The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhanaValo
Huomenta!
Viime yönä hengailin Elastisen kans :D Ihan vaan juttelin jossain baarissa jne.

Hitto, olis kyllä nukuttanut kun viime yönä vielä puol 12 aikaan siivosin sitä kissanastiaa..sit en meinannu millään saada unen päästä kiinni, mies tuhis vieressä ja mie vaan pyörin. Lopulta olin kai nukahtanut kun tänä aamuna heräsin :)
 
Huomenta!
Viime yönä hengailin Elastisen kans :D Ihan vaan juttelin jossain baarissa jne.

Hitto, olis kyllä nukuttanut kun viime yönä vielä puol 12 aikaan siivosin sitä kissanastiaa..sit en meinannu millään saada unen päästä kiinni, mies tuhis vieressä ja mie vaan pyörin. Lopulta olin kai nukahtanut kun tänä aamuna heräsin :)
huomenta :flower:

et sitte muistanu mun ohjeita?
 
mulla on punaset hiukset :xmas:
sellaset tummanpunaset
Pyydän kauniisti... älä laita kuvaasi. Se on niin noloa, jos iso mies läähättää ja läkähtyy.

Jos oikeesti ja ihan totta puhun (harvinaista, kun yleensä mulla on kieli poskessa ja puhun mitä sylki suuhun tuo)
niin en ole ulkonäkökeskeinen. Mutta punatukkainen tyttö saa polveni veteliksi tahtomattaankin. Se on minun perversioni jolle en voi mitään. Kaipa meillä jokaisella on oma perversiomme. Tää meikäläisen punapääfetissi lie siitä harmittomimmasta päästä.
 
Vähän kannattais varautua, noilla nuorilla naisilla tahtoo olla terävät kynnet.. :)
Joo, niin on kissoilla ja koirillakin. Ja hampaat kans. Pahantahtoista ei pidä päästää liian liki.

Toisaalta nahkani on sevverran parkkiintunut, että olettaisin sen kestävän satunnaiset raapimiset. Ja toisinaan kaikenlainen raapiminen on ihan tervetullutta, vaikka jäljet jäisivätkin. :p
 
Pyydän kauniisti... älä laita kuvaasi. Se on niin noloa, jos iso mies läähättää ja läkähtyy.

Jos oikeesti ja ihan totta puhun (harvinaista, kun yleensä mulla on kieli poskessa ja puhun mitä sylki suuhun tuo)
niin en ole ulkonäkökeskeinen. Mutta punatukkainen tyttö saa polveni veteliksi tahtomattaankin. Se on minun perversioni jolle en voi mitään. Kaipa meillä jokaisella on oma perversiomme. Tää meikäläisen punapääfetissi lie siitä harmittomimmasta päästä.
Taidan olla sitten turvassa kun en ole punapää.
 
Taidan olla sitten turvassa kun en ole punapää.
Et ole turvassa. Toi punapääfetissi on vaan perversio, joka ei mitenkään estä kiinnostusta kaikkeen muuhunkin. Mutta ikäsi puolesta taidat olla turvassa. Olen täystollo, mutta seksuaalinen suuntautumiseni on täyshetero ja kiinnostuu ainoastaan semmoisista 40+ naaraista. Tyhmää, tiedän. En vaan voi asialle mitään.
 
no niitä nyt on ihan joka lähtöön, en jaksa luetella kaikkia mutta toisesta ketjusta juohtuu mieleen että jotkut viehättyy mm. käytetyistä pikkareista
Lienen monella tapaa pervo, mutta käytetyt aluspöxyt tulee laitettua pyykkikoriin harvinaisen nopeasti.
Perversioideni määrä on suuri mutta rajallinen. Nuuskin mielummin aitoa asiaa kuin käytettyjä pöxyjä.
 
no niitä nyt on ihan joka lähtöön, en jaksa luetella kaikkia mutta toisesta ketjusta juohtuu mieleen että jotkut viehättyy mm. käytetyistä pikkareista
Onkohan mulla jotain...Hmmm..no joo,mä kyllä tykkään nuuhkutella niitä kainaloita,siis miehen en omia.Ei se kyllä ole mitenkään pakkomielteistä toimintaa ja kitkerä hienhaju saa yökkimään. Ei kyllä tuu muuta mieleen näin äkkiseltään.
 
Et ole turvassa. Toi punapääfetissi on vaan perversio, joka ei mitenkään estä kiinnostusta kaikkeen muuhunkin. Mutta ikäsi puolesta taidat olla turvassa. Olen täystollo, mutta seksuaalinen suuntautumiseni on täyshetero ja kiinnostuu ainoastaan semmoisista 40+ naaraista. Tyhmää, tiedän. En vaan voi asialle mitään.
Täyshetero oon minäkin mutta ilmeisesti tuo ikä sitten...*nyyh*
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä