The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Minuu kylmää varpaita, nyt pitää jo villasukat kaivaa kaapista..toisaalta ihan jees, ei sen kylmämisen kannalta vaan tykkään villasukista :)
Heiii...tiiätkö mitä, meitsi veti ihan intona eilen, kun pistin taas torpassa hyrskyn myrskyn, parit ticotico- kuviot kun löysin jemmakätköstä ison kassillisen aivan ihania villasukkia meijen ipanoille :heart:...ja sieltä joukosta löytyi mullekin uusia paria...jotka pistin heti jalkaani ja joilla parhaillaankin täällä hiihtelen :).

Villasukat on vain niin :heart:! Läpi vuoden toimiva takuuvarma juttu!

NYT PANNAAN MIESTÄ HALVALLA.... vaihteeksi! (Anteeks pojat!)

1) Mitä yhteistä on miehillä ja katkaravuilla?- Kaikesta muusta
nauttii paitsi päästä.

2) Mitä yhteistä on delfiineillä ja miehillä?- Sanotaan että he ovat
älykkäitä, mutta kukaan ei pysty todistamaan sitä.

3) Mitä yhteistä on miehellä ja mikroaaltouunilla?- Molemmat
kuumenevat 15 sekunnissa.

4) Miksi miehet ovat miehiä ja rotat rottia?- Rotat saivat valita
ensin.

5) Miksi miehet eivät voi olla sekä hyvännäköisiä että älykkäitä? -
Koska sitten he olisivat naisia.

6) Miksi paristot ovat parempia kuin miehet?- Koska paristoilla on
sentään yksi positiivinen puoli.

7) Miksi tarvitaan miljoona siittiötä hedelmöittämään yksi munasolu? -
Koska siittiöt ovat miespuolisia ja eivätkä tietystikään kysy tietä.

8) Miksi miehiä symboloi kirjan Q?- Iso nolla jolla on häntä

9) Mitä yhteistä on miehillä ja videoilla?- Eteenpäin, taaksepäin,
eteenpäin, taaksepäin, stop, eject.

10) Miksi miesten äly on arvokkaampaa kuin naisten?- Koska se on
harvinaisempaa.

11) Mikä on miehen käsitys Helvetistä?- Siellä on tuhansittain
tuoppeja ja ihania naisia, tuopeissa on reikä, naisissa ei.

12) Miehille on vihdoinkin keksitty tehokas ehkäisykeino.-
Urheiluruutu ympäri vuorokauden.

13) Kun Jumala loi Aatamin, Hän kysyi aivoista. Aatami kuuli
kysymyksen olevan vaivoista ja toivoi mahdollisimman pieniä ja huomaamattomia.

14) Mitä tapahtui naiselle, joka oppi ymmärtämään miehiä?- Hän kuoli
nauruun.

15) Miten saat selville millaista on elää ilman miestä?- Mene
naimisiin.

16) Mistä mies tietää olevansa luuseri? - Kun hän soittaa
seksipuhelimeen ja siellä sanotaan: Ei tänään, minulla on korvasärkyä.

17) Mikä on miehen käsitys romanttisesta illasta?- Kynttilöin valaistu
jäähalli.

18) Mikä on miehen viiden A:n kriisi? - Kun hän haluaa vaihtaa samaan
aikaan akan, auton, asunnon, ammatin ja alushousut.

Matti Esko sen osaa kertoa...voi kun joskus jossain odottaisi joku...lämmin hellä pehmoinen...minä oon valmis olee sitä jollekkin..jos vaan kelpais.

Matti Esko - LÄMMIN, HELLÄ PEHMOINEN - YouTube
NYT!! Nainen - ryhtiliikettä siellä! :hug: :kiss:

Kyllä kelpaat!! Isosti kelpaatkin!! JA ihan varmasti sulle on olemassa tuolla Se Sun Joku!!! Siihen uskotaan, siitä asiasta lähdetään. Sä olet hyvä, sä olet paras - just tuollaisena :). Usko itse siihen myös :heart:...

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
te maalaiset ette tiedä mistään mitään :stick:

se on semmonen ravintoloiden väliin jäävä sisäpiha tsadissa, esim. Kaarle 12:sta Kasarmitorilta tjtn pääsee näppärästi sisään

Rafaellon terassi Helsingissä. Wanha kauppakuja Aleksilla.
Mummotunneli (Wanha Kauppakuja)
No mistä minä tollasia voin tietää...:ashamed:

NYT!! Nainen - ryhtiliikettä siellä! :hug: :kiss:

Kyllä kelpaat!! Isosti kelpaatkin!! JA ihan varmasti sulle on olemassa tuolla Se Sun Joku!!! Siihen uskotaan, siitä asiasta lähdetään. Sä olet hyvä, sä olet paras - just tuollaisena :). Usko itse siihen myös :heart:...
Joo yritetään mutta saanut kakkaa jo ihan tarpeeks niskaan eikä viimesestä lastista oo ees kauaa...usko rupee jo katoomaan...vaihteeks taas. Ja mä tiedän että ruikutan ihan liikaa...anteeks:ashamed:

Joo yritetään mutta saanut kakkaa jo ihan tarpeeks niskaan eikä viimesestä lastista oo ees kauaa...usko rupee jo katoomaan...vaihteeks taas. Ja mä tiedän että ruikutan ihan liikaa...anteeks:ashamed:
TINKU!!!

Kuules nyt...sä oot tuossa halipulassas semmonen magneetti nyt haalimaan nuita vääriä valintoja ja aivan liian herkillään sitten näihin lastiosastoihin, niin totta hiiessa kaikki tuntuu niin vaikeelta ja hankalalta jajaja...:hug:...

Enkä mä nyt ruikuttamistas kieltänyt enkä sitä kommentoinut mitenkään, anna tulla vaan - niin tekee ite kukin, vaan että. Uskosit itteesi ja luottaisit. Se mikä on eilistä ja mennyttä, niin...no, se on. Murehdi ja märehdi, vello asia pois ja - käännä uusi sivu. Ennen kaikkea - opi rakastamaan itseäsi. Opi kunnioittamaan itseäsi. Opi arvostamaan.

Silloin on helppo kiertää paskaläjätkin pää pystyssä :).

...oijoijoijoi...meitsi meni nyt ihan jäihin *hytisee ilosta*....ihan sairaan hyvä yhteisviisu oli juuri loppuneessa Vain Elämää- proggiksessa...Katri- Helena ja Jonne vetivät Believen....:heart:....hyvin toimi.

mä kyllä varovaisena pessimistinä en oikein jaksa uskoa tohon routakisun yltiöoptimismiin
:D - ihana oot :kiss:!

Mä mikään yltiöoptimisti oo, vaan helkatin kovan elämänkoulun käynyt ja edelleen kahlaava rontinpahanen....ja tästä mun omasta paskanmäärästä oppineena sen, että ei siinä liejussa lilluminen millään muotoa olotilaa eikä suuntaa eikä mitään muuta. Kun oon naulannut tään yhden päivän valmiiseen pakettiin ja kannen kiinni, niin mitä muuta voi jäljelle jäädä kuin toivo paremmasta? Ja - kummasti se ajatus vaan potkii ainakin mua eteenpäin :)

TINKU!!!

Kuules nyt...sä oot tuossa halipulassas semmonen magneetti nyt haalimaan nuita vääriä valintoja ja aivan liian herkillään sitten näihin lastiosastoihin, niin totta hiiessa kaikki tuntuu niin vaikeelta ja hankalalta jajaja...:hug:...

Enkä mä nyt ruikuttamistas kieltänyt enkä sitä kommentoinut mitenkään, anna tulla vaan - niin tekee ite kukin, vaan että. Uskosit itteesi ja luottaisit. Se mikä on eilistä ja mennyttä, niin...no, se on. Murehdi ja märehdi, vello asia pois ja - käännä uusi sivu. Ennen kaikkea - opi rakastamaan itseäsi. Opi kunnioittamaan itseäsi. Opi arvostamaan.

Silloin on helppo kiertää paskaläjätkin pää pystyssä :).
No en mä ole haalinut ku yhen tai kaks lantakasaa...mutta ne muut ollu ihan ok mutta aina kun joku kiinnostuu niin mua ei nappaa ja kun ite niin ei se toinen.

Ei siinä paljon itteensä usko ja luota jos aina tulee kuraa niskaan,sinne alle hautautuu kovin äkkiä. En mä mielestäni vello menneissä...no joo ehkä himpun verran mutta vain siten että niiden asioiden takia pelkään tulevaa ja mietin josko kaikilla on joku ketunhäntä kainalossa...ja niinhän niillä on ollu. Mureneehan siinä salakavalasti kun aina menee pieleen.On mulla ollu ne voimahetketkin...ne vaan ei aina jaksa nostaa riitävästi päätään maanpinnalle ja jos nostaakin niin hetkeksi. ..tää on taas näköjään tällänen aika....

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä