Onko muillakin aviollinen seksi aina yhtä tappavan tylsää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja turhautunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

turhautunut

Vieras
Siis vaikka mies huolehtii munkin orgasmista, niin jotenkin ei jaksa innostaa kun aina vaan mennään samalla kaavalla. Ja vaikka oon suoraan sanonu, että käyttäis enemmän mielikuvitusta niin ei tunnu menevän perille.

Suurin ongelma on miehen käsitys esileikistä: käsi vaan sinne, kokeillaan onko märkää, jos ei niin vähän klitorista hierotaan, sit tullaankin jo sisään. Asentoja voikin sit vaihdella jonkun verran, mutta toi esileikin puute mua kismittää! Ja jossain vaiheessa tosiaan hieroo sen orgasmin mulle, usein siihen menee sit aikaa koska ei mun mieli oo oikeessa vireessä ja sit se seksi loppuu siihen kun saan orgasmin ja mies vetää käteen, että saa lauettua.

Ja tähän nyt on kenenkään turha sanoa vastaukseksi, että tee asialle itse jotain. Oon yrittänyt ja keksinytkin vaikka mitä kivaa piristystä miehelle, mutta silti en saa ite koskaan mitään muuta. En vaikka oon suoraan sanonut, että ei kauheesti nappaa toi.

Meillä on muutenkin niin vähän seksiä, että pakko sit ottaa se keinotekoinen orgasmi tosta, kun ei muuten saa. Oon ilmeisesti tosiaan lihonut niin muodottomaksi lehmäksi raskausaikana, ettei mies enää halua oikeesti mua siksi ei jaksa panostaa. En mä keksi mitään muutakaan selitystä. Mies kyllä sanoo, ettei kyse oo mistään sellasesta, mutta jotenkin vaikee uskoo..
Tai sit ongelma on siinä, että ollaan naimisissa. Häiden jälkeen se meidän seksielämä meinaan lopullisesti kuihtu tähän mitä se nyt on. 1-2 kertaa kuukaudessa, jotta saa paineet purkaa.. hip hei!

Oonkohan mä ainoo nainen täällä, joka kärsii seksin vähyydestä avioliitossa/vakisuhteessa?

Meillä ainakin väheni liitossa puolella..Ihan normaalia. :hug:
Mutta ei silti mitenkään huonoa ole.Ennen oli 2-4krt/vko,nyt on 1krt/vko.Ei tämä meidän määrä vielä vähäistä ole mutta vähentynyt kuitenkin..Se vaan on kun ei oo aikaa ja tykkää enempi pussailla ja halailla.. :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja mimmali:
Meillä ainakin väheni liitossa puolella..Ihan normaalia. :hug:
Mutta ei silti mitenkään huonoa ole.Ennen oli 2-4krt/vko,nyt on 1krt/vko.Ei tämä meidän määrä vielä vähäistä ole mutta vähentynyt kuitenkin..Se vaan on kun ei oo aikaa ja tykkää enempi pussailla ja halailla.. :heart:

Joo, meillä väheni huomattavasti avioliiton myötä seksi, kun tavattiin niin sitä seksiä oli 1-3 krt/pvä, sit suhteen vakiintuessa 1-3 krt/vko ja nyt toi 1-2 krt/kk.. Ja ennen mies jakso vietellä yms, nyt tosiaan vaan tekninen suoritus. Mitä tässä voi tehdä, että sais homman paraneen?

kyllä muakin mun mies sytyttää, ja haluan sitä tosi paljon, mutta silti välillä harmittaa se ettei se jaksa enää "yrittää"... Ja mies nuolee aina ennen yhdyntää ja saan orgasmeja, seksi on sinällään tosi loistavaa, mutta mua harmittaa just toi yrittämisen ja kunnollisen esileikin puute, eli siis se että joskus hellittelisi ja kehuisi, koskettelisi JOKA paikkaan, eikä suoraan "vaan" (?! :D) sinne.

JA kyllä mäkin oon sanonut että musta olisi ihanaa jos huomioisit mun rintoja enemmän, suutelisit joka paikkaan jne, mutta ei mene perille niin ei mene.

Onneksi oon muuten tyytyväinen meidän seksiin :D Jee

Alkuperäinen kirjoittaja ymmällään:
mitä sitten haluaisit? Asusteita? Leluja? eri asentoja , paikkoja? mitä?

Kaikkea (ainakin melkein) voisin kyllä kokeilla. Tärkeintä olisi kuitenkin kiihoittaa mun mieli ennen kuin lähtee kopeloimaan alapäätä. Kiihotun siis kaikista eniten sanoista ja mielikuvista. Ja oon tän asian miehelle kertonutkin. Silti ei mee perille!

Alkuperäinen kirjoittaja nekku:
kyllä muakin mun mies sytyttää, ja haluan sitä tosi paljon, mutta silti välillä harmittaa se ettei se jaksa enää "yrittää"... Ja mies nuolee aina ennen yhdyntää ja saan orgasmeja, seksi on sinällään tosi loistavaa, mutta mua harmittaa just toi yrittämisen ja kunnollisen esileikin puute, eli siis se että joskus hellittelisi ja kehuisi, koskettelisi JOKA paikkaan, eikä suoraan "vaan" (?! :D) sinne.

JA kyllä mäkin oon sanonut että musta olisi ihanaa jos huomioisit mun rintoja enemmän, suutelisit joka paikkaan jne, mutta ei mene perille niin ei mene.

Onneksi oon muuten tyytyväinen meidän seksiin :D Jee

Tässä oli se pointti mitä hain! Kiva, että joku osaa sen sanoiksi pukea. :)

Yhteistyössä