Miehellä unohtui FB auki ja... Mitä mun pitäisi ajatella?

• Viestiketjun aloittaja "Tinja"
  • Ensimmäinen viesti
kurja tilanne :-(
Voimia! On tosi vaikea tajuta, miten mies voi vaimon lisäksi noin helposti lähteä myös lasten luota. Ap voisi lähteä vaikka viikoksi etelään hermolomalle ja mies voisi jäädä kotiin lasten kanssa puuhailemaan ja kotia hoitamaan sijaan, että pakenee heti pois.

"hansu"
Sä olet vahva nainen!! Ihan varmasti sattuu nyt kun on mahdollisuus että mies menee lissun luokse. Mutta miksi helvetissä meni eilen sen naisen luokse noin pitkäksi aikaa, olisi soittanut ja selvittänyt asiat niin. Mun mielestä toi oli hieno päätös, nyt mies ainakin jossain vaiheessa ymmärtää ettei tämä asia ole sulle ok, ja myös sä teet tässä päätösiä. Toivottavasti se lissu ei ole niin tyhmä että ottaa miehen luokseen!

.........
[QUOTE="vieras";28742214]"Tinja" - oikeesti - haista v*ttu! Hyväkin provo alkaa joskus kyllästyttää. Sinähän viet näitä palstan kouluttamattomia, tyhmiä mammoja ihan kuus nolla![/QUOTE]

Älä viitti. Entäs jos Tinja puhuukin totta? Ja vaikka olisikin provo, on hyvä että näistä asioista keskustellaan.

"hmmm"
Eiköhän sille lissulle totuus vaikene kun joutuu äitipuoleksi. Onko mies enää niin ihana??? Onko muuten ainoa jolle lissusta tulee mieleen tytsi? Vaaleat pitkät hiukset, pullea ja kummilapsen kuvia fb:saa.

Kdkfn
[QUOTE="hmmm";28742237]Eiköhän sille lissulle totuus vaikene kun joutuu äitipuoleksi. Onko mies enää niin ihana??? Onko muuten ainoa jolle lissusta tulee mieleen tytsi? Vaaleat pitkät hiukset, pullea ja kummilapsen kuvia fb:saa.[/QUOTE]

Erityisen kaunis? Naapurintyttö? Sievä? "Michael kors typy" ja ap:han sanoi muistaakseni, että hieman pyöreä. Tytsihän on paljonkin pyörä. Eikä tod sovi kuvauksiin..

....
Olen seurannut tätä ketjua hyvin tiiviisti. Ikävä että lopputulos on tämä mutta nyt sinä saat hengähtää ja miettiä. Minä veikkaan, että kun miehesi palautuu maanpinnalle ja huomaa mitä arki oikeasti on hänelle tulee hätä. Hän huomaa mitä on menettämässä, joten mielestäni peli ei ole pelattu loppuun.
Olen itse kokenut mieheni kanssa kriisin. Se päättyi hyvin, mutta lähetäpiti etten pakannut tavaroita ja lähtenyt kävelemään. Toivon että jaksat kirjoitella tuntemuksistasi ja kuulumisia tälle palstalle. Paljon tsemppia ja hyviä ajatuksia sinulle ja lapsille :) Kaikki asiat selviää ihan varmasti :)

"Nooruska"
En ymmärrä miks jotkut luulee et tää on provoo? Tinjan "tyylistä" kirjoittaa ja kommentoida asiasta? On se harmi ettei kirjoituksissa näy kuinka vereslihalle toinen on revitty ja kyyneleet valuu jne.... Huoh..

Voimia Tinja sinulle aivan mahottomasti! olen alusta tätä seurannu ja alusta lähtien myös ollut sitä mieltä ettei tuo miehesi ole minkään arvoinen sinulle kun noin meni tekemään! Tiedän, että tunteet ottavat sinusta vallan, etkä haluaisi irti päästää (niin kuin sanoit olevasi katkera) Mutta kaikki kääntyy hyväksi ajan kanssa. Voimia!!!!!! <3

"vilma"
Tuo oli hyvä ehdotus, että ap lähtisi vaikka viikoksi äkkilähdöllä johonkin selvittelemään päätä ja mies jäisi lasten kanssa kotiin. Ja vähän niinkuin niillä ehdoin että lapsia ei nyt mihinkään hoitoon raahattaisi.

Jos ap on työelämässä, niin ota vähän saikkua. Lääkärit yleensä kirjoittavat varsin auliisti sydänsuruihin saikkua, esim. kaverilleni tuli heti kerralla 2 viikon saikku.

Provon huutajat
Jos laittaisin tänne oman tarinani, niin kukaan ei uskoisi. Se on nimittäin kuin romaanista.

Niin, ja olen hyvin koulutettu ja töissä asiantuntijatehtävissä. Sydämen sivistystäkin käsittääkseni löytyy. Uskon silti tämän ketjun todeksi ja tämä pyörii päivät pitkät mielessäni.

anteeks nyt
vaan ap mutta miehesi on mulkku! Perinteinen suomalainen kullillaan ajatteleva sika!!
Ensin erotaan ja sitten vasta aloitetaan uusi suhde, miten vaikea se on aikuisten ihmisten ymmärtää??

"sini"
oisin kyllä tivannut tarkkaan eilisen keskustelun sisällön.
Mikä ääliö.. Tärkeämpää selvittää suhdettaan LISSUN kanssa, kun Sun!
Jos ois ollu pikku ihadtuminen, niin tuskin ois noin tehnyt..
Nyt sillä on aikaa olla lissun kanssa, sille toi on erinomainen järjrstely. Olis pitäny sanoo et ulos, etkä palaa koskaan.
Aika mauton se lissukin, et suostu sen tapaas, vaikka olit kertonu asianlaidan sille.

Miehes ei sit tehny kaikkea suhteenne eteen.. Ei pysty ole erossa tästä toisesta...

ketjua seurannut
Mä toivon sulle Tinja kaikkea hyvää! Seuraavat viikot, tai kuukaudet, ovat varmaankin välillä hyvinkin vaikeita ja haikeita, mutta kyllä asiat lopulta selkenevät ja arki (ja elämä ylipäätään) alkaa taas maistua mukavalle. Ihanaa, että sulla on hyvä tukiverkosto. Älä emmi pyytää heiltä apua, haluavat varmasti auttaa sinua tämän vaikean ajan yli. Tsemppiä! :hug:

"mies"
Huomaan, että joukosta alkaa paljastu huonolla itsetunnolla varustettuja naisia. Mainitsen, että tämä on varmasti yksi vaikuttava tekijä siihen, että mies alkaa vilkuilla muihinkin pöytiin.
Toi huono itsetunto on kyllä tutustumisessa huono. Ja valitettavasti erittäin yleistä. Hyväitsetuntoinen mies, kuten itse olen, vetää vielä puoleensa reppanoita naisia. Kuitenkin toinen ääripääkään ei ole hyvä eli viileä nokka pystyssä -täti.

Paras on terve itsearvostus, josta jakaa muillekin, mutta ei kenelle tahansa, vaan ihmiselle, joka on hyvä myös itselle - jos ei ole, siis jos lyö vyön alle henkisesti tai fyysisesti, niin rohkeutta heittää pihalle. Ei ole muiden yläpuolella muttei myöskään alapuolella. Ei uhraudu toisen puolesta, muttei myöskään kohtele toista etäisesti. Tasapaino on tyytyväisyyttä ja viisautta näissä kuvioissa.

"vieras"
Voi vittu mikä "mies". Tuollaista et todellakaan elämääs tartte, no lapset isänään joo mutta sinä, järkevä nainen, et!

Kaikkea hyvää elämääsi, ja sitähän piisaa kun pääset mokomasta eroon ja voit löytää parempaa.

Miehes katuu vielä. Kai se luulee, että silloin voi palata, mutta haloo, kuka semmoista enää huolii? Ei huoli lissut etkä huoli sinäkään, ap.

"vieras"
Ugh. Kyllä tekee pahaa. Tottakai aina voi ihastua, mutta aikuisen perheellisen avioliiton valinneen ihmisen pitäisi tietää valintansa seuraamukset. Hän on valinnut avioliiton. Saanut lapsetkin. Ei silloin ihastuksesta huolimatta käydä tekemään typeryyksiä. Valitettavasti tämä on ilmeisen yleistä. Eikö ihmisiä kasvateta enää kunnioittamaan läheisimpiään??
Olen samaa mieltä, että Tinja nyt vaan äkkilähdöllä etelään, mies katsomaan lasten perään ja ottakoot sitten Lissun mukaan, niin saapahan sitten shokkialun tälle haluamalleen äitipuolisuudelleen.

"vieras"
[QUOTE="vieras";28742557]Ugh. Kyllä tekee pahaa. Tottakai aina voi ihastua, mutta aikuisen perheellisen avioliiton valinneen ihmisen pitäisi tietää valintansa seuraamukset. Hän on valinnut avioliiton. Saanut lapsetkin. Ei silloin ihastuksesta huolimatta käydä tekemään typeryyksiä. Valitettavasti tämä on ilmeisen yleistä. Eikö ihmisiä kasvateta enää kunnioittamaan läheisimpiään??
Olen samaa mieltä, että Tinja nyt vaan äkkilähdöllä etelään, mies katsomaan lasten perään ja ottakoot sitten Lissun mukaan, niin saapahan sitten shokkialun tälle haluamalleen äitipuolisuudelleen.[/QUOTE]

Niin kostonhimoa tyydyttävää kuin tuo onkin, niin lapsille se on aika julmaa. Mielestäni aikuiset setvivät välinsä ensin, ja jos äiti lähtee, isä hoitaa lapset ilman äitipuolia. Tarpeeksi rankkaa se on lapsille muutenkin, niitten tarvi enää katsoa tollaista.
Muutenkin kiva asetelma. Ukkeli lähtee ja lapset jää äidille, vaikka Äiti on täsä se joka tarvisi irtiottoa. :/

Yhteistyössä