The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
...oi hitsin vitsit, meillä alkaa sitten huomenna...eikä kun ylihuomenna syksy! :O

Mieheltä loppuu lomat ja pläjähtää arki päin turpavärkkiä. Voipi tulla jälleen mielenkiintoisia tilanteita ja nopeita muuvseja...mutta mulla on kynttilät jo valmiina ihaniin pimeneviin iltoihin ja öihin :)...!

...oi hitsin vitsit, meillä alkaa sitten huomenna...eikä kun ylihuomenna syksy! :O

Mieheltä loppuu lomat ja pläjähtää arki päin turpavärkkiä. Voipi tulla jälleen mielenkiintoisia tilanteita ja nopeita muuvseja...mutta mulla on kynttilät jo valmiina ihaniin pimeneviin iltoihin ja öihin :)...!
Ei mittään syksyjä!! en suostu moiseen! sitten tulee taas pimeetä ja masentuu ihan kybäl:( ...Mä en jaksa....

Voi olla aikaa mutta eri asia huoliiko kukaan. Nyt mä olen niin pettynyt: / että taidan poistua.
Ny neito suuttui mulle.:ashamed:

Mutta ton huolimisen on luontoäiti, tai -isä järjestänyt naarasotuksille helpoksi. Ei tartte kuin laittaa lappu kaulaan, että olen nainen - tykkään seksistä - niin ovella on kakssataa kilsaa pitkä jono kandidaatteja.

Maailma on epäreilu, koska toi temppu ei toimi meillä keski- ikäisillä äijänrähjillä.

Ei mittään syksyjä!! en suostu moiseen! sitten tulee taas pimeetä ja masentuu ihan kybäl:( ...Mä en jaksa....
..no ei vielä mittään syksyjä :), justhan ne tuossa ehti jollain kanavalla ennustella että helteitä tulis vielä, kunnon sanikka kelejä.

..ihan pikkasesti sanon vaan, että on nää illat ja yöt jo kivasti pimentyneet ja pehmentyneet :)...mä tykkään kovasti...

..no ei vielä mittään syksyjä :), justhan ne tuossa ehti jollain kanavalla ennustella että helteitä tulis vielä, kunnon sanikka kelejä.

..ihan pikkasesti sanon vaan, että on nää illat ja yöt jo kivasti pimentyneet ja pehmentyneet :)...mä tykkään kovasti...
määkin ennen tykkäsin mutten enää..ees sitä vähää mitä ennen. ja sitten mä vielä kaiken huipuks vanhenen lisää siinä sitä surkeutta kerrakseen.

mä oon vissiin vähän yksinkertanen kun mua jaksaa nauruttaa noi peteliuksen ja kallialan jutut(vieläkin):LOL:
Noi oli hauskoja aikanaan, mutta ovat oman maailmansa lapsia. Ei oikein kestä uudelleenlämmitystä.
Tankki täyteen taas kestäisi, mutta on jo uudelleenlämmitetty noin tusina kertaa liikaa.

Soitinmenot taas olis jotain, jonka vois vaikka uusia.

Ny neito suuttui mulle.:ashamed:

Mutta ton huolimisen on luontoäiti, tai -isä järjestänyt naarasotuksille helpoksi. Ei tartte kuin laittaa lappu kaulaan, että olen nainen - tykkään seksistä - niin ovella on kakssataa kilsaa pitkä jono kandidaatteja.

Maailma on epäreilu, koska toi temppu ei toimi meillä keski- ikäisillä äijänrähjillä.
mää mittän suuttunu:kiss:

ei se noin helposti käy että lappu kaulaan vaan...

mä oon vissiin vähän yksinkertanen kun mua jaksaa nauruttaa noi peteliuksen ja kallialan jutut(vieläkin):LOL:
..jo..sitten mä kyllä lukeudun tähän juttuun kyllä, ihan ok pläjäytyksiähän toi kaksikko veti...

Mutta. Meillä on täällä kolme turhankin kohdillaan olevaa korvaparia, joitten ei todellakaan tartte kuunnella saati tallentaa muistiin ja sitä kautta turpavärkistä erittäin "sopivissa" tilanteissa laukoa ulos nuita lennokkaita lausahduksia :headwall:...

Ihan näissä aikaisemmissakin ohjelmapläjäytysviritelmissä on tekemistä tarpeeksi....huoh...:p

IhanaValo
Meillä ei jaksa kiinnostusta löytyä noihin suomalaisiin, tai no oikeestaan minkäänmaalaisiin sketsiohjelmiin. Kallialat ja Peteliukset nähtiin jo aikoja sitten.
Jonkun Uunon tai Vääpeli Körmyn jaksaa ehkä joskus kattoa.

sanoppa muuta, meikän pitää nähdä aika paljon enemmän vaivaa että saa naarasseuraa

sulla on kuiten sen verran sarmia vielä tähteellä että joudut häätämään rumimpia syrjään shakkilaudan ääreltä
Ei mulla ole sarmia. Jotkut naaraat vaan vissiin virheellisesti tulkitsevat asian siten, että shakinpelaaja on sevverran selvinpäin, että kykenee muuhunkin. Väärässä ovat, mutta eivät ymmärrä sitäkään, että kesken matsin ei sovi häiritä.

Mut onhan meille äijärähjille keksitty mummotunneli. Viime syksynä kävin kattomassa kaverin bändiä keikalla. Sieltä oli suoraan sanottuna suuria vaikeuksia päästä omaan kotiin koisimaan. Toista kertaa en uskalla mennä.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä