The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Möö! Tammerfestit nähty ja PMMP oli aivan huippu! Vähän oli kiva nähdä se ekan (ja luultavasti vikankin) kerran livenä, kun nehän lopettaa tän kesän jälkeen. Oon aina tykänny niistä :)

Tänään haeskelin pp.n mummolasta, ja hitto että oli kusipäitä liikenteessä :mad: Vaikuttaa siltä että Kellog's laittaa ihan jokaiseen muropakettiinsa ajokortin yllätykseksi.
Tolla tiellä meiltä porukoille, on aina ihan hirveesti ääliöitä. Missään muualla en oo ikinä nähnyt niin paljoo törttöjä, viimeks sinne päin ajellessa tolla 50km matkalla jouduin tekemään 8 äkillistä jarrutusta tyhmien ohittajien takia, ja paineita sellasessa tilanteessa ei helpota yhtään kun perässä ajavat ei tajua pitää turvaväliä. Sapettaa!!!! Eikä vähiten oman turvallisuuden puolesta, vaan kun on toi lapsikin useimmiten kyydissä.
Autokoulun vois määrätä vuoden mittaseksi, ei näytä 1-6kk aikana paljoo liikennesäännöt paljon päähän uppoovan. Ja moottoripyörät sais kieltää lailla. UGH, olen puhunut.
 
Möö! Tammerfestit nähty ja PMMP oli aivan huippu! Vähän oli kiva nähdä se ekan (ja luultavasti vikankin) kerran livenä, kun nehän lopettaa tän kesän jälkeen. Oon aina tykänny niistä :)

Tänään haeskelin pp.n mummolasta, ja hitto että oli kusipäitä liikenteessä :mad: Vaikuttaa siltä että Kellog's laittaa ihan jokaiseen muropakettiinsa ajokortin yllätykseksi.
Tolla tiellä meiltä porukoille, on aina ihan hirveesti ääliöitä. Missään muualla en oo ikinä nähnyt niin paljoo törttöjä, viimeks sinne päin ajellessa tolla 50km matkalla jouduin tekemään 8 äkillistä jarrutusta tyhmien ohittajien takia, ja paineita sellasessa tilanteessa ei helpota yhtään kun perässä ajavat ei tajua pitää turvaväliä. Sapettaa!!!! Eikä vähiten oman turvallisuuden puolesta, vaan kun on toi lapsikin useimmiten kyydissä.
Autokoulun vois määrätä vuoden mittaseksi, ei näytä 1-6kk aikana paljoo liikennesäännöt paljon päähän uppoovan. Ja moottoripyörät sais kieltää lailla. UGH, olen puhunut.
voisko tuohon saada jotain kohtuullistamista

jos vaikka lupais pysyä soratiellä?
 
kahvikirahvi
voisko tuohon saada jotain kohtuullistamista

jos vaikka lupais pysyä soratiellä?
Melkeinpä vois kaikki motoroidut kulkuneuvot hukata helvettiin ja siirtyä hevoskyytiin, ne ei olis ainakaan niin saatanan vaarallisia liikenteessä vaikka olis kusipää ohjaksissa.
Täällä muuten perjantaina ajo rattijuoppo punasia päin ja suojatiellä jäi kaks tyyppiä alle.
 
No mites sitä ollaan noin salamyhkäisinä? Vai onks miulla menny jotain ohi..?:confused:


Miullon taas semmoinen olo että jottain pitäis tehä mutten tiiä mitä :headwall:
..njääh...pompin täällä pois tätä yllätyshyökkäyksen tehnyttä sunnuntai- fiilistä :headwall:...ja tosiaan -pulttibois ois tulossa mutta mä taijan vaihtaa kanavaa ja hävittää kaukosäätimen jonnekin jemmapaikkaan...

Aivan ehdoton nou gou- ohjelma meillä :snotty:...
 
Möö! Tammerfestit nähty ja PMMP oli aivan huippu! Vähän oli kiva nähdä se ekan (ja luultavasti vikankin) kerran livenä, kun nehän lopettaa tän kesän jälkeen. Oon aina tykänny niistä :)

Tänään haeskelin pp.n mummolasta, ja hitto että oli kusipäitä liikenteessä :mad: Vaikuttaa siltä että Kellog's laittaa ihan jokaiseen muropakettiinsa ajokortin yllätykseksi.
Tolla tiellä meiltä porukoille, on aina ihan hirveesti ääliöitä. Missään muualla en oo ikinä nähnyt niin paljoo törttöjä, viimeks sinne päin ajellessa tolla 50km matkalla jouduin tekemään 8 äkillistä jarrutusta tyhmien ohittajien takia, ja paineita sellasessa tilanteessa ei helpota yhtään kun perässä ajavat ei tajua pitää turvaväliä. Sapettaa!!!! Eikä vähiten oman turvallisuuden puolesta, vaan kun on toi lapsikin useimmiten kyydissä.
Autokoulun vois määrätä vuoden mittaseksi, ei näytä 1-6kk aikana paljoo liikennesäännöt paljon päähän uppoovan. Ja moottoripyörät sais kieltää lailla. UGH, olen puhunut.
Teillä on ollut ihanaa :)...mahtoi olla porukkaa paljonkin liikenteessä?

Kesäaikaan sikiää mitä kummallisimpia liikenteessä olijoita pitämään vireystasoa yllä :hug:...meitsi on kans ehtiny tämän kesän aikana nähdä vaikka mimmosta viipottajaa ja tilannetta, on kysytty nopeita reagointeja ja uusien ajolinjojen ottamista jos myös aivan turhia ylimääräisiä sydämentykytyksiä.

Saisivat sitten pysyäkin siellä saarellansa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä