Millainen haluat olla?

Pessimisti ei pety niin pahasti. Pettymyksiä on tullut siltikin. Ei jaksa olla yhtä iloinen kuin muut, vaikka yritänkin unohtaa.
Pessimisti pettyy kahteen kertaan tai vähintään kerran. Ennen ja jälkeen tai vain ennen. Eli kävi miten kävi, pessimisti pettyy joka tapauksessa.
Optimisti pettyy vain kerran (jälkeen) tai ei ollenkaan.

"vieras"
En ole ajatellut asiaa juurikaan, sitä millainen haluaisin olla. Tai sitäkään millainen olen. Olen jokatapauksessa sellainen kuin olen ja jos siihen alan liimata päälle jotain wanna-be-juttuja menee helposti feikin puolelle.

Khimaira
Pessimisti ei pety niin pahasti. Pettymyksiä on tullut siltikin. Ei jaksa olla yhtä iloinen kuin muut, vaikka yritänkin unohtaa.
Pessimismi on aikamoinen myrkky, ei innostuta mistään koska kaikki kuitenkin epäonnistuu tai on ikävää. Vaikka pessimisti ei tietyllä tavalla petykään, on hänellä silti koko ajan negatiivinen asenne ja ympäristöään myrkyttävä mieliala : /

Livenä saan ihmiset usein nauramaan, ja yllytän tekemään asioita joita he myöhemmin muistelevat lämmöllä, tai kauhistelevat.=)

Joskus suorapuheisuuteni/musta ja härski huumorini palstalla käsitetään ilkeilynä tai rasismina etc. Mitään pahaa en tällä kuitenkaan tarkoita.

Mitäpä sitä mitään muuttaa, tälläinen haluan olla, ja olen.

Kimmokkeena oli tuo yksi joka teki aloituksia Venakko Milannasta pitkin päivää.
Onhan näitä, kritisoivia, nolifejä, huomion puutteesta kärsiviä, tyytymättömiä etc.
Vähän ooteenä; ei se alotusten tekijä varmaan jaksaisi hehkuttaa toisten elämää yltiömäisen kohinan toivossa, jos ei saisi mitään palautetta.
Järkeviä olisimme me muut jos emme avaisi ketjuja ollenkaan.

Anonyyminä on helppo uhkailla ja tehdä kiusaa.
Noh, jotkut tekee tätä omalla nimelläänkin, mutta tuskin nyt ihan niin kärkkäästi kuin eräät.

Yhteistyössä