Voikohan seksielämä palata takaisin...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Surku"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"Surku"

Vieras
Mä en tiedä mitä tapahtui meidän seksielämälle, jotenkin se vain.. Loppui :O

Mulla on haluja, mutta ei miestä kohtaan. En halua tai jaksa nähdä vaivaa toisen miellyttämiseen enkä halua että mies miellyttää mua.

Muuten meidän suhde on hyvä. Vietetään joka päivä aikaa yhdessä, nautitaan toistemme seurasta, ollaan.. parhaat ystävät. :O Ollaan juteltu asiasta ja mies ymmärtää. Antaa aikaa. Se on vaikuttanut siihen ettei se tee enää aloitteita koska pelkää pakkeja.

Enää ei edes nukuta lusikassa tai mitään. Mä mielummmin menen nukkumaan kuin harrastan seksiä. Argh. Mä haluaisin pelastaa meidän suhteen, koska. Ei kai siihen mitään vastausta ole, mutta enkö enää halua miestäni? En varmaan. :/

Mitä te olette tehneet samassa tilanteessa?

Haet haluttomuuteesi apuja. Tutkailet itseäsi ja mietit mitä haluat. Onko sinulla esim. jotain fantasiaa minkä mies voisi toteuttaa? Löytyisikö seksikaupasta piristystä seksiin? Toisekseen muuta asennettasi, jos haluat pelastaa suhteen luulisi, että myös "haluat ja jaksat nähdä vaivaa toisen miellyttämiseen" ja annat myös miehelle mahdollisuuden tehdä samoin. Seksin harrastaminen myös lisää haluja harrastaa sitä ;)

Kosketko muuten mieheesi? Halaatteko, pussailetteko, pidttekö kädestä jne?

Jos ette, siitä on hyvä aloittaa. Seksielämän palauttamisesa harvoin on kyse yhdyntöjen paluttamisesta arkeen, vaan läheisyyden palauttamisesta.

Älkää aloittako makuuhuoneesta, vaan vaikka keittiöstä (illallinen, viiniä, jne. kahden kesken), tai sohvalta (leffa, jalkahieronta, kainalossa kyhnöttämistä.)

Jos suhteessa ei ole mitään fyysistä tasoa enää, lähde liikkeelle pienestä; kosketa miehen käsivartta autossa tai halaa illalla. Tee se vastoin haluasikin. Harjoittele läheisyyttä uudestaan, koita rentoutua joka kerta vähän enemmän. Ruumiillisen kosketuksen aikana tulisi koittaa olla vain LÄSNÄ tilanteessa, ei antaa ajatustensa harhailla tai arvioida tilannetta jatkuvan kriittisen analysoinnin kautta.

Meillä on paljon kosketusta. Mies pussailee jatkuvasti, kävellään käsikädessä, jalkahierontoja monta kertaa viikossa, istutaan sylikkäin.. Silitellään. Siinä se. Mä en vain _halua_ mennä siihen seksiin.

Meillä oli tosi paha kriisi ja meinattiin erota, ja mä veikkaan että se vaikutti siihen etten halua. :S Aika parantaa haavat? Vai sitten vain toimintaan? En tiedä... :S

[QUOTE="Surku";28731197]Meillä on paljon kosketusta. Mies pussailee jatkuvasti, kävellään käsikädessä, jalkahierontoja monta kertaa viikossa, istutaan sylikkäin.. Silitellään. Siinä se. Mä en vain _halua_ mennä siihen seksiin.

Meillä oli tosi paha kriisi ja meinattiin erota, ja mä veikkaan että se vaikutti siihen etten halua. :S Aika parantaa haavat? Vai sitten vain toimintaan? En tiedä... :S[/QUOTE]

Millainen kriisi? Halusiko mies erota? Ehkä pelkäät, että lähtee?

[QUOTE="Surku";28731201]Ja siihen vietetään paaaaaaaljon aikaa kahdestaan. Käydään leffoissa ja syömässä ja kokataan yhdessä. Meillä on toimiva suhde.. ilman seksiä :([/QUOTE]

Voisiko tuo olla osa ongelmaa? Vietättekö liiankin paljon aikaa kahdestaan? Mitäs jos menisitte välillä erikseen tai menisit vaikka viikonlopuksi sukulaisille kylään ilman miestäsi. Joskus liiallinen yhdessäolo alkaa ahdistamaan ja toinen ei tunnu niin kiinnostavalta.

Voisiko tuo olla osa ongelmaa? Vietättekö liiankin paljon aikaa kahdestaan? Mitäs jos menisitte välillä erikseen tai menisit vaikka viikonlopuksi sukulaisille kylään ilman miestäsi. Joskus liiallinen yhdessäolo alkaa ahdistamaan ja toinen ei tunnu niin kiinnostavalta.

Voi elämä. Jos viettää paljon, ei ole hyvä, jos viettää vähän, ei ole hyvä. Mies tekee 45 tuntista viikkoa töissä, mä opiskelen ja meillä on lapsia. Vietetään yhdessä aikaa aina kun ei olla harrastuksissa tai muualla menossa :) On meillä muutakin elämää kuin toisemme, mutta yhdessä teemme joka päivä jotain.

[QUOTE="Surku";28731231]Voi elämä. Jos viettää paljon, ei ole hyvä, jos viettää vähän, ei ole hyvä. Mies tekee 45 tuntista viikkoa töissä, mä opiskelen ja meillä on lapsia. Vietetään yhdessä aikaa aina kun ei olla harrastuksissa tai muualla menossa :) On meillä muutakin elämää kuin toisemme, mutta yhdessä teemme joka päivä jotain.[/QUOTE]

Ajattelin vain kun kirjoitit "paaaaljon", että voisiko se ahdistaa. Ei ollut tarkoitus loukata tai arvostella vaan auttaa sua arvailemaan mistä voisi kiikastaa.. Mut niinhän se on, että liika on liikaa ja liian vähän on liian vähän, mut hyvä jos se asia on suhteessanne kunnossa..

Hoidin tuo asian erolla. Halusin seksiä, mutta en miestäni. Ei toista pysty väkisin haluamaan ja jos seksi toisen kanssa ei tunnu luontevalta niin ei ole järkeä olla yhdessä vaikka suhde muuten toimisi hyvin. Tilanne oli hyvin ikävä, mutta mielestäni miehenikin ansaitsi naisen joka häntä oikeasti haluaa eikä anna vain "velvollisuus seksiä" silloin tällöin.

Hoidin tuo asian erolla. Halusin seksiä, mutta en miestäni. Ei toista pysty väkisin haluamaan ja jos seksi toisen kanssa ei tunnu luontevalta niin ei ole järkeä olla yhdessä vaikka suhde muuten toimisi hyvin. Tilanne oli hyvin ikävä, mutta mielestäni miehenikin ansaitsi naisen joka häntä oikeasti haluaa eikä anna vain "velvollisuus seksiä" silloin tällöin.

En mä ole eroamassa tämän takia. Eikä mies halua eroa tämän takia :/ Ollaan perhe ja menty naimisiin. Yhdessä tämä kestetään ja yritetään korjata.

Yhteistyössä