"vieras"
En kyllä oikeasti tarkoittanut, että Lissun tulisi mennä hoitamaan isän kanssa lapsia. Jos mun lapsia joku h*r* tulisi hoitamaan, niin johan siitä syttyisi sota. Lähinnä se oli vaan typerä heitto Lissun näkökulmaan... Ja jos tämä tapahtuisi omalle kohdalleni, niin kovin sympaattisesti en osaisi ajatella ikinä sitä, että joku toinen nainen hoitaisi minun lapsiani. Jossain kolumnissa sanottiin kerran hyvin, että ei niitä lapsia ole tehty niin, että niitä näkee vain joka toinen viikko. Sitä mä en ole ikinä käsittänyt että miksi sen etujatkeen ja itsetunnon kohottamisen takia pitää niin helposti rikkoa perhe, jonka on itse tehnyt. Ei osata yhtään ajatella pidemmällä tähtäimellä, vaan pitää saada kaikki hetimullenyt. Se, että Tinjalla on sanomansa mukaan ollut jotain gynekologisia juttuja, joka on luonnollisesti vähentänyt seksiä, ei missään tapauksessa ole syy lähteä vilkuilemaan muita haaroja. Mitäs niissä aviovaloissa oikein sanotaan?? Ylä- ja alamäessä? Kertakäyttökulttuurissako me eletään, kun heitetään suhteita menemään. Ja jos tiedät, ettet pysty pitämään housujasi kiinni (koskee miehiä ja naisia) miksi pitää mennä naimisiin ja tehdä lapsia? Onko oma lapsuutesi ollut samanlainen? Isä/äiti pettää ja se onkin ihan normielämää, että sitä pitää jatkaa seuraavaan sukupolveen?