H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja HattiWatti78:Kuivausrumpu on ehkä maailman top 10 tärkeimmistä keksinnöistä![]()
No kyllä teillä oli sitte rankasti käytössä tuoAlkuperäinen kirjoittaja vieras:kun hävitettiin kuivausrumpu!!Oi kyllä törkee sähkönkulutus!!Ja sit pyykit jäi aina lojumaan.narulta kun laitettava kaappiin ja uudet tilalle,ei jää kuleksimaan
Noi langanpätkät on muuten kumma juttu. Olen ite huomannu saman enkä käsitä mistä ne tulee! Olen monesti tutkinu koneen sisusta onko siellä jotain terävää joka niitä lankoja katkoo mutta ei... Silti mielestäni hyvä laite ja lakanat ja pyyhkeet kuivatan vallan sillä. Tulevat pehmeiksi!Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:kuluttaa se, meillä ollu vuoden alusta lähtien. silti pois en vaihtais, on se niin suuresti auttanut tässä kun ei tarvitse enää vaatteita silittää. mutta siis pyyhkeistä huomaa helpoiten ton kulutuksen, kun langanpätkiä alkaa roikkumaan reunoista, olen ne kyllä vaa saksilla sitte napsinu veks jotta näyttää siistiltä. niin ja yhdestä pussilakanasta oli alkanu alareunasta purkautumaan lanka jne. ja vaatteet kutistuu,eli just ja just sopivat vaatteet on sit rummunkäytön aloituksen jälkeen pieniä :/
Alkuperäinen kirjoittaja Starslookers:Mä muistan pienenä ku piti opetella peseen pyykkiä ite. Pesin omat petivaatteet. Peitto melkeen sulas sinne rumpuunen mä tajunnu mitään niistä merkeistä
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Omppu07:Alkuperäinen kirjoittaja Starslookers:Mä muistan pienenä ku piti opetella peseen pyykkiä ite. Pesin omat petivaatteet. Peitto melkeen sulas sinne rumpuunen mä tajunnu mitään niistä merkeistä
![]()
Joo sul ei oikeen mee putkeen näitten pesujuttujen kaa =)