V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kyllä suurimman osan pyykeistä voi rummuttaa.Itse olen jättänyt tekniset urheiluvaatteet ja silkkiset ja satiiniset vaatteet/vuodevaatteet ilman kuivausrumpua mutta kaikki käyttövaatteet,lakanat ja pyyhkeet ovat hyvin kestäneet rumpukuivauksen.
Kyllä vaatteet hitusen kutistuvat,parhaiten huomaa ihan pienistä vauvan vaatteista että ovat kutistuneet rummun jäljiltä,omista vaatteista en kutistumista ole huomannut.
Eli jos tänään olen pessyt vauvan vaatteet ja käyttänyt kuivausrummussa, laitan sen huomenna vauvalle päälle ja vaate on jotenkin kireän oloinen niin ei johdu rummusta vaan siitä että lapseni on saanut yön aikana kasvupyrähdyksen,kiitos kun kerroit <3Tai oiskohan se vauva vaan kasvanut????
Totta toki jos niissä vaatteissa on ollut sitä jonkukin mainitsemaa elastaania, niin vaate voi mennä kasaan l. kutistua.
Meidän rummussa on kyllä erilliset ohjelmat esim. teknisille vaatteille, ulkoiluvaatteille, silkille jne. Onkin Miele
Ja rumpu ei kyllä oikeasti kuluta vaatteita vaan pestessä niistä irtoaa aina nukkaa, joka ilman rumpua jäisi siihen vaatteiden pinnalle, mutta rumpu fiksusti irroittaa ne.
Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;28735388:kuluttaa ja kutistaa. villavaatteiden kanssa saa olla hyvin tarkkana.