"vieras"
Mitäs vikaa mielipiteessäni oli :OMielistelyä ei kukaan halua, mutta osa voisi pariin kertaan miettiä miten mielipiteensä esittää tai kommentoi. Silläkin on suuri merkitys.
Mitäs vikaa mielipiteessäni oli :OMielistelyä ei kukaan halua, mutta osa voisi pariin kertaan miettiä miten mielipiteensä esittää tai kommentoi. Silläkin on suuri merkitys.
Hieno video! Ihana heppakin...Olen kyllä ihan sellainen kuin olen. En halua olla mitään muuta Sisälläni on tällaista kuin tässä videossa
[video=youtube;GPq6eGCXXP8]http://www.youtube.com/watch?v=GPq6eGCXXP8[/video]
Todella upea video. Harmi ettei tuon laulajan ääntä voi kuulla livenä enää :|Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;28751374:Hieno video! Ihana heppakin...
En tiennytkään hänen kohtalostaan. Harmi todella. :|Todella upea video. Harmi ettei tuon laulajan ääntä voi kuulla livenä enää :|
Kuoli aidsiin vuonna 2000Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;28751462:En tiennytkään hänen kohtalostaan. Harmi todella. :|
Itselleni on ollut yllätys, että riidankylvö ja suoranainen valehtelu alkaa osalla jo ihan pienenä. Naapuristossa on kaksi tyttöä, jotka yrittävät hallita kaveruussuhteita tyyliin "arvaa mitä se susta sanoi"... ikää tytöillä on vasta 7-8 v.Se on kyllä niin uskomatonta, kuinka jotkut nauttivat siitä, kun saavat konflikteja aikaan. Niitä tunnutaan välillä tekemällä tehtävän.
Don Huonot - Riidankylväjä - YouTube
Itse toivoisin osaavani olla neutraalimpi ja oikeasti totisempi. Työpaikalla kutsutaan ilopilleriksi, mutta itse tiedän olevani välillä ärsyttävän positiivinen. Yritän tehdä töitä sen eteen.