinkuin Strömsöössä
No hyvänen aika sentään - elä nyt ainakaan manailemalla ruppee manailemaan ittes niskaan mitään...hyvähän se on, että on elo mallillaan ja suht helpostikin päässyt eteenpäin. Se, että jollain muulla ei ole, niin - no, sitten ei ole. Jokaiselle annetaan oman kykynsä mukaan :).

Ihan just näin. Luontoemo on hoitanu hommat siten, että nuoriso tykkää toisistaan. Ei tartte olla kukavaan, vaan löytyypi just se oikea.

Sitäpaitti: tinkuliinin ikähaarukka antaa arvata, että ei täs mene kuin kymmenen vuotta niin hän on lapsensa tehnyt ja eronnut +40 naaras ja minun silmissäni hurjan kiinnostava. Sit viimeistään häntä viedään ja kovaa, jos olen itse tuolloin vapaana. Olen silloin vasta viiskytkuus ja luontoemo on rakentanut miehet puutteistaan huolimatta semmoisiksi, että virtaa riittää ihan samaan tapaan viidenkympin molemmin puolin.
no ni siinä se tuli...:kieh:

No hyvänen aika sentään - elä nyt ainakaan manailemalla ruppee manailemaan ittes niskaan mitään...hyvähän se on, että on elo mallillaan ja suht helpostikin päässyt eteenpäin. Se, että jollain muulla ei ole, niin - no, sitten ei ole. Jokaiselle annetaan oman kykynsä mukaan :).
no muttaku musta tuntuu että mun eteen ei ole heitetty juuri mitään vielä...

siellä edessä on varppina ihan hirmunen vuori edessä

Mutta kun ei mun ajatus ole että eroan jos lähen suhteeseen. Tollasia saa etukäteen manailla.
Eipä tietenkään. Pyydän anteeksi.

Aikanaan minäkin annoin lupauksen... kunnes kuolema erottaa, mutta ei ihan niin pitkään tarttenut odotella. Joka toinen liitto päättyy eroon ja mitäs sitä huonossa liitossa olemaankaan. Pitäis vaan metsästää siitä välistä se joka toinen. Mutta vaikeaahan se on.

Eipä tietenkään. Pyydän anteeksi.

Aikanaan minäkin annoin lupauksen... kunnes kuolema erottaa, mutta ei ihan niin pitkään tarttenut odotella. Joka toinen liitto päättyy eroon ja mitäs sitä huonossa liitossa olemaankaan. Pitäis vaan metsästää siitä välistä se joka toinen. Mutta vaikeaahan se on.
No ei tietenkään huonossa suhteessa oli se avo-tai avio niin pidä olla mutta kyllähän nyt normi ihmisellä lähtökohtana on se että juttu kestää sinne hautuumaalle asti.

Ja sitten illan kevennys koskien avioliittoa:

Naisopettaja oli antamassa matematiikan tukiopetusta:

"Kolme lintua istuu puhelinlangalla. Metsästäjä ampuu yhden. Kuinka
monta lintua jää langalle?"

Oppilas mietti hetken ja sanoi mietteliäästi: "Ei yhtään."

"Ei, ei, ei. Yritetäänpä uudelleen", naisopettaja sanoi
kärsivällisesti, "Kolme lintua istuu puhelinlangalla.
Metsästäjä ampuu yhden. Kuinka monta lintua jää langalle?"

"Ei yhtään.",
"No, miten päädyit tulokseen?"

"Yksinkertaista", poika vastasi, "Kun metsästäjä ampui
yhden, laukaus pelästytti kaksi muuta tiehensä."

"Niin", naisopettaja vastasi, "vastaus ei ole se, mitä
haettiin, mutta pidän ajattelutavastasi."

"Okei", poika virkkoi, "Nyt on minun vuoroni kysyä.
Kolme naista istuu penkillä syömässä mehujäitä. Yksi naisista nuolee mehujäätä, toinen puree ja kolmas imee. Kuka heistä on naimisissa?"

Naispettaja katsoi kirkassilmäista poikaa, varisi suuttumuksesta ja
punastui.
"No niin", poika kärtti, "Kolme naista istuu penkillä
syömässä mehujäitä.
Yksi naisista nuolee mehujäätä, toinen puree ja kolmas imee. Kuka
heistä on naimisissa?"

Naispettaja nielaisi ja lähes kuiskasi vastauksensa:
"Se joka imee?"
"Ehei", poika vastasi yllättyneenä, "Se, jolla on
vihkisormus. Mutta pidän ajattelutavastasi.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä