No, jos ei kovin paljoa puutu niin saatan kiinnostua. En ole kranttu.Täyshetero oon minäkin mutta ilmeisesti tuo ikä sitten...*nyyh*
Valitse selibaatti niin ei tuota ongelmaaKaikenlaista, vai fetissejä!
Seksi on syntistä pahaa!
no sitähän minäkinKaikenlaista, vai fetissejä!
Seksi on syntisen hyvää!
sun sormien?jos sormien välistä oikein varovasti kurkistellaan
no vaikka niin :kiss:sun sormien?
Äläs höpöttele.Kaikenlaista, vai fetissejä!
Seksi on syntistä pahaa!
mä tarviin tukea ja turvaa jos ja kun homma riistäytyy käsistäno vaikka niin :kiss:
Selibaatti on olosuhteiden pakon ja elämän pettymyksien summa.Valitse selibaatti niin ei tuota ongelmaa
Tämähän on jännää kun en ole ikääni paljastanut täällä muutakun että se osuu väliin 25-35vNo, jos ei kovin paljoa puutu niin saatan kiinnostua. En ole kranttu.
Eikös nainen ole parhaimmillaan tuossa välissä muutenkin. Siis jos puhutaan ulkoisesti itselleen tuntemattomista henkilöistä. Toki yksilöllistä jneTämähän on jännää kun en ole ikääni paljastanut täällä muutakun että se osuu väliin 25-35v
UuuNo hui teitä..vai vielä fetissejä. Itellä ei niitä semmoisia taida olla ees..:snottyon niin tylsä ja väritön. Tosin, hiuksissa on punertava sävy tällä hetkellä.
meinaatko että niin saattas käydä?mä tarviin tukea ja turvaa jos ja kun homma riistäytyy käsistä
tästä porukasta kun kyse niin en yhtään ylläty että niin voisi käydä.meinaatko että niin saattas käydä?
totta turiset, meidän track record ei ole kovin mairittelevatästä porukasta kun kyse niin en yhtään ylläty että niin voisi käydä.
oiskohan tosta hyötyy jossain Välttämättä kyllä kehtais mainostaa.totta turiset, meidän track record ei ole kovin mairitteleva
Ny menee tosiaan jänskäksi. Ylärajasi menee meikäläisen alarajoilla.Tämähän on jännää kun en ole ikääni paljastanut täällä muutakun että se osuu väliin 25-35v
niin että meni farkkupeppuilut pottumaalla nyt sitten ohisuun...?Ny menee tosiaan jänskäksi. Ylärajasi menee meikäläisen alarajoilla.
Hyi minua.:ashamed:
Farkkupyllyily pottumaalla on aina herkkua. Slurp.niin että meni farkkupeppuilut pottumaalla nyt sitten ohisuun...?
Voi perkele, tekis melkein mieli ostaa Mulla kun ei nyt ole Volvoa...Huomenna isomman Volvon rattiin torniota kohti viemään lasti Sie olet ite Volvo mies, nyt olisi tarjotta 260hp 850 T5 volvo joka on nätti ja huollettu.
Voi olla aikaa mutta eri asia huoliiko kukaan. Nyt mä olen niin pettynyt: / että taidan poistua.Farkkupyllyily pottumaalla on aina herkkua. Slurp.
Mut liian nuori on liian nuori.
Onneksi nuorilla on aikaa toipua pettymyksistään ja löytää semmoinen oikea.
Meillä ikälopuilla kehäraakeilla taas se löytämisenkin aika on rajattu, ja jos löytääkin, niin asiasta nauttimisen aika on vielä rajatumpi.
Ja se tulee suorittaa pimeässä makuuhuoneessa ilman valoja ja peiton alla piilossa..Kaikenlaista, vai fetissejä!
Seksi on syntistä pahaa!