Mistä ihmeestä apu tähän tilanteeseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poikkeuksellisesti harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins:
Alkuperäinen kirjoittaja clivia:
Eikä kyllä kuulosta kovin normaalilta tuokaan että mies vetää kertakäyttöhanskan käteensä ennenkuin koskettaa naisen alapäätä. :O

Paitsi silloin, jos se molemmille on ok. Se voi olla myös fetissi, joka kiihottaa... tosin voihan joku ajatella fetisseistäkin, ettei se ole normaalia käyttäytymistä.
Toki voi,minusta tuo ei vaan kuulostanut siltä.

Eikä kyllä kuulosta kovin normaalilta tuokaan että mies vetää kertakäyttöhanskan käteensä ennenkuin koskettaa naisen alapäätä. :O

Paitsi silloin, jos se molemmille on ok. Se voi olla myös fetissi, joka kiihottaa... tosin voihan joku ajatella fetisseistäkin, ettei se ole normaalia käyttäytymistä.

Niinpä, normaaliudenkin kun jokainen meistä määrittelee eri tavoin :)

Niinpä, normaaliudenkin kun jokainen meistä määrittelee eri tavoin :)
Kyllä munkin juttuni on monien mielestä varmaan kaikkee muuta kun normaaleja mutta jotenkin mulle tuli vaan sellanen ajatus että mies laittaa sen hanskan käteensä sen vuoksi ettei muuten ilkeä koskettaa.Ja silloin se ei ole normaalia.Mä olen itse elänyt parisuhteessa kolme vuotta erittäin estoisen miehen kanssa ja vaikka kaikkea koitettiin niin miehen päänuppi ei ikinä muuttunut siinä asiassa ja ero tuli.

Miehellä on sellainen työ, että sormensa ovat aika karkeat, kuivuneet ja välillä aika öljyisetkin, niin mielummin käytämme tuota sileää ja pehmeää hanskaa !! Eikö täällä kukaan muu mies tee rankkaa työtä vai annatteko tosiaan hyväillä alapäätänne vaikka miten likaisilla ja kuivilla sormenpäillä ?? Se kyllä koskee, jos ei käytä liukuvoidettakaan ! Tai sitten mulla on vaan niin herkkä alapää..

Alkuperäinen kirjoittaja Höh hanskasta siis selitys !!:
Miehellä on sellainen työ, että sormensa ovat aika karkeat, kuivuneet ja välillä aika öljyisetkin, niin mielummin käytämme tuota sileää ja pehmeää hanskaa !! Eikö täällä kukaan muu mies tee rankkaa työtä vai annatteko tosiaan hyväillä alapäätänne vaikka miten likaisilla ja kuivilla sormenpäillä ?? Se kyllä koskee, jos ei käytä liukuvoidettakaan ! Tai sitten mulla on vaan niin herkkä alapää..

Öö, no meillä on ainaki vettä ja saippuaa ihan käsien pesua varten! :xmas:

Myös käsirasvaa olen kuullut joidenkin miesten käyttävän, mutta varmasti en voi sanoa, en. :|

Alkuperäinen kirjoittaja Höh hanskasta siis selitys !!:
Mun mies pesee kätensä,työ on fyysistä ja kädet on karheat ja kuivat mutta niin vaan on miehellä taito hyppysissä siinä miten koskettaa,ei tarvita hanskoja kun on taikasormet.

Ja voisin vielä sen sanoa, että mulla on ollu samanlainen mies ku ap:lla, lapseni isä tarkemmin sanoen. Veti kyllä itsetunnon tosi alas.

Nyt eron jälkeen, ku on muutamia "normaaleja" seuralaisia ollut, oon vasta tajunnu, kuinka kieroutunutta (seksi- ) elämä sillon oli. Mutta meillä oli lopulta vielä se, että mies oli haluton kaikkeen, mua lykästi ehkä kerran kuussa, jos sillonkaan. Ja ite sain hoitaa kyllä ihan kaikki hommat.
Mä kyllä ihan rakentavasti yritin asiasta keskustella, mutta harvemmin sitä yksin kuitenkaan pystyy tollasta ongelmaa ratkasemaan.

Kaikki mahdolliset saippuat ja käsivoiteet olemme jo kokeilleet, mutta kädet ja jalatkin ovat miehelläni aina hirveän kuivat ja karheat. Mutta mitäpä se haittaa, koska minusta tuo hanskan kosketus liukuvoiteen kera tuntuu tosi kivalta.. Käytämme myös kondomia, koska en tykkää jos sperma valuu päiväkausia ulos minusta! Mulla on kierukka kuitenkin, jos vaikka joskus innostuttaisiin sekstailemaan vaikka kevätruohikolla ex tempore.. Olemme siis jo keski-ikäinen pari ! Jokainen löytäköön omat hyvät konstinsa, kevyttä kevättä !! Seksin takia on turha erota tai miettiä itsemurhaa, maailmassa on niin paljon muutakin ja parisuhdekin on paljon muuta kuin vaan seksiä !

Alkuperäinen kirjoittaja Niin:
Kaikki mahdolliset saippuat ja käsivoiteet olemme jo kokeilleet, mutta kädet ja jalatkin ovat miehelläni aina hirveän kuivat ja karheat. Mutta mitäpä se haittaa, koska minusta tuo hanskan kosketus liukuvoiteen kera tuntuu tosi kivalta.. Käytämme myös kondomia, koska en tykkää jos sperma valuu päiväkausia ulos minusta! Mulla on kierukka kuitenkin, jos vaikka joskus innostuttaisiin sekstailemaan vaikka kevätruohikolla ex tempore.. Olemme siis jo keski-ikäinen pari ! Jokainen löytäköön omat hyvät konstinsa, kevyttä kevättä !! Seksin takia on turha erota tai miettiä itsemurhaa, maailmassa on niin paljon muutakin ja parisuhdekin on paljon muuta kuin vaan seksiä !

Noh, mulla on eriävä mielipide. Omassa suhteessani jos intiimi kanssakäyminen ei suju millään tasolla, niin ei silloin suju mikään muukaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Kerttu-Kyllikki:
Alkuperäinen kirjoittaja Niin:

Noh, mulla on eriävä mielipide. Omassa suhteessani jos intiimi kanssakäyminen ei suju millään tasolla, niin ei silloin suju mikään muukaan.
Mä olen lopettanut suhteen sen vuoksi että seksi ei sujunut,mies oli muuten ihan mukava.Jos seksi ei suju,mikään muukaan ei suju.Mulle se on toimivan parsiuhteen ehdoton edellytys että seksin pitää sujua.

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Ei meillä ole mitään muuta keinoa nauttia toisistamme.. Ei meillä nukuta sylikkäin, hierota ja paijata. Meillä joko ollaan ja jutellaan, ollaan ja nukutaan tai sitten koitetaan väkertää tuota väkinäistä yhdyntää.

En halua erota, kumpikaan ei halua. Syy miksi mä en halua erota on se, että en pysty/halua kestää sitä kaikkea pahaa mieltä, ikävää, tuskaa, kaipuuta mikä erosta tulee. Meillä on rakkautta, kunnioitusta, tasavertaisuutta mutta kun seksi ei toimi. Me halutaan kai niin eri asioita. Arki rullaa varmaan paremmin kuin suurimmassa osassa parisuhteita. Me ei riidellä oikeastaan mistään. Ei edes tästä seksistä.

Elämä on yhtä itkua tämän ongelman vuoksi ja sen takia itsemurha on käynyt mielessä. Se tuntuu helpolta vaihtoehdolta päästä tästä tilanteesta ja sen mukanaan tuomasta tuskasta. Jos eroasi niin silloinhan mulla olisi kaksi tuskaa ; sekä eron aiheuttama, että tämän ongelman aiheuttama.

No hyvä ihme, eikö kuitenkin ero olisi PALJON parempi vaihtoehto, kuin itsemurha?!!
Oletko varma, että teillä on rakkautta? Ettei se vaan ole läheisriippuvuutta, olette vain jymähtäneet paikallenne, olette "parhaat kaverit" mutta ei muuta.
Ei kuulosta rakkaudelta, jos toista ei paijata, näytetä että haluan SINUA,olet kaunis, rakastan sinua. Teot ja sanat.
Itse olen ollut suhteessa, jossa luulin että rakastan, mutta kävikin ilmi että oltiin todellakin "parhaat kaverit". Ei seksiä eikä mitään, ei kyllä riideltykkään koskaan sen kummemmin, mutta rakkaudesta ei kyllä ollut tietoakaan.
Minun mielestäni, jos rakastaa, haluaa tehdä kaikkensa toisen eteen, siis ihan kaiken. Oli se etovaa tai ei.
Voimia sinulle ja toivottavasti löydät jonkun ratkaisun. Itsemurha ei ole ratkaisu, sillä kylvää liian pahaa mieltä ympärilleen. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Kerttu-Kyllikki:
Ja voisin vielä sen sanoa, että mulla on ollu samanlainen mies ku ap:lla, lapseni isä tarkemmin sanoen. Veti kyllä itsetunnon tosi alas.

Nyt eron jälkeen, ku on muutamia "normaaleja" seuralaisia ollut, oon vasta tajunnu, kuinka kieroutunutta (seksi- ) elämä sillon oli. Mutta meillä oli lopulta vielä se, että mies oli haluton kaikkeen, mua lykästi ehkä kerran kuussa, jos sillonkaan. Ja ite sain hoitaa kyllä ihan kaikki hommat.
Mä kyllä ihan rakentavasti yritin asiasta keskustella, mutta harvemmin sitä yksin kuitenkaan pystyy tollasta ongelmaa ratkasemaan.

Tätä vähän peesaillen... Mun eksä halusi mitenkään peittelemättä, että olisin ollut laihan ja rinnattoman ranskalaismallin oloinen nainen (?!) ja vasta jälkikäteen olen itekin tajunnut, miten itsetuntoa lytisti se, ettei se halunnut ikinä minua tämmöisenä tissikkäänä persjalkaisena savolaisakkana. :xmas: Onneksi se jätti lopulta mut, että tutustuin nyksään, joka himoitsee minua minuna.

Jokaisella on oikeus tulla halutuksi juuri omana itsenään. Mutta ap:ta on vaikea mennä neuvomaan ainakaan eroamaan. Jos on rakkautta ja lapsiakin (onko?), eroaminen ei ole todellakaan mikään helppo asia. Voimia siis solmujen selvittämiseen. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Liukuvoide on ollut käytössä mutta sehän tarkoittaa käytännössä sitä, että mä "valmistan" itseni keinotekoisesti liukkaaksi, että voin olla "reikänä" paikalla eikä mun eteen tarvi nähdä sitäkään vähää vaivaa. :(

Ei sinun kuulu sitä liukuvoidetta levittää vaan miehesi.

Yhteistyössä