Ei mittään syksyjä!! en suostu moiseen! sitten tulee taas pimeetä ja masentuu ihan kybäl ...Mä en jaksa.......oi hitsin vitsit, meillä alkaa sitten huomenna...eikä kun ylihuomenna syksy! :O
Mieheltä loppuu lomat ja pläjähtää arki päin turpavärkkiä. Voipi tulla jälleen mielenkiintoisia tilanteita ja nopeita muuvseja...mutta mulla on kynttilät jo valmiina ihaniin pimeneviin iltoihin ja öihin ...!
Ny neito suuttui mulle.:ashamed:Voi olla aikaa mutta eri asia huoliiko kukaan. Nyt mä olen niin pettynyt: / että taidan poistua.
..no ei vielä mittään syksyjä , justhan ne tuossa ehti jollain kanavalla ennustella että helteitä tulis vielä, kunnon sanikka kelejä.Ei mittään syksyjä!! en suostu moiseen! sitten tulee taas pimeetä ja masentuu ihan kybäl ...Mä en jaksa....
Sa se!Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;28753108:Oih! Pimenevät kylmät syksyiset illat, kynttilöitä, ja jonkun ihanan miehen kainalossa- siinä olis niin hyvä olla :heart:
sanoppa muuta, meikän pitää nähdä aika paljon enemmän vaivaa että saa naarasseuraa...Maailma on epäreilu, koska toi temppu ei toimi meillä keski- ikäisillä äijänrähjillä.
määkin ennen tykkäsin mutten enää..ees sitä vähää mitä ennen. ja sitten mä vielä kaiken huipuks vanhenen lisää siinä sitä surkeutta kerrakseen...no ei vielä mittään syksyjä , justhan ne tuossa ehti jollain kanavalla ennustella että helteitä tulis vielä, kunnon sanikka kelejä.
..ihan pikkasesti sanon vaan, että on nää illat ja yöt jo kivasti pimentyneet ja pehmentyneet ...mä tykkään kovasti...
Noi oli hauskoja aikanaan, mutta ovat oman maailmansa lapsia. Ei oikein kestä uudelleenlämmitystä.mä oon vissiin vähän yksinkertanen kun mua jaksaa nauruttaa noi peteliuksen ja kallialan jutut(vieläkin)
mää mittän suuttunu:kiss:Ny neito suuttui mulle.:ashamed:
Mutta ton huolimisen on luontoäiti, tai -isä järjestänyt naarasotuksille helpoksi. Ei tartte kuin laittaa lappu kaulaan, että olen nainen - tykkään seksistä - niin ovella on kakssataa kilsaa pitkä jono kandidaatteja.
Maailma on epäreilu, koska toi temppu ei toimi meillä keski- ikäisillä äijänrähjillä.
tuota ja reinikaista jaksan katsoa aina ja aina uudestaan soitinmenot ei taas nappaa muhun yhtään.Noi oli hauskoja aikanaan, mutta ovat oman maailmansa lapsia. Ei oikein kestä uudelleenlämmitystä.
Tankki täyteen taas kestäisi, mutta on jo uudelleenlämmitetty noin tusina kertaa liikaa.
Soitinmenot taas olis jotain, jonka vois vaikka uusia.
...:hug:...siis sulle tuli tuohon ihan kamala typo...syksyn mukana sinä siis kypsyt ja kaunistut entisestään ...turha on muuta lähteä väittämäänkään :kiss:...määkin ennen tykkäsin mutten enää..ees sitä vähää mitä ennen. ja sitten mä vielä kaiken huipuks vanhenen lisää siinä sitä surkeutta kerrakseen.
no niimpä...:hug:...siis sulle tuli tuohon ihan kamala typo...syksyn mukana sinä siis kypsyt ja kaunistut entisestään ...turha on muuta lähteä väittämäänkään :kiss:...
..jo..sitten mä kyllä lukeudun tähän juttuun kyllä, ihan ok pläjäytyksiähän toi kaksikko veti...mä oon vissiin vähän yksinkertanen kun mua jaksaa nauruttaa noi peteliuksen ja kallialan jutut(vieläkin)
Tuossa on muuten pyhä kolminaisuus aika kohdallansa kylläno niimpä
mikäs olis miehen sen mukavempaa kuin tulla syksyisen metsäpäivän jälkeen naisen lämpöön
lämmin ruoka, lämmin sauna ja lämmin peti ... aah
no se olis siinä jokseenkin 100% kohillaanTuossa on muuten pyhä kolminaisuus aika kohdallansa kyllä
Ei mulla ole sarmia. Jotkut naaraat vaan vissiin virheellisesti tulkitsevat asian siten, että shakinpelaaja on sevverran selvinpäin, että kykenee muuhunkin. Väärässä ovat, mutta eivät ymmärrä sitäkään, että kesken matsin ei sovi häiritä.sanoppa muuta, meikän pitää nähdä aika paljon enemmän vaivaa että saa naarasseuraa
sulla on kuiten sen verran sarmia vielä tähteellä että joudut häätämään rumimpia syrjään shakkilaudan ääreltä
oon käyny, sain olla ihan rauhassa......Mut onhan meille äijärähjille keksitty mummotunneli. ...
..uskalla edes aatellakaan että tuo combo kokonaisuudessaan pläjähtäs...mutta näitä maistiaisia on kyllä ihan kiva alkupaloina nautiskella ...no se olis siinä jokseenkin 100% kohillaan
koskahan sitä eläis niin vanhaksi että sen kokis?
Toivossa on hyvä elää. Muutoin vois samantien hypätä järveen.no se olis siinä jokseenkin 100% kohillaan
koskahan sitä eläis niin vanhaksi että sen kokis?