täytyypä muuten miettiä että missähän tästä katsoen on lähin järvi...Toivossa on hyvä elää. Muutoin vois samantien hypätä järveen.
täytyypä muuten miettiä että missähän tästä katsoen on lähin järvi...Toivossa on hyvä elää. Muutoin vois samantien hypätä järveen.
Heiii...tiiätkö mitä, meitsi veti ihan intona eilen, kun pistin taas torpassa hyrskyn myrskyn, parit ticotico- kuviot kun löysin jemmakätköstä ison kassillisen aivan ihania villasukkia meijen ipanoille :heart:...ja sieltä joukosta löytyi mullekin uusia paria...jotka pistin heti jalkaani ja joilla parhaillaankin täällä hiihtelen .Minuu kylmää varpaita, nyt pitää jo villasukat kaivaa kaapista..toisaalta ihan jees, ei sen kylmämisen kannalta vaan tykkään villasukista
te maalaiset ette tiedä mistään mitään :stick:mikä on mummotunneli..? onko se "se"? mutta vanhempi versio..Anteeks mutta en oo koskaan kuullutkaan tollasesta mummotunnelista:ashamed:
NYT!! Nainen - ryhtiliikettä siellä! :hug: :kiss:Matti Esko sen osaa kertoa...voi kun joskus jossain odottaisi joku...lämmin hellä pehmoinen...minä oon valmis olee sitä jollekkin..jos vaan kelpais.
Matti Esko - LÄMMIN, HELLÄ PEHMOINEN - YouTube
Rafaellon terassi Helsingissä. Wanha kauppakuja Aleksilla.mikä on mummotunneli..? onko se "se"? mutta vanhempi versio..Anteeks mutta en oo koskaan kuullutkaan tollasesta mummotunnelista:ashamed:
mun muisteloissa Kaarle XII oli näemmä pyörähtäny Königiksi tai toisinpäinRafaellon terassi Helsingissä. Wanha kauppakuja Aleksilla.
Mummotunneli (Wanha Kauppakuja)
te maalaiset ette tiedä mistään mitään :stick:
se on semmonen ravintoloiden väliin jäävä sisäpiha tsadissa, esim. Kaarle 12:sta Kasarmitorilta tjtn pääsee näppärästi sisään
No mistä minä tollasia voin tietää...:ashamed:Rafaellon terassi Helsingissä. Wanha kauppakuja Aleksilla.
Mummotunneli (Wanha Kauppakuja)
Joo yritetään mutta saanut kakkaa jo ihan tarpeeks niskaan eikä viimesestä lastista oo ees kauaa...usko rupee jo katoomaan...vaihteeks taas. Ja mä tiedän että ruikutan ihan liikaa...anteeks:ashamed:NYT!! Nainen - ryhtiliikettä siellä! :hug: :kiss:
Kyllä kelpaat!! Isosti kelpaatkin!! JA ihan varmasti sulle on olemassa tuolla Se Sun Joku!!! Siihen uskotaan, siitä asiasta lähdetään. Sä olet hyvä, sä olet paras - just tuollaisena . Usko itse siihen myös :heart:...
rupesit kettuilee mulle...
turhaan pyytelet anteeksi, kuka tahansa voi olla vaikka jo huomenna ihan samassa jamassa...Ja mä tiedän että ruikutan ihan liikaa...anteeks:ashamed:
sen tein :kiss:rupesit kettuilee mulle...
TINKU!!!Joo yritetään mutta saanut kakkaa jo ihan tarpeeks niskaan eikä viimesestä lastista oo ees kauaa...usko rupee jo katoomaan...vaihteeks taas. Ja mä tiedän että ruikutan ihan liikaa...anteeks:ashamed:
kiusija:stick:sen tein :kiss:
aijaa...Meninpä katsomaan erään feissaria. Hän on vaikeasti selitettävässä parisuhteessa. Kiva.. :|
- ihana oot :kiss:!mä kyllä varovaisena pessimistinä en oikein jaksa uskoa tohon routakisun yltiöoptimismiin
...jaa..että käymistilaa pukkaa...Meninpä katsomaan erään feissaria. Hän on vaikeasti selitettävässä parisuhteessa. Kiva.. :|
No en mä ole haalinut ku yhen tai kaks lantakasaa...mutta ne muut ollu ihan ok mutta aina kun joku kiinnostuu niin mua ei nappaa ja kun ite niin ei se toinen.TINKU!!!
Kuules nyt...sä oot tuossa halipulassas semmonen magneetti nyt haalimaan nuita vääriä valintoja ja aivan liian herkillään sitten näihin lastiosastoihin, niin totta hiiessa kaikki tuntuu niin vaikeelta ja hankalalta jajaja...:hug:...
Enkä mä nyt ruikuttamistas kieltänyt enkä sitä kommentoinut mitenkään, anna tulla vaan - niin tekee ite kukin, vaan että. Uskosit itteesi ja luottaisit. Se mikä on eilistä ja mennyttä, niin...no, se on. Murehdi ja märehdi, vello asia pois ja - käännä uusi sivu. Ennen kaikkea - opi rakastamaan itseäsi. Opi kunnioittamaan itseäsi. Opi arvostamaan.
Silloin on helppo kiertää paskaläjätkin pää pystyssä .